Meende da?
Schoolleven was bij mij een ware hel. Godganse dagen naar een of andere pipo (of pipoïn) zijn/haar gezaag zitten luisteren op ne stoel waar ge u totaal nie gemakklijk op kon zetten, bijgevolg nu al 10 jaar immense rugpijn. Constant moeite moeten doen om nie in slaap te vallen (anders strafstudie). Elke dag huiswerk, studeren, ... En dan nog eens al die irritante klasgenoten die dachten dat de evenaar door hun gat liep.
Nu werken, 13 dagjes per maand 8 uurtjes. En nu zit op op 1 van de beste bureaustoelen ooit uitgevonden (1200€/stuk), en als de klachten in mn rug niet zouden verbeteren (wat ze wel doen), krijg ik een gepersonaliseerde stoel.
Ook dik betaald worden, kunnen kopen wat je wil, ...
Geef mij maar het werkleven ipv het schoolleven