Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
Al sinds vorige week zaterdag waren er plannen om nog eens weg te gaan, vandaag pols ik even wie er allemaal meegaat en krijg ik het antwoord dat er vrijwel niemand komt en dat het dan weer niet doorgaat. Alweer lekker op tijd en ik had net iemand afgewimpeld omdat ik al iets anders te doen had.

Op den duur zou ne mens gewoon op zijne alleene met een gazet aan de toog van een bruin café moeten gaan zitten.

Carrion

Legacy Member
Parkeerboete in Maastricht -_- op een plaats waar geen parkeerverbod was, niet moest betaald worden, geen schijf of bewonerskaart gelegd moest worden. De boete heeft dan ook zijn afscheid mogen nemen halverwege de autostrade :)

Barbarossa

Legacy Member
In Maastricht zijn de parkeerplaatsen ENKEL voor de bewoners, de rest moet naar publieke betaalparkings.

Carrion

Legacy Member
Dan moeten ze daar maar borden neerzetten dat ge daar een bewonerskaart voor nodig hebt.

Ach, 9/10 hoor ik er toch nooit meer iets van en anders krijg 'k wel een aanmaning of zeg 'k gewoon dat er geen papierke onder menne ruitenwisser zat.

pie-jie

Legacy Member
wat is dat eigelijk zeg in al die landen :s nu weer egypte ..

en plots om 15u alles plat en bidden :D geniaal

amdr

Legacy Member
Arg wat een kut begin van het weekend.
Eerst aan de grens gestopt door de flikken toen ik van holland kwam, terwijl ze mijn auto waren aant uitladen heb ik een vettige plek roest op mijn achterscherm ontdekt :cry:
En daar komt dan nog bij dat ik men bankkaart ergens kwijt ben geraakt

GTXpower

Legacy Member
amdr zei:
Arg wat een kut begin van het weekend.
Eerst aan de grens gestopt door de flikken toen ik van holland kwam, terwijl ze mijn auto waren aant uitladen heb ik een vettige plek roest op mijn achterscherm ontdekt :cry:
En daar komt dan nog bij dat ik men bankkaart ergens kwijt ben geraakt

:hug:

GTXpower

Legacy Member
e.House zei:
ah zijn de coole jongens van het forum nog altijd aan het discussiëren over hoe goed en hoe snel ze wel niet kunnen rijden. :sleep:

meneer rijdt honda civic? lol

Lulukai

Legacy Member
kheb deze morgen examen gehad, maar kheb nog altijd zoveel hoofdpijn dak ni kan beginnen leren vo mijn volgend examen :cry:

Flunitrazepam

Legacy Member
Lulukai zei:
kheb deze morgen examen gehad, maar kheb nog altijd zoveel hoofdpijn dak ni kan beginnen leren vo mijn volgend examen :cry:

Ik zal leren in u plaats.

glashelder

Legacy Member
Bosvos zei:
Zoals sommigen misschien al gelezen hebben, hou ik me bezig met een saaie hobby (voor sommige mensen toch): postkaarten versturen en ontvangen (dit is allemaal compleet random).

Op de website in kwestie kan je wat requestjes aangeven qua soort kaarten je zou willen ontvangen. Vandaag krijg ik een kaart met een "Kinneke Jezus en zijn stal" op en op de achterkant wat gebrabbel over elke dag bidden voor mooi weer ofzo.

Op zich niks mis mee, de mensen kiezen zelf wat ze sturen. Maar als ik het profiel van de verstuurder bekijk zie ik een waslijst aan requests staan en ook nog eens een lijst van dingen die ze niet in hun brievenbus willen zien steken.

Beetje onnozel om zelf zoveel eisen te stellen om daarna absoluut geen rekening te houden met de wensen van anderen.

(Op zich niet zo erg, maar ik word gewoon ambetant van diepgelovige mensen :p)

Haha, ja, af en toe krijg je echt lélijke kaartjes, da's niet te geloven. Deze vond ik bijvoorbeeld ook niet echt euh, inspirerend of zo: BR-45408 | Flickr - Photo Sharing!

Ah ja, als je toch geïnteresseerd bent in Postcrossing, al mijn verzonden en ontvangen kaartjes staan hier: Flickr: glashelder's Photostream

Jessed

Legacy Member
Poging tot inbraak in de zaak van mijn pa. Gelukkig deed het alarmsysteem goed zijn werk en bleef de materiële schade beperkt. :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan