Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Michster zei:Family guy. Ik ben eens door de afleveringen aan het gaan, maar het niveau schommelt nog sterk, nogal vaak.

Michster zei:Futurama blijkt idd het meeste zijn niveau te behouden.
American dad >>>>> Family guy imo
Edit: Bovendien vind ik Peter zijn dwaasheid/respectlozehouding/gedrag soms wat "te ver" gaan.
Of zoals een held van mij ooit zei: "You never go full retard"
Dude87 zei:southpark en beavis & butthead ownen ze allemaal![]()

Michster zei:B&B? Vond dat toch maar wat flauw(indertijd). Southpark en simpsons S3-S8 is wel moeilijk kiezen.![]()
Michster zei:Family guy. Ik ben eens door de afleveringen aan het gaan, maar het niveau schommelt nog sterk, nogal vaak.
.Indeed!glashelder zei:Kutzomeruurrrrr. Ik ben hier braafjes aan 't werken aan m'n paper en nu is het ineens 4 uur.
