Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
svp46 zei:Net ontdekt dat Horst Günter Ludolf is overleden (al wel van 31jan.)
Vond de ludolfs altijd wel grappig![]()

N1CK zei:Quote me eens aub
N1CK zei:Bedankt. Bij het ontvangen van PM's krijg ik ook een e-mail en ben even filters aan het instellen om die e-mails van PM's bij Quote Notification niet te ontvangen.
Kan iemand nog één keertje quoten ?![]()
N1CK zei:Bedankt. Bij het ontvangen van PM's krijg ik ook een e-mail en ben even filters aan het instellen om die e-mails van PM's bij Quote Notification niet te ontvangen.
Kan iemand nog één keertje quoten ?![]()
N1CK zei:Bedankt. Bij het ontvangen van PM's krijg ik ook een e-mail en ben even filters aan het instellen om die e-mails van PM's bij Quote Notification niet te ontvangen.
Kan iemand nog één keertje quoten ?![]()
ShiryuX zei:Bwa, op 100% valt het wel mee (voor m'n MBP toch)...maar klagen voor middernacht en dan zeker als het maar op 30% gaat is er toch wel wat over als je het van iemand moet horen die zijn stereo vollen bak zet in de namiddag.
Nu zit 'k gewoon met het "deal with it"-gevoel.![]()
ShiryuX zei:Bwa, op 100% valt het wel mee (voor m'n MBP toch)...maar klagen voor middernacht en dan zeker als het maar op 30% gaat is er toch wel wat over als je het van iemand moet horen die zijn stereo vollen bak zet in de namiddag.
Nu zit 'k gewoon met het "deal with it"-gevoel.![]()
svp46 zei:Net ontdekt dat Horst Günter Ludolf is overleden (al wel van 31jan.)
Vond de ludolfs altijd wel grappig![]()
ad:rscaboy zei:Spijtig, serie zal nu wel stoppen. Ik vraag me wel af wie nu de telefoon opneemt.![]()
Sorryfreak zei:Ik zoek nog meer voordelen van de omschakeling naar zomer- of wintertijd. Nadelen zoeken is zoveel gemakkelijker.![]()

stoomboot zei:Ja, klinkt nog aannemelijk onder het mom van een van zen "stoten".
We zullen er later ongetwijfeld nog meer over horen van hem.
hatetn zei:is het een shemale?
Duckwhisperer zei:Lol. Wa zou ze doen moest ik naast haar zitten? :')

Implar zei:Trouwens, gij zit toevallig niet op kot in de Ijzerlaan?