Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Starrk zei:Dat niemand mij kan vertellen of ik een Windows 7 Ultimate Upgrade editie, voor studenten, kan installeren op mijn nieuw geleverde PC.
Er zal, op die PC, dus geen enkele OS staan, terwijl ik de Win 7 van Edupartner gekocht heb.
Ik lees op het net gasten die wel een clean install hebben kunnen doen, die een registry 'hack' nodig gehad hebben, of die Win 7 een keer installeren, zonder key in te voeren, om dan vervolgens nog eens te installen als upgrade.
Anders lees ik dan weer dat het enkel lukt als Windows een vorige editie op de PC kan herkennen.
Wat nu? Een keer een custom install, de windows updates uitvoeren maar geen key valideren, en dan met dezelfde disc nog eens een upgrade install en wél valideren?
Bv: http://www.winsupersite.com/win7/clean_install_upgrade_media.asp
En hoeveel kost de want-to-have laptop?Saphira zei:mijn ouders die mijn nieuwe want-to-have laptop te duur vinden -_-
freakykiller zei:Ontgoocheld in mijn maten, echt zielig. Ne maand lekker asso, niet uitgaan enzo en dan is er eens het evenement dat we ieder jaar doen waar het pinten aan een euro zijn, uitstekende gelegenheid om hun zielig gebrek aan initiatief eens te doorbreken, denk je dat ze gaan ? Nope nope, ik ben zelfs bereid te gaan na 9 uren werken en 24km te fietsen. Zielig.
ge zijt 21... doe een studentenjob ofzo als ge nog studeert. vanaf mijn 16 betaalde ik al mijn persoonlijk gerief behalve kleren en eten zelf ipv op mijn ouders hun geld te terenSaphira zei:mijn ouders die mijn nieuwe want-to-have laptop te duur vinden -_-
Dude87 zei:ge zijt 21... doe een studentenjob ofzo als ge nog studeert. vanaf mijn 16 betaalde ik al mijn persoonlijk gerief behalve kleren en eten zelf ipv op mijn ouders hun geld te teren
Ike zei:En hoeveel kost de want-to-have laptop?
zag vadage de 2 ventjes vat alarm binkom met e totje va "we goat ier eki oal kom oplosn" 3 minutn achter da ze butn woarn goa Sharontje nat wc,zie se da de gastjes nunder bezig on en met e torentje te moakn mè de wc-roln.. mi vroage is to: moe dat ok betoalt zi die mann?![]()
ZombieRobots zei:De voorlopige uitslag van de poll op hln.be . Dat moeten toch trolls zijn, right?
als hij te lui is om eerst xp te installeren, zal hij ook wel te lui zijn om den 7 twee keer te installeren.eS_ViCi zei:Truc die ze via edupartner zelf aanraden als ge belt is idd eerst win 7 installeren zonder key en nadien nog eens opnieuw met key. Geen haan die daar ooit naar gaat kraaien en ge hebt blijkbaar nog een xp-licentie liggen, dus ge zit zeker safe.
Karre zei:Nieuwe vrienden zoeken!
Dude87 zei:dan moete gewoon wa ballen kweken en em gewoon kopen zelfs al ist tegen hun goesting :/

Dude87 zei:dan moete gewoon wa ballen kweken en em gewoon kopen zelfs al ist tegen hun goesting :/
Dude87 zei:dan moete gewoon wa ballen kweken en em gewoon kopen zelfs al ist tegen hun goesting :/
freakykiller zei:Sure will do volgend jaar
Het zou me verwonderen moesten ze 5 pintjes gedronken hebben afgelopen maand :ironic:
freakykiller zei:Sure will do volgend jaar
Het zou me verwonderen moesten ze 5 pintjes gedronken hebben afgelopen maand :ironic: