Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
svp46 zei:
Moet gij die van mij hebben?:p
Ze begint soms serieus lastig te doen:p
Het is wel een 2de hands natuurlijk..:unsure:

Pics en we zullen dan wel beslissen! :unsure: Is ze goed in het koken en kuisen?

Tr1ploid

Legacy Member
Zit in de bib van de hogeschool nog wat dingen te herhalen.
Binnen 23 minuten begint m'n laatste examen. Wish me luck!

Troj

Legacy Member
Eén of meerdere kerels hebben zitten schrijven op de Crossfire van een blonde MILF in mijn garage. Eerst "TEEF" op de achterruit, en dan er nog "GEILE" voorgezet. Hoe dom kunt ge zijn, er zijn misschien tien huurders. Sebiet word ik nog verdacht :unsure:

Baats

Legacy Member
Hoe kunt ge nu toelaten dat er stof (ik neem toch aan dat ze daar op schreven..) komt op zo'n lekkere auto?

Joeshoe

Legacy Member
Troj zei:
Eén of meerdere kerels hebben zitten schrijven op de Crossfire van een blonde MILF in mijn garage. Eerst "TEEF" op de achterruit, en dan er nog "GEILE" voorgezet. Hoe dom kunt ge zijn, er zijn misschien tien huurders. Sebiet word ik nog verdacht :unsure:

Zeggen dat ge alleen "geile" hebt geschreven. Wie weet :unsure:

Albireo

Legacy Member
Zoals jullie, geachte 9lives-bezoekers, misschien al gemerkt hebben, ben ik een geestesgestoorde freak. En daarom word ik op m'n werk ook geobserveerd in alles wat ik doe. Daar kan ik mee leven, zo gaat dat nu eenmaal.

Het behoort tot het werk van "dat meisje dat er tof uitziet" om mij te observeren. Ik heb echter ook enkele keren met haar afgesproken buiten het werk omdat ik met haar wilde praten over dingen, een mens heeft daar af en toe eens de behoefte aan. En ik dacht dat dat privé was. Ik had het mis. De dingen die ik gezegd heb, staan genoteerd in verslagen op het werk. I feel violated :(

Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat ze zomaar instemde om met mij af te spreken buiten het werk. Dat hoorde blijkbaar allemaal tot het observatieplan.

Ik denk dat als ik nog eens de behoefte heb om met iemand te praten ik gewoon een escorte huur. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

LeSec

Legacy Member
Albireo zei:
Zoals jullie, geachte 9lives-bezoekers, misschien al gemerkt hebben, ben ik een geestesgestoorde freak. En daarom word ik op m'n werk ook geobserveerd in alles wat ik doe. Daar kan ik mee leven, zo gaat dat nu eenmaal.

Het behoort tot het werk van "dat meisje dat er tof uitziet" om mij te observeren. Ik heb echter ook enkele keren met haar afgesproken buiten het werk omdat ik met haar wilde praten over dingen, een mens heeft daar af en toe eens de behoefte aan. En ik dacht dat dat privé was. Ik had het mis. De dingen die ik gezegd heb, staan genoteerd in verslagen op het werk. I feel violated :(

Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat ze zomaar instemde om met mij af te spreken buiten het werk. Dat hoorde blijkbaar allemaal tot het observatieplan.

Ik denk dat als ik nog eens de behoefte heb om met iemand te praten ik gewoon een escorte huur. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Say what :wtf:
Geobserveerd worden op uw werk? Wa werk doet gij dan wel? Als ik een gestoorde freak zie smijt ik die gewoon buiten en vervang ik hem tenzij hij praktisch onvervangbaar is -_- bizar.

Creamium

Legacy Member
Albireo zei:
Zoals jullie, geachte 9lives-bezoekers, misschien al gemerkt hebben, ben ik een geestesgestoorde freak. En daarom word ik op m'n werk ook geobserveerd in alles wat ik doe. Daar kan ik mee leven, zo gaat dat nu eenmaal.

Het behoort tot het werk van "dat meisje dat er tof uitziet" om mij te observeren. Ik heb echter ook enkele keren met haar afgesproken buiten het werk omdat ik met haar wilde praten over dingen, een mens heeft daar af en toe eens de behoefte aan. En ik dacht dat dat privé was. Ik had het mis. De dingen die ik gezegd heb, staan genoteerd in verslagen op het werk. I feel violated :(

Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat ze zomaar instemde om met mij af te spreken buiten het werk. Dat hoorde blijkbaar allemaal tot het observatieplan.

Ik denk dat als ik nog eens de behoefte heb om met iemand te praten ik gewoon een escorte huur. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

deze post is creepy as fuck. op alle vlakken eigk.

GroovyBeatsss

Legacy Member
Gisteren door toedoen van een collega de deur tegen mijn hoofd gehad. Liepen met 3 man uit de kantine, en de eerste besloot de deur al grotendeels toe te trekken.

Anyway, was een zeer harde klap en voor de zekerheid (werkongeval) langs spoed gepasseerd. Moeten laten naaien en lichte hersenschudding.

