Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
GinyuWarrior zei:
Zever

Ik vind het juist schitterend dat hij in zijn gewone kleine stadsauto komt ipv een gigantische BMW die 50 liter/100km verbruikt.
Die politicus verspilt teminste minder geld aan overdreven dure huurauto's en zo komt hij nogal gewoon over. Als er besparingen en milieuwetten komen zijn het toch wel politici die ze het eerste moeten voelen vind ik

Het is ten eerste al niet zijn auto. Die gast heeft geen rijbewijs.

Georges zei:
Oh zijn auto is niet deftig genoeg voor het paleis.. wa voor een seutenpraat is da.

Zoals altijd ben jij weer eens goed mee. :)

Albireo

Legacy Member
Het deksel op m'n potje yoghurt stond serieus bol. En de yoghurt smaakte nogal zuur ook.

Oh well, I paid for it, I'll eat it! :unsure:

Karre

Legacy Member
Albireo zei:
Het deksel op m'n potje yoghurt stond serieus bol. En de yoghurt smaakte nogal zuur ook.

Oh well, I paid for it, I'll eat it! :unsure:

Wee je gebeente als je achteraf ook nog maar een verhaal durft te vertellen van hoe slecht het je wel niet bevallen is en je...

Bosvos

Legacy Member
Was op 2dehans eens aan het browsen naar een Blackberry een paar dagen geleden. Zie ik daar ene staan, nieuw en lekker goedkoop. Ge weet maar nooit.

Stuur ik een mail om te vragen hoe het komt dat 'm zo goedkoop is. Een paar dagen later krijg ik antwoord in't Engels dat hij vanuit Roemenië verkoopt en ze zijn enkel goedkoop als ik ze per 2 of meer koop. En ze zijn ook zo cheap omdat hij een goede supplier heeft...

Heb maar teruggemaild dat Roemenië, cheap en good supplier niet direct in één zin moet staan als je legaal iets wilt kopen :/

EagleEye

Legacy Member
glashelder zei:
ik mocht de laptop van mijn ouders gebruiken. Ik mocht er alleen niet mee op m'n kamer zitten, dus zat ik 's avonds verplicht beneden
Hahahaha serieus? :') Geweldig toch!

En met welke reden vertrouwen ze u niet alleen met hun laptop? :D

EagleEye

Legacy Member
GinyuWarrior zei:
Zever

Ik vind het juist schitterend dat hij in zijn gewone kleine stadsauto komt ipv een gigantische BMW die 50 liter/100km verbruikt.
Die politicus verspilt teminste minder geld aan overdreven dure huurauto's en zo komt hij nogal gewoon over. Als er besparingen en milieuwetten komen zijn het toch wel politici die ze het eerste moeten voelen vind ik
Nee, hij komt expres in een oud krot naar de koning onder zware persaandacht, zodat speciaal daarvoor een artikel zou worden geschreven. Dan kan hij zeggen hoe weinig hij wel met de auto rijdt.

Denk je trouwens echt dat die oude Corolla minder verbruikt dan een moderne diesel? :D

Karre

Legacy Member
Done :p. Ik vind wel dat ze het aantal SMSen met 500 ook omhoog mochten schroeven.

sw1ss

Legacy Member
lol, als ge met 1000 SMS'en al niet toekomt is er toch wel iets mis hoor?

Karre

Legacy Member
Ik kom er mee toe maar anderen die ik ken niet en komen daardoor niet bij Mobile Vikings. Anders had ik heel wat gratis maanden erbij :unsure:.

Corleone

Legacy Member
Karre zei:
Ik kom er mee toe maar anderen die ik ken niet en komen daardoor niet bij Mobile Vikings. Anders had ik heel wat gratis maanden erbij :unsure:.

Ik heb nu al maanden niet meer betalend herladen en moet dat de komende maanden ook ni doen :D

<3 Mobile Viking

glashelder

Legacy Member
EagleEye zei:
Hahahaha serieus? :') Geweldig toch!

En met welke reden vertrouwen ze u niet alleen met hun laptop? :D

Ze vertrouwen me wel alleen hoor, alleen niet op m'n kamer. 't Is een mesthoop, een stofnest, hun laptop gaat zeker kapot binnen 2 weken als die op mijn kamer komt, 'k ga er mee op m'n bed zitten, hij gaat van m'n bed vallen, etc.

Maar goed, eigen laptop op eigen kamer nu :hug:

Oh ja, en ergernis: fucking Mobistar. Ooit had ik een My5-abonnement met zoveel gratis sms'en. Dat viel weg en 'k moest overgaan op een My10 om die gratis sms'en te houden. Okay, done. Dus toen had ik een My5 en My10. Simkaart van My5 overigens al lang kwijtgeraakt (in de mesthoop natuurlijk :D).

Nu kregen we eerder dit jaar bericht dat de gratis sms'en ook niet meer zouden gelden bij de My10, alleen bij de My15. Jaja, ik blijf niet bezig dus overgestapt naar Proximus, met de My10.

My5 is ondertussen al lang afgelopen, nu heb ik zeker 3 weken geleden een aangetekende brief verzonden (à €5) om mijn abonnement stop te zetten. Nog niets daarover ontvangen... tot vandaag. Een rekening voor de My5 :angry:

En tot overmaat van ramp heb ik natuurlijk nét gisteren mijn handtas uitgemest en een boel papiertjes weggegooid... Waaronder het bewijs van die aangetekende verzending. Het ligt waarschijnlijk nog bij het oud papier, maar dan nog, ik weet niet eens wat ik er mee moet. Kopiëren of zo?

Zal wel eens moeten bellen naar Mobistar, maar nu even geen zin. Pfsh.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Damn net een "maaltijd nectarine" gegeten ofzo :sop:
Zo gigantisch dat die was :') en nu heb ik buikpijn. Waarom eet ik da toch volledig op dan :cry:

n9ne

Legacy Member
glashelder zei:
Ze vertrouwen me wel alleen hoor, alleen niet op m'n kamer. 't Is een mesthoop, een stofnest, hun laptop gaat zeker kapot binnen 2 weken als die op mijn kamer komt, 'k ga er mee op m'n bed zitten, hij gaat van m'n bed vallen, etc.

Maar goed, eigen laptop op eigen kamer nu :hug:

Oh ja, en ergernis: fucking Mobistar. Ooit had ik een My5-abonnement met zoveel gratis sms'en. Dat viel weg en 'k moest overgaan op een My10 om die gratis sms'en te houden. Okay, done. Dus toen had ik een My5 en My10. Simkaart van My5 overigens al lang kwijtgeraakt (in de mesthoop natuurlijk :D).

Nu kregen we eerder dit jaar bericht dat de gratis sms'en ook niet meer zouden gelden bij de My10, alleen bij de My15. Jaja, ik blijf niet bezig dus overgestapt naar Proximus, met de My10.

My5 is ondertussen al lang afgelopen, nu heb ik zeker 3 weken geleden een aangetekende brief verzonden (à €5) om mijn abonnement stop te zetten. Nog niets daarover ontvangen... tot vandaag. Een rekening voor de My5 :angry:

En tot overmaat van ramp heb ik natuurlijk nét gisteren mijn handtas uitgemest en een boel papiertjes weggegooid... Waaronder het bewijs van die aangetekende verzending. Het ligt waarschijnlijk nog bij het oud papier, maar dan nog, ik weet niet eens wat ik er mee moet. Kopiëren of zo?

Zal wel eens moeten bellen naar Mobistar, maar nu even geen zin. Pfsh.

Ge hebt het vlaggen. Mijn aangetekende brief waren ze ook "kwijt", gelukkig had ik die nog liggen. Dan maar drie keer aan den telefoon gezegd dat ik dat absoluut niet ging betalen en kheb dat dan is moeten doorfaxen en dat was eindelijk in orde na zoveel maand.

Xploziv

Legacy Member
constante tandpijn en nu is diene klote tandarts juist met vakantie
krijg ik er ne nummer naar waar ik dan wel terecht kan, is da zo ne voze aap die ni goe weet of em wel of niet wil werken :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan