Ze vertrouwen me wel alleen hoor, alleen niet op m'n kamer. 't Is een mesthoop, een stofnest, hun laptop gaat zeker kapot binnen 2 weken als die op mijn kamer komt, 'k ga er mee op m'n bed zitten, hij gaat van m'n bed vallen, etc.
Maar goed, eigen laptop op eigen kamer nu
Oh ja, en ergernis: fucking Mobistar. Ooit had ik een My5-abonnement met zoveel gratis sms'en. Dat viel weg en 'k moest overgaan op een My10 om die gratis sms'en te houden. Okay, done. Dus toen had ik een My5 en My10. Simkaart van My5 overigens al lang kwijtgeraakt (in de mesthoop natuurlijk

).
Nu kregen we eerder dit jaar bericht dat de gratis sms'en ook niet meer zouden gelden bij de My10, alleen bij de My15. Jaja, ik blijf niet bezig dus overgestapt naar Proximus, met de My10.
My5 is ondertussen al lang afgelopen, nu heb ik zeker 3 weken geleden een aangetekende brief verzonden (à €5) om mijn abonnement stop te zetten. Nog niets daarover ontvangen... tot vandaag. Een rekening voor de My5
En tot overmaat van ramp heb ik natuurlijk nét gisteren mijn handtas uitgemest en een boel papiertjes weggegooid... Waaronder het bewijs van die aangetekende verzending. Het ligt waarschijnlijk nog bij het oud papier, maar dan nog, ik weet niet eens wat ik er mee moet. Kopiëren of zo?
Zal wel eens moeten bellen naar Mobistar, maar nu even geen zin. Pfsh.