Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marly

Legacy Member
Baats zei:

Dit is zo verkeerd.

Het erge er aan is dat dit waarschijnlijk een hit zal worden en binnen de kortste 10keer per dag op de radio zal gedraaid worden.

Weer een mooi voorbeeld voor alle 12-15 jarige meisjes.
New sluts will soon be born met een compleet verkeerd beeld van het leven.

:doh:

Drubs

Legacy Member
Saphira zei:
ugh ma ze doet 't altijd eh...
Gsm ligt op kamer, ze kijkt erin...
Laptop staat open terwijl ik naar 't toilet ben, ze leest vlug s alles...
Ze volgt mij via fb...
Djeeezeeees... I ain't no alien

Maakt u een tripwire... Ik heb dat ook al eens gedaan en dat werkt echt...
Gewoon een elektronische geluidsmaker kopen, verbinden met batterij, circuit maken maar maak dat er ene onderbreking is bij een wasknijper, bevestig aluminiumpapier aan die wasknijper en aan de geleider, en steekt er een papiertje tussen. Dan maak je aan dat stukje papier een touw vast en span je dat achter de deur... Ze zal het wel geweten hebben als ze nog eens binnenkomt. (werkt het niet zoals je gedacht had? Probeer dan de C4 eens i.p.v de elektrische geluidsmaker)

Saphira

Legacy Member
binne paar jaar benk hier weg, zolang kan ik 't wel nog volhouden...
Anders koop ik 'n muis en steek da in haar bed. Hopelijk schrikt ze daar dan genoeg van.

Dennoman

Legacy Member
Saphira zei:
soms vermoed ik dat ze t liefst van al nog overal camera's plaatst... Ma daze die stap (nog) niet heeft durven ondernemen...
Ahja, dan zal ik haar enkel maar shokeren
Wij zijn hier in huis altijd heel open geweest (letterlijk: we hebben geen sleutels van de slaapkamers), maar toen ik 18 werd heb ik wel gezegd dat ik zonder problemen hun regels wil volgen en een hoop gezaag verdragen wanneer ik onder hun dak woon, maar dan moeten zij wel water bij de wijn doen en mijn privacy respecteren. Af en toe moet ik het nog wel efkes herhalen, maar over 't algemeen loopt dat wel vlotjes: ze openen mijn post niet meer en dat soort zaken. Moet ze wel nog af en toe onder hun voeten geven omdat ze berichtjes lezen op mijn gsm die onbewaakt binnenkomen als ik er efkes niet bij ben, maar op zich is dat gewoon om aan mij door te geven en bedoelen ze daar niks kwaads mee. Still, dat zou er ook nog uit moeten geraken :p

Troj

Legacy Member
Dennoman zei:
Wij zijn hier in huis altijd heel open geweest (letterlijk: we hebben geen sleutels van de slaapkamers), maar toen ik 18 werd heb ik wel gezegd dat ik zonder problemen hun regels wil volgen en een hoop gezaag verdragen wanneer ik onder hun dak woon, maar dan moeten zij wel water bij de wijn doen en mijn privacy respecteren. Af en toe moet ik het nog wel efkes herhalen, maar over 't algemeen loopt dat wel vlotjes: ze openen mijn post niet meer en dat soort zaken. Moet ze wel nog af en toe onder hun voeten geven omdat ze berichtjes lezen op mijn gsm die onbewaakt binnenkomen als ik er efkes niet bij ben, maar op zich is dat gewoon om aan mij door te geven en bedoelen ze daar niks kwaads mee. Still, dat zou er ook nog uit moeten geraken :p

Iemand anders die klaagt over een obsessieve moeder. Dit moet een beetje Kerstmis zijn voor u :p.

Ace of Spades

Legacy Member
Terecht. Bij mij thuis was dat vroeger ook de gewoonte om mijn post open te doen, berichtjes te willen lezen, mijn kamer zomaar binnen en buiten lopen en overal in te snuffelen. Vooral tof als je samenwoonde met een broer die dingen "leende" zonder te zeggen en vooral zonder terug te geven. Maar als jij dan eens iets van hen las of zonder schriftelijke uitnodiging hun kamer betrad? Ho maar, het kot was te klein.

Iets van twee maten en twee gewichten enzo.

Katoom

Legacy Member
Mijn post werd nooit opengedaan, berichtjes werden niet gelezen en er is altijd geklopt geweest voor ze men kamer binnenkwamen. Toch wel het minste dat je kan doen als je enig respect hebt.

Dennoman

Legacy Member
Troj zei:
Iemand anders die klaagt over een obsessieve moeder. Dit moet een beetje Kerstmis zijn voor u :p.
Mjah, sinds ons moeder haar ongeluk heeft gehad leer ik dingen relativeren. Ze werkt me nog af en toe op de zenuwen ('t is tenslotte weer herexamens :p), maar dan denk ik dat ze voor hetzelfde geld in een rolstoel had kunnen zitten of zelfs 2 meter onder de grond had kunnen steken met de val die ze gemaakt heeft. Dat helpt wel om de zaken in perspectief te zien natuurlijk.

Drubs

Legacy Member
Saphira zei:
binne paar jaar benk hier weg, zolang kan ik 't wel nog volhouden...
Anders koop ik 'n muis en steek da in haar bed. Hopelijk schrikt ze daar dan genoeg van.

Ik vond mijn methode toch plezanter :sad:...
(Ge moogt altijd eens op mijn kot komen logeren, als het niet meer gaat :p)

Dennoman

Legacy Member
Drubs zei:
Ik vond mijn methode toch plezanter :sad:...
(Ge moogt altijd eens op mijn kot komen logeren, als het niet meer gaat :p)
-kijkt in liefthead-

Pouleke doen mannen? Hoeveel grieten gaat Desperate Datingsite Drubs voor het einde van de dag naar zijn kot proberen lokken?

Karre

Legacy Member
Gisteren dus een dag Crammerock gedaan en wat voor een idiote mensen zijn er toch tegenwoordig op festivals. Enkelen begonnen daar van hun theater te maken omdat ze enkele stampen kregen. Ja, dan moet je vooral echt wel vooraan bij Sum41 staan vlak bij een moshpit! :niceone:

RaptorFan

Legacy Member
Beatrice Delvaux haar column in Le Soir. Zoals gewoonlijk. Zet uw oogkleppen af, trut.

Nooby4Ever

Legacy Member
sinki zei:
Mijn post werd nooit opengedaan, berichtjes werden niet gelezen .... Toch wel het minste dat je kan doen als je enig respect hebt.

Same, en pc is ook privé (maja ik weet er toch al lang meer als zij van dus ze zouden toch niets vinden :p)

Ik zou dat toch niet pikken ze mails lezen, fb, smsen enz, als ze dat allemaal inkijken = 0 respect

Niet dat ik iets te verbergen heb :unsure:

Brecht

Legacy Member
toenik eens ergens naartoe was had mijn moeder blijkbaar in mijn camionette vant werk zitten snuisteren, daar was ik toch ook nie mee gediend :sop:

kil911ler

Legacy Member
Mn pa durft ook nog mn post te openen en ik kan me daar erg kwaad om maken.
Zelfs als het onbelangrijke post is, ge doet da niet. Respect voor andermans privacy verstaat ie soms ni...

@Drubs: man, gij hebt serieuze issues ze om heel de tijd Saphira te lokken naar je kot :')

freakykiller

Legacy Member
Man mijn hoofd :p Nochtans niet zot veel gedronken, ook nie zat maar wel lang gedronken en heb nu ne irritante mini kater :sop:


edit: the fedora zever: :wtf: :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan