Saphira
Legacy Member
Ace of Spades zei:Zware hoofdpijn.
Dafalgan to the rescue
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ace of Spades zei:Zware hoofdpijn.
Dennoman zei:
Ons gezin eet samen. Zijn wij nu freaks?![]()
UrbanusVanAnus zei:samen eten is toch normaal?
nee?![]()
Nooby4Ever zei:wij eten hier ook 95% van de tijd samen![]()

Saphira zei:Wij eten ook samen.. Is eigenlijk 'n must van hier thuis
Mijn ergernis: de hik krijgen op t moment dat er eten in uwe keel zit... Ni tof!
Saphira zei:Hmm meestal zijn 't geen zo'n toffe onderwerpen aan tafel, maar meestal lopen gewone onderwerpen uit tot discussie's.
Ook altijd tof om mee te maken, ware het niet dat iedereen zijn gelijk probeert te halen en de ander zijn gelijk niet kan toegeven -_-

Baats zei:90% van de tijd wordt er hier tijdens het eten gewoonweg gezwegen.. Of 'tmoet mijn vader zijn die met een uitermate boeiende opmerking over het weer afkomt.

Drubs zei:Mijn ouders proberen het al niet eens meer om mij te outsmarten![]()
PinkyNTheBrain zei:

Slabby zei:Gast hoeveel keer gaat gij die foto hier nog posten.
Straks ist hurr hurr op a bakkes joeng!![]()
Nooby4Ever zei:^ fuck gast 500+ reps![]()



Baats zei:90% van de tijd wordt er hier tijdens het eten gewoonweg gezwegen.. Of 'tmoet mijn vader zijn die met een uitermate boeiende opmerking over het weer afkomt.

Creamium zei:gasten, gasten... alle ergernissen kunnen heel even van tafel geschoven worden want
DUKE NUKEM FOREVER KOMT EINDELIJK UIT
![]()
PinkyNTheBrain zei:
wim_gunner zei:jah gij 40+
vraag mij af wa voor zinnige dinge gij hier al gezegd hebt
ik ook trouwens![]()

*:')Saphira zei:dieje oldskool-game? met da blond ventje