Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Dear fucking god, heeft dat wicht van een Goedele Liekens nu wééral een nieuw programma?

5 min. heb ik ernaar gekeken en echt... Wat een achterlijk wicht. Els De Schepper erbij maakt het plaatje compleet.

Dakantochnie

Legacy Member
Arifiene zei:
De mensen gaan in opstand komen! :tongue:

En serieus, ze is gebanned, alles komt weer goed, neeee? :p
Absoluut, morgen, nadat iedereen mijn oproep gelezen heeft. :p

N1CK

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Zo heel soms wil ik ook eens eventjes niet voor 9lives werken. :p

Het enigste waar ik mod voor zou willen zijn (als het al moest :p) is de B&S :D

Dan mag ik elders tenminste ongeremd mijn mening nog verkondigen

N1CK

Legacy Member
boogje zei:
Dat is net hetgeen waar ik op doelde en een mopje over maakte. :unsure:

edit:

Nvm. ;)

:D

Soms is dat toch wel ergerlijk. Als ik dan bezig ben op men laptop (een Mac) en ze beginnen erover (ik doe dat dan nog niet eens zelf), duwen ze meestal al direct in het hokje 'Apple-fanboy'. Altijd lollig :) 'k Vind een iPhone nog niet eens zijn geld waard, Apple begint steken te laten vallen (waarschijnlijk door zijn succes) enz....

Terwijl ik een Mac gewoon beter vindt, 'k heb ook 8 jaar mijn plezier gehad met Windows en bijbehorende computer ze. Maar ja, dan voel ik me plots 'superieur', want mijn toestel is het 'beste' :help:
Beter =/= beste.

'k Ben weer eens begonnen aan een rant :unsure: tijd om in men nest te kruipen.

Furon

Legacy Member
Bwaa nee, laten staan imo. Wie weet raakt het die Ian Thomas wel en stopt hij er mee. Ijdele hoop, but still.



Of stiefpapa Chris van Tongelen flipt door, schiet er een paar neer en zien we dan levenslang niet meer op tv. Zijn we daar ook ineens van verlost. :unsure:

Karre

Legacy Member
Bepaalde mensen hebben hier echt wel het inzicht van een paard op vlak van technologie. En dan doel ik eerder op die discussie op de frontpage. Samsung brengt meerdere Galaxy's uit, HTC brengt meerdere reeksen uit van hun GSM's maar oh nee de hel barst los wanneer Apple om het jaar (wat zelfs in vergelijking met de anderen echt weinig is) een nieuwe generatie iPhone's of iPad's uitbrengt want Apple is echt wel dé slechte en kon die snellere CPU en GPU alreeds er een jaar geleden ingestoken hebben! Ach ja, het is Apple, we zullen het dan maar afkraken zeker, dat is toch lekker hip! :)

cram

Legacy Member
Karre zei:
Bepaalde mensen hebben hier echt wel het inzicht van een paard op vlak van technologie. En dan doel ik eerder op die discussie op de frontpage. Samsung brengt meerdere Galaxy's uit, HTC brengt meerdere reeksen uit van hun GSM's maar oh nee de hel barst los wanneer Apple om het jaar (wat zelfs in vergelijking met de anderen echt weinig is) een nieuwe generatie iPhone's of iPad's uitbrengt want Apple is echt wel dé slechte en kon die snellere CPU en GPU alreeds er een jaar geleden ingestoken hebben! Ach ja, het is Apple, we zullen het dan maar afkraken zeker, dat is toch lekker hip! :)


Een Appletje voor de dorst. .........:unsure: niet op letten dat gebeurd wel meer dat ik onzin uitkraam.;)

glashelder

Legacy Member
Hoofdstuk over waarneming aan het samenvatting en mijn ogen doen pijn, oh the irony. Misschien is het door al die stomme optische illusies.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan