Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Family guy. Ik ben eens door de afleveringen aan het gaan, maar het niveau schommelt nog sterk, nogal vaak.

Karre

Legacy Member
Michster zei:
Family guy. Ik ben eens door de afleveringen aan het gaan, maar het niveau schommelt nog sterk, nogal vaak.

Futurama blijft nog de beste cartoon naar mijn mening.

Michster

Legacy Member
Futurama blijkt idd het meeste zijn niveau te behouden.:)
American dad >>>>> Family guy imo :p

Edit: Bovendien vind ik Peter zijn dwaasheid/respectlozehouding/gedrag soms wat "te ver" gaan.

Of zoals een held van mij ooit zei: "You never go full retard"

Bosvos

Legacy Member
Mijn zus die doodleuk mijn eten heeft opgegeten. Ik kom dat om 20.30 thuis na een kutdag op het werk, ga me eerst eventjes douchen en voila het is zover...
Kan ik hier schonekes op mijn kin kloppen. Ik weet dat het niet schoon is om te zeggen, maar dat mens doet me nog zover krijgen dat ik haar de kop inslaag :sop:

edit: nu ik hier toch in zo'n bui ben: Haar vriendin zou ik ook graag eens van uit m'n raam van het 2de verdiep smijten, het mens is er ergens tegen de 25, kan geen week een job houden en hangt hier verdomme altijd rond op dat klein appartementje terwijl haar ouders een kast van een villa hebben staan. En maar schonekes hier fretten en drinken. Maak iets van uw leven en fuck off!

sir oinksalot

Legacy Member
Michster zei:
Futurama blijkt idd het meeste zijn niveau te behouden.:)
American dad >>>>> Family guy imo :p

Edit: Bovendien vind ik Peter zijn dwaasheid/respectlozehouding/gedrag soms wat "te ver" gaan.

Of zoals een held van mij ooit zei: "You never go full retard"

s3 tem s8 van the simpsons > all!

Michster

Legacy Member
Dude87 zei:
southpark en beavis & butthead ownen ze allemaal :cool:

B&B? Vond dat toch maar wat flauw(indertijd). Southpark en simpsons S3-S8 is wel moeilijk kiezen.:p

sir oinksalot

Legacy Member
Michster zei:
B&B? Vond dat toch maar wat flauw(indertijd). Southpark en simpsons S3-S8 is wel moeilijk kiezen.:p

beavis and butthead do america is gewoon geniaal!

Lorim

Legacy Member
Michster zei:
Family guy. Ik ben eens door de afleveringen aan het gaan, maar het niveau schommelt nog sterk, nogal vaak.


Laatste seizoen dat ik heb gezien was waarvan de eerste aflevering absoluut geniaal was (waarin ze zo in alle stijlen getekend zijn, zo door al die dimensies gaan), en al de rest pure shite. Vind dit wel jammer, heb van alle vorige seizoenen (bijna altijd) echt goed strike gelegen.


en agreed met s3 > s8 van The Simpsons, Futurama comes in close

Dawg (oi22)

Legacy Member
Deze scene van Family guy blijft me toch bij :')

[youtube]OzY-ivP-mh4[/youtube]

Lorim

Legacy Member
Idd, die blijf ik nog vaak herhalen omdat die toch echt geweldig gevonden is :p.


Enige commentaar die ik heb op Family Guy is die dat de makers van o.a. Simpsons ook hadden; alle moppen staan feitelijk los van het verhaal en zijn allemaal vervangbaar door elkaar. Ze zeggen altijd wel "just like that time when .... ", meestal van de pot gerukt en op die manier voegen ze dan een 'buitenstaande' grappig scène in. Na een tijdje had ik het hiermee gewoon gehad.


Anyway, om toch op topic te blijven: de fucking kou vannacht, net naar huis gefietst in tshirt, kutzooi.

Put_met_keren

Legacy Member
Het zomeruur.
Dat gaat zo zuur worden de komende dagen :(
En dan die raad die ze gaven op het nieuws, de vtm uiteraard ;) : geen alcohol drinken, niet uitgaan, vroeger gaan slapen en zeker niet uitslapen :wtf:

glashelder

Legacy Member
Kutzomeruurrrrr. Ik ben hier braafjes aan 't werken aan m'n paper en nu is het ineens 4 uur.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Je zou blij moeten zijn. Nu is het tenminste weer wat langer licht.

Deze winter was om depressief van te worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan