Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijde zeker?=CID=Drone zei:al goed dat gij der meer hebt dan de doorsnee man![]()

Smashy zei:zijde zeker?![]()

Smashy zei:zijde zeker?![]()


Het gaat over de doorsnee man, op dat vlak ben ik geen doorsnee manArifiene zei:Als ge qua intellect lijkt op uw avatar wil k een toegeving doen.
Zoniet ben ik zeker.
![]()



?therapy? zei:Hermafrodiet![]()

Kan goed begrijpen dat dit een ergernis is, wel raar dat je dit nu past post/merkt, je bent reeds 21?therapy? zei:Hermafrodiet![]()


=CID=Drone zei:dan heeft ze haar foto's op facebook toch hard mogen fotoshoppen![]()
.
http://bitsenbytes.files.wordpress.com/2007/10/zakdoek.JPGDrew zei:Oh hi thar Mr. Pollen
![]()


moloko zei:

Gundosao zei:Zo'n broeken dragen ze, maar die van't school zagen dan dat ze hun broek moeten optrekken![]()

Poepoei zei:Als uw tegenstander weggaat voor de match gedaan is (en er meer dan 3 minuten gespeeld zijn, dacht ik), wint gij met 3-0.
Die punten komen er dan bij na de eerstvolgende match die ge volledig kunt uitspelen.
('t gaat toch over FIFA he?)
)Zorba zei:De arrogantie van een mod in B&S...


fcberke zei:en de studenten luisteren daar naar? Bij ons trekken ze hun broek nog wa lager![]()
