Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poepoei

Legacy Member
TNT:
27.01.2011:
Zending zit in afleverroute

Natuurlijk niemand hier geweest :sop:

wartaal

Legacy Member
Mag dat wel na enkele pinten? :unsure:

Nee, kmoet dienen brol niet hebben. Ik ziek het er wel uit.

glashelder

Legacy Member
Godverrrr. Account aangemaakt bij Samsung apps dinges. Krijg een mail, welkom, blahblah. Ok. Heb er nu al zo'n 9 gekregen op anderhalf uur tijd. *block* :sop:

puni

Legacy Member
wartaal zei:
Mag dat wel na enkele pinten? :unsure:

Nee, kmoet dienen brol niet hebben. Ik ziek het er wel uit.

Meer zelfs, Dafalgan is ideaal na een teveel aan alcohol (net zoals veel water drinken voor ge uw bed inkruipt als ge te veel gedronken hebt trouwens).


Mijn ergernis: Compleet verkeerd gelegen deze nacht met als gevolg een afgrijslijk stekende pijn die van mijn rechter schouderblad tot in mijn nek loopt. Hell, ik kon van de morgen mijn pull zelfs niet over mijn hoofd trekken zonder dood te gaan van de zeer. :(

waffel

Legacy Member
Gebuisd op praktisch rijexamen, meh. Oranje flikkerlicht wordt ineens rood, ik rem nog vlug en examinator vond dat ik te ver stond. Het was pikdonker en de reeds afgeveegde lijn was amper zichtbaar(mijn voorste banden waren er net over denk ik) Hij zei dat ik door mocht rijden... naar het examencentrum terug blijkbaar. Dat ze streng waren heb ik horen zeggen, maar ze moeten nu ook niet in hun rapport schrijven: verkeer in gevaar brengen.

Pijnlijk als je nagenoeg perfect kan rijden :<

speeding.be

Legacy Member
Zou eens willen weten hoeveel je exact wint door te rijden als een zot en gans de baan trachten auto's voorbij te steken. Is al eens besproken op dit forum en enkelen die dat testten kwamen amper aan 5 min tijdswinst. Da's serieus de moeite
Saai rijden is saai. Het asociale beest uithangen is cool.

DeViL-M4N

Legacy Member
PC_Freak zei:
En ik zie het zelf ook dikwijls, in uw gat zitten, inhalen en gas geven. Ik rij rustig door en kom aan de eerste lichten en wie zie ik voor mij voor het rood staan?
als ik naar tstation rij smorgens ook, 4 lichten kom ik tegen, alve zotten vliegen u voorbij en staan samen met u aan elk licht te wachten, weer zwaar optrekken, en aant volgende licht staan ze daar weer, wat een idioten

Tr1ploid

Legacy Member
Toffe sms gekregen om wakker te worden:

Grootmoeder heeft heup gebroken al vallen en ze zijn haar nu met de brandweer uit de bovenverdieping aan het weghalen omdat ze haar niet langs de trap willen dragen.

Broer ligt in bed met griep en en kan laatste examens niet doen

Een hoop tegels in ons huis is plotseling losgekomen (waarschijnlijk door vocht)

Ik denk dat ik eens m'n boeltje ga pakken om naar het ouderlijk huis te vertrekken, ze kunnen m'n hulp blijkbaar wel gebruiken.

RealFlub

Legacy Member
waffel zei:
Gebuisd op praktisch rijexamen, meh. Oranje flikkerlicht wordt ineens rood, ik rem nog vlug en examinator vond dat ik te ver stond. Het was pikdonker en de reeds afgeveegde lijn was amper zichtbaar(mijn voorste banden waren er net over denk ik) Hij zei dat ik door mocht rijden... naar het examencentrum terug blijkbaar. Dat ze streng waren heb ik horen zeggen, maar ze moeten nu ook niet in hun rapport schrijven: verkeer in gevaar brengen.

Pijnlijk als je nagenoeg perfect kan rijden :<
en het strafste zou zijn dat indien je door het oranje gereden zou zijn, zou je ook gebuisd zijn. hier heb ik dat bijna meegemaakt, gelukkig kon mijn begeleider (van de rijschool) de examinator overtuigen dat ik echt niet meer kon remmen

VinnyFlanders

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
als ze zachtjes doorrijden tot tegen u, laat ik me niet doen hoor, trouwens ook maar 1 keer meegemaakt hoor
Hebt ge al gedacht van op het zebrapad over te steken?

Stimpy

Legacy Member
PC_Freak zei:
En ik zie het zelf ook dikwijls, in uw gat zitten, inhalen en gas geven. Ik rij rustig door en kom aan de eerste lichten en wie zie ik voor mij voor het rood staan?

Inderdaad, voor u zodat ze niet moeten wachten tot het oranje is eerdat gij vertrokken zijt, en daardoor staan ze bij de volgende lichten niet voor het oranje waar gij waarschijnlijk nog net doorglipt, waardoor die achter u voor het rood staat :)

DeViL-M4N

Legacy Member
VinnyFlanders zei:
Hebt ge al gedacht van op het zebrapad over te steken?
er was geen op die plaats en auto's moesten er voorang geven (tanden op de grond zo) en zebra of geen , express tegen iemand rijden doe je niet, die idioot bleef traagjes vooruit gaan tot tegen mijn been, keek recht naar mij dus had mij zeker gezien

puni

Legacy Member
Huxley zei:
Ge blijft nen dikken marginaal als ge express tegen iemand rijdt, ook al steekt die verkeerd over.

DeViL-M4N zei:
er was geen op die plaats en auto's moesten er voorang geven (tanden op de grond zo) en zebra of geen , express tegen iemand rijden doe je niet, die idioot bleef traagjes vooruit gaan tot tegen mijn been, keek recht naar mij dus had mij zeker gezien

Op sommige momenten komt het ook in mij op om dat te doen om eerlijk te zijn. Ik ben nu op twee dagen tijd twee keer aan Leuven station gepasseerd met de wagen, twee keer dat er een of twee jonge gastjes vijf meter voor mijn wagen met hun rug naar mij schuin beginnen oversteken zonder nog maar te kijken. De eerste keer ben ik die gasten op 10 cm na gepasseerd, want als ge claxonneert krijgt ge waarschijnlijkg nog een middenvinger erbovenop.

Das elke keer hetzelfde op die plaats, het is daar eenrichtingsverkeer en de voetgangers weten perfect vanwaar de bussen en auto's komen, maar er is geen kat die de moeite doet om te kijken. En dan zijn er van die onnozelaars die proberen een voorstel erdoor te duwen om alle zebrapaden in Leuven af te schaffen en de stad gewoon een gigantische zone-30 te maken. Ahja, want als iedereen 30 moet rijden, kunnen autobestuurders toch altijd stoppen, zo wordt geredeneerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan