Starrk
Legacy Member
Toen ik vandaag wat rekeninguittreksels ging halen bij de bank kwam ik dit tegen op een van hen:
DOMICILIERING
<Naam>
MEDEDELING:
<nummers - nummers 3letters>
-29.99€
Nu heb ik opgezocht wat een domiciliëring is maar ik kan me maar niet inbeelden dat dit van mijn rekening gegaan is...Natuurlijk kan niemand hier bij de exacte feiten helpen maar misschien kan iemand exact uitleggen wat een domiciliëring is en waarom het van mijn rekening gegaan zou kunnen zijn zonder dat ik me ook maar iets herinner.
Ik gebruik deze kaart enkel maar om te betalen in winkels dus ik heb geen abonnement lopen whatsoever, noch kan het iets met de post te maken hebben (Hoewel...Ik werd onlangs een formulier van ECI shop onder de neus geduwd en ik heb de info ingevuld. Thuis echter, heb ik op de site gelezen dat je elke 3 maand verplicht bent een inkoop te doen, iets wat niet op die paperassen stond, noch aan mij verteld werd. Ik heb dus per aangetekende zending mijn 'abonnement' opgezegd...Maar dat kan er toch niets mee te maken hebben?)...Ik tast dus wat in het duister
PS: Ook de naam op het uittreksel zegt me helemaal niets...Het ziet er frans uit
. Ik weet niet of ik de naam hier mag posten, wat de reden ook moge zijn, indien dat wel mag dan doe ik het wel.
Ondertussen ook de al bestaande threads aangaande het onderwerp gelezen en ik snap nu wel wat het begrip is...maar nog steeds heb ik geen idee waarom er 30€ van mijn rekening is...
Morgen eens naar de bank gaan zal de enige oplossing zijn?
DOMICILIERING
<Naam>
MEDEDELING:
<nummers - nummers 3letters>
-29.99€
Nu heb ik opgezocht wat een domiciliëring is maar ik kan me maar niet inbeelden dat dit van mijn rekening gegaan is...Natuurlijk kan niemand hier bij de exacte feiten helpen maar misschien kan iemand exact uitleggen wat een domiciliëring is en waarom het van mijn rekening gegaan zou kunnen zijn zonder dat ik me ook maar iets herinner.
Ik gebruik deze kaart enkel maar om te betalen in winkels dus ik heb geen abonnement lopen whatsoever, noch kan het iets met de post te maken hebben (Hoewel...Ik werd onlangs een formulier van ECI shop onder de neus geduwd en ik heb de info ingevuld. Thuis echter, heb ik op de site gelezen dat je elke 3 maand verplicht bent een inkoop te doen, iets wat niet op die paperassen stond, noch aan mij verteld werd. Ik heb dus per aangetekende zending mijn 'abonnement' opgezegd...Maar dat kan er toch niets mee te maken hebben?)...Ik tast dus wat in het duister

PS: Ook de naam op het uittreksel zegt me helemaal niets...Het ziet er frans uit
. Ik weet niet of ik de naam hier mag posten, wat de reden ook moge zijn, indien dat wel mag dan doe ik het wel.Ondertussen ook de al bestaande threads aangaande het onderwerp gelezen en ik snap nu wel wat het begrip is...maar nog steeds heb ik geen idee waarom er 30€ van mijn rekening is...
Morgen eens naar de bank gaan zal de enige oplossing zijn?