Dadelijk toch maar terug op check up gaan bij de dokter. 3u geslapen door extreme hoofdpijn, misselijkheid en duizelig gevoel.

Dank u collega..

Faun

Legacy Member
40 minuten over gedaan om 2 kilometer te rijden binnen Gent. Overal trams, bussen, werken, markt, eenrichtingstraatjes die zomaar opduiken (volgens m'n gps moest ik één bepaald straatje in, maar dat was dus dus een eenrichtingstraat. Ik heb die toer 3-4 keer gedaan, hij bleef mij maar terugsturen naar daar ook al reed ik eerst eindje om :angry:), vervelende voetgangers en dwaze fietsers. Genoeg frustratie alweer voor een hele dag. :angry:Gelukkig morgen op reis :)

Nooby4Ever

Legacy Member
Faun zei:
40 minuten over gedaan om 2 kilometer te rijden binnen Gent. Overal trams, bussen, werken, markt, eenrichtingstraatjes die zomaar opduiken (volgens m'n gps moest ik één bepaald straatje in, maar dat was dus dus een eenrichtingstraat. Ik heb die toer 3-4 keer gedaan, hij bleef mij maar terugsturen naar daar ook al reed ik eerst eindje om :angry:), vervelende voetgangers en dwaze fietsers. Genoeg frustratie alweer voor een hele dag. :angry:Gelukkig morgen op reis :)

Ga je met de auto op reis ? :p

rscaboy

Legacy Member
Albireo zei:
Zoals jullie, geachte 9lives-bezoekers, misschien al gemerkt hebben, ben ik een geestesgestoorde freak. En daarom word ik op m'n werk ook geobserveerd in alles wat ik doe. Daar kan ik mee leven, zo gaat dat nu eenmaal.

Het behoort tot het werk van "dat meisje dat er tof uitziet" om mij te observeren. Ik heb echter ook enkele keren met haar afgesproken buiten het werk omdat ik met haar wilde praten over dingen, een mens heeft daar af en toe eens de behoefte aan. En ik dacht dat dat privé was. Ik had het mis. De dingen die ik gezegd heb, staan genoteerd in verslagen op het werk. I feel violated :(

Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat ze zomaar instemde om met mij af te spreken buiten het werk. Dat hoorde blijkbaar allemaal tot het observatieplan.

Ik denk dat als ik nog eens de behoefte heb om met iemand te praten ik gewoon een escorte huur. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Voor de rest alles goed met de aambeien?

Faun

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Ga je met de auto op reis ? :p

Gelukkig niet ;)
Eerst party-weekje praag en dan naar griekse eilanden waar we 'n motor huren. Dan heb'k tenminste geen last van dat vervelend verkeer.

Oldskooler

Legacy Member
Albireo zei:
Zoals jullie, geachte 9lives-bezoekers, misschien al gemerkt hebben, ben ik een geestesgestoorde freak. En daarom word ik op m'n werk ook geobserveerd in alles wat ik doe. Daar kan ik mee leven, zo gaat dat nu eenmaal.

Het behoort tot het werk van "dat meisje dat er tof uitziet" om mij te observeren. Ik heb echter ook enkele keren met haar afgesproken buiten het werk omdat ik met haar wilde praten over dingen, een mens heeft daar af en toe eens de behoefte aan. En ik dacht dat dat privé was. Ik had het mis. De dingen die ik gezegd heb, staan genoteerd in verslagen op het werk. I feel violated :(

Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat ze zomaar instemde om met mij af te spreken buiten het werk. Dat hoorde blijkbaar allemaal tot het observatieplan.

Ik denk dat als ik nog eens de behoefte heb om met iemand te praten ik gewoon een escorte huur. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Jullie zijn voor elkaar gemaakt.
Volhouden met die meid.

"staan genoteerd in verslagen op het werk"
Dus het management is nu op de hoogte van uw aambeien-probleem? :unsure:

glashelder

Legacy Member
Om 4 uur gaan slapen, om 9 uur word ik wakker ge-sms't door oma die vraagt of m'n zusje en ik vanmiddag iets willen gaan drinken. Ik vraag hoe laat en dan belt ze me tot 2 keer toe.

Oma is lief, maar niet om 9 uur 's ochtends :(

Genius

Legacy Member
Gisteren tijdens de voetbaltraining mijne teen gebroken...ploegmaat had ineens het schitterende idee om ff ne vliegende tackel vooruit op mijne voet te doen...klootzak

Albireo

Legacy Member
LeSec zei:
Say what :wtf:
Geobserveerd worden op uw werk? Wa werk doet gij dan wel? Als ik een gestoorde freak zie smijt ik die gewoon buiten en vervang ik hem tenzij hij praktisch onvervangbaar is -_- bizar.
Laten we zeggen dat het omkaderend personeel uit orthopedagogen en ergotherapeuten bestaat. En ik behoor niet tot het omkaderend personeel. :crazy:
Ik zorg voor de computers (inclusief de servers) en de websites, ik zet plastieken en kartonnen doosjes in mekaar en ik verwerk aanvraagformulieren voor klantenkaarten van een of andere winkelketen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan