Archief - Google Earth!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaMob

Legacy Member
Nee er wordt niet vrijgegeven wanneer die foto's getrokken worden hebbek testrak gelezen :)

Starrk

Legacy Member
Gromme zei:
En om de hoeveel tijd worden de beelden vernieuwd en kun je dat incalculeren per bvb. plaats.... Kan ik bvb. aan iemand in Zweden zeggen van hey, ga dan daar eens staan en wuif of hou een bord boven je hoofd dat ie eropgaat staan?

Denk ik niet. Als ik nu naar London kijk is het daar precies zonsondergang.

(net iemand gevonden in new york die verkeerd geparkeerd staat...zalig gewoon :p ; las vegas is druk btw :c)

Ble$$ed^

Legacy Member
damn , al die mensen in newport beach ( orange county ) zijn duw el degelijk stinkend rijk, zo kasten van huizen en zwembaden :crazy:

Quilombo

Legacy Member
Gromme zei:
En om de hoeveel tijd worden de beelden vernieuwd en kun je dat incalculeren per bvb. plaats.... Kan ik bvb. aan iemand in Zweden zeggen van hey, ga dan daar eens staan en wuif of hou een bord boven je hoofd dat ie eropgaat staan?

ja hoor :ironic:
:doh:

Musback

Legacy Member
ik denk dat google dat willekeurig aankoopt/fotografeert... vrees dat ze zoiets niet kunnen weten op voorhand... zou wel gaaf zijn :)
ik zoek nog steeds zalige vondsten :) à la inca-achtige figuur :D

JanVH

Legacy Member
Ik dacht dat Google Earth gewoon luchtfoto's opkocht, die al enkele jaren oud zijn.
Dus eigelijk "2dehands" luchtfoto's implenteert in Google Earth.
Dat wist m'n leerkracht Aardrijkskunde toch te zeggen

Starrk

Legacy Member
snobke15 zei:
Ik dacht dat Google Earth gewoon luchtfoto's opkocht, die al enkele jaren oud zijn.
Dus eigelijk "2dehands" luchtfoto's implenteert in Google Earth.
Dat wist m'n leerkracht Aardrijkskunde toch te zeggen

dat vermoed ik ook...one way to find out:

Iets zoeken dat er nog maar pakweg 6 maanden staat.

LSDsmurf

Legacy Member
Gromme zei:
En om de hoeveel tijd worden de beelden vernieuwd en kun je dat incalculeren per bvb. plaats.... Kan ik bvb. aan iemand in Zweden zeggen van hey, ga dan daar eens staan en wuif of hou een bord boven je hoofd dat ie eropgaat staan?
Nee, de meeste beelden zijn al maanden/jaren uit. Om de paar maand brengt Google een update uit die nieuwe gebieden toevoegd maar ik weet eigelijk niet zeker of ze dan ook altijd alle oude beelden updaten.

damn , al die mensen in newport beach ( orange county ) zijn duw el degelijk stinkend rijk, zo kasten van huizen en zwembaden
Volgens Wikipedia informatie verdienen ze daar idd redelijk veel:

The median income for a household in the city was $83,455, and the median income for a family was $111,166. Males had a median income of $73,425 versus $45,409 for females.
Maar waarschijnlijk is alles daar ook redelijk duur.

sash1m1

Legacy Member
de foto's van hoeilaart zijn zo'n 2 jaar geleden gemaakt en op een vrijdag rond 12 uur (er staan nog een paar kramen van de markt):woohoo:

50 53' 50"N 40 20' 20"E den heizel ik wist nie dat die heizelpaleizen ZO groot waren

enw wie weet welk gebouw dit is op 50°53'51.59"N 4°20'33.26"E

pr0ph3t

Legacy Member
kunt ge eigelijk ondervinden wanneer de laatste 'foto' genomen is

Starrk

Legacy Member
De weg die door de Grand Canyon loopt...precies een speelgoedtreintje door een berglandschap :)

raxcy-jazeera

Legacy Member
in de haven van new york ligt er een vliegdek ship met zo een stealth bommenwerper op
een duikboot
en een luxe cruiseship die groter is dan het vliegdekship 0.0

L.E.D.

Legacy Member
De huidige fotos van Antwerpen zijn ook minstens 2 jaar oud en getrokken in Juni !

reden 1 : Het plein aan Berchem station is nog volop een bouwwerf
reden 2 : De Sinksefoor staat er !!!

FroFro

Legacy Member
raxcy-jazeera zei:
in de haven van new york ligt er een vliegdek ship met zo een stealth bommenwerper op
een duikboot
en een luxe cruiseship die groter is dan het vliegdekship 0.0

das een permanente tentoonstelling :) (die cruiser weetek ni ni :p)
Is alsek me ni vergis den SR-71 Blackbird da ge bedoelt (kzal snel es ff gaan zien :p)

*edit*
yup; http://www.airliners.net/open.file/1057354/L/
Me die tentoonstelling bedoelde ik wel iets anders. De concorde sta normaalgezien ook erges op nen boot in new york :p Kga es zoeke ^^

*edit2*

Hier se; http://www.airliners.net/open.file/1115708/L/
Iedereen zoeken! :p

*edit3*

Hmm; http://www.airliners.net/open.file/1083943/L/
Wss was de concorde er nog ni toen de foto van New York werd getrokken, de vliegers zijn ook anders gerangschikt, ma 't is iig wel hetzelfde schip aan dezelfde aanmeerplaats :p

*edit4*

Hmm :p De aanmeerplaats heeft dezelfde vorm, maar de gebouwe zijn anders :unsure:
Trouwes, ff wat informatie over de SR-71 :p Die gebruikte ze voor ze nog deftige satellietfoto's konden maken en dan vloog die aan 3.6mach al foto's trekkend.

pr0ph3t

Legacy Member
L.E.D. zei:
De huidige fotos van Antwerpen zijn ook minstens 2 jaar oud en getrokken in Juni !

reden 1 : Het plein aan Berchem station is nog volop een bouwwerf
reden 2 : De Sinksefoor staat er !!!

jah en de bouw op men vorige school was nog bezig, en men aller eerste bedrijf waar ik werkte was ook nog draaiend. wel tof om zo alles is te zien (ben wel twee uur bezig geweest:p)

sash1m1

Legacy Member
kunde van da vliegdekschip de coordinaten geven new york is nogal groot:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan