Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Past zo een ipod touch van de eerste generatie ook goed in die nieuwe cases? Kwestie dat het goed vast zit en zo. :p

Silence

Legacy Member
Alteration zei:
@Silence. Als het Iers is, zit ge hoogstwaarschijnlijk goed, welk stuk ge ook neemt.
Maar ik zou in uw geval voor de entrecote gaan. Daar hoort geen bot aan te zitten, maar zeker wel een vetrandje. En dat praktisch al de runderen in Amerika hard bewerkt worden met hormonen klopt niet. De kwaliteit van het rundvlees daar kan eerder beschreven worden in uitersten, terwijl het bij ons vooral middelmatig is. En Iers rundvlees is over het algemeen superieur.

Iers rund it is dan :drool: Thnx ! :)

eXtreme

Legacy Member
Weet er iemand of er problemen zijn met de berichten van Facebook (privé-berichten/messages)? Dat ze er soms niet doorkomen ofzo?


:(

godf@ther

Legacy Member
Wat moet ik meenemen naar het loket als ik een schooltreinkaart voor 3 maanden wil kopen (voor men stage)?

Heb op de site gezien voor online te kopen maar is blijkbaar niet mogelijk.

Rizla+

Legacy Member
Ik moet straks te trein nemen naar Eppegem, dus moet ik eerst naar Mechelen en daar overstappen naar Eppegem, maar wat moet ik dan invullen op mijn go-pass? Eerst Mechelen en daarna Eppegem (voor 2 ritten betalen) of gewoon Eppegem (en maar 1 lijntje)?

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Rizla+ zei:
Ik moet straks te trein nemen naar Eppegem, dus moet ik eerst naar Mechelen en daar overstappen naar Eppegem, maar wat moet ik dan invullen op mijn go-pass? Eerst Mechelen en daarna Eppegem (voor 2 ritten betalen) of gewoon Eppegem (en maar 1 lijntje)?

1 lijntje

glashelder

Legacy Member
godf@ther zei:
Wat moet ik meenemen naar het loket als ik een schooltreinkaart voor 3 maanden wil kopen (voor men stage)?

Heb op de site gezien voor online te kopen maar is blijkbaar niet mogelijk.

http://www.b-rail.be/nat/N/assets/downloads/pdf/tariffs/treinkaart_r220_30072010.pdf + schoolattest + identiteitskaart.

Schoolattest kan je meestal verkrijgen via school (geven een gestandaardiseerd attest), of je kan deze laten invullen: http://www.b-rail.be/nat/N/assets/downloads/pdf/tariffs/schooltreinkaart_c42_2010.pdf

JohnnyricoMC

Legacy Member
Rizla+ zei:
En als ze dan 2 keer controleren? Op de trein naar Mechelen en daarna op de trein naar Eppegem bv?

Vertrekpunt en eindbestemming. That's all there is to it. Officieel moet ge wel een via-ticket kopen als ge op een tussenstop het station tijdelijk verlaat, maar hoeveel mensen doen dat?:unsure:

godf@ther

Legacy Member
glashelder zei:
http://www.b-rail.be/nat/N/assets/downloads/pdf/tariffs/treinkaart_r220_30072010.pdf + schoolattest + identiteitskaart.

Schoolattest kan je meestal verkrijgen via school (geven een gestandaardiseerd attest), of je kan deze laten invullen: http://www.b-rail.be/nat/N/assets/downloads/pdf/tariffs/schooltreinkaart_c42_2010.pdf

Ze vragen daar de nummer van mijn vorige treinkaart, vervalt deze dan? Want ik ga elk weekend op en af van geel naar gent, maar voor mijn stage zou ik elke werkdag van Gent naar Gavere moeten.

glashelder

Legacy Member
godf@ther zei:
Ze vragen daar de nummer van mijn vorige treinkaart, vervalt deze dan? Want ik ga elk weekend op en af van geel naar gent, maar voor mijn stage zou ik elke werkdag van Gent naar Gavere moeten.

Ah, je hebt al een treinkaart? Dan weet ik het niet zo goed :p Pak dan gewoon je identiteitskaart mee en schoolattest en dan zullen ze je wel aan het loket verder helpen (die formulieren hebben ze daar ook liggen, of ze vragen het gewoon ipv dat jij ze moet invullen). Dat formulier ingevuld afgeven is gewoon tijdsbesparing, maar niet verplicht of zo, volgens mij weet 90% van de mensen ook niet waar je dat kan vinden, staat enorm verstopt op de site :p

godf@ther

Legacy Member
Ok, merci, een pasfoto is dus niet nodig zoals bij een campuskaart, das al goed :p

glashelder

Legacy Member
Nee (bij een campuskaart ook niet hoor), die kunnen ze van je identiteitskaart afhalen. Je kan een pasfoto meebrengen als je die erop wil, maar als je gene hebt gebruiken ze dus gewoon je ID.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan