sneax
Legacy Member
DA_MadAce zei:Prachtige uitvinding. Kvin da fun om random op de wereld in te zoome. Die is zo fucking GROOOT.
ik vind net dat ge vanuit de lucht pas écht ziet hoe KLEIN de wereld eigenlijk is
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DA_MadAce zei:Prachtige uitvinding. Kvin da fun om random op de wereld in te zoome. Die is zo fucking GROOOT.
DA_MadAce zei:Prachtige uitvinding. Kvin da fun om random op de wereld in te zoome. Die is zo fucking GROOOT.
)
Daar willek ook wel keer rondje op rijden 
robust² zei:http://users.pandora.be/b_corijn/google.png (niet voor smallband users, 2.18 mb)
Gigantische racetrack ergens in amerika, weet niet meer waar, zeker als je kijkt naar die kleinere tracks in het middenDaar willek ook wel keer rondje op rijden
![]()



menlor zei:kwas net wa aant rondkijke op google earth( door deze topic ) en vond iets eigenaardig
http://menlor.com/doc/googleearth.JPG
Da gebouw int midde
als ge die coordinaten invult zulde zien da gans die stad zo is![]()
