Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Truth be told, geen flauw idee, ik zou gewoon het advies van de handleiding opvolgen.

Mja in de handleiding staat er niets over. Ben ondertussen eens op de gsm gaan zien en er staat op: "Battery fully charged. Unplug charger."

Da zegt genoeg zeker :unsure:

Oij

Legacy Member
Kan je die Doc 3.0 modem/router/... van telenet gewoon als modem gebruiken zodat ik mijn accespoint/switch kan gebruiken ipv die modem/router die ergens in de garage zou staan (minder signaal?):)

maxdevis

Legacy Member
Oij zei:
Kan je die Doc 3.0 modem/router/... van telenet gewoon als modem gebruiken zodat ik mijn accespoint/switch kan gebruiken ipv die modem/router die ergens in de garage zou staan (minder signaal?):)

ja

Bosvos

Legacy Member
stormtrooper zei:
Iemand een idee of ge de Super Bowl online gaat kunnen volgen?

Normaal zelfs ook op de BBC en ZDF of dergelijke (in het geval dat ge natuurlijk op TV kunt kijken)

BraveHeart

Legacy Member
Ik gebruik web tv voor zo iets, gewoon live stream over het internet.

Telenet & Belgacom kennende betaal je voor sport uitzendingen op bepaalde kanalen, ik ga daar echt geen hopen geld aan uit geven voor af een toe een matchke :)

Général Zantas

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
neen, dat is gewoon afval. restafval = etensresten en dergelijke.

Say wut?
Etensresten is GFT he vriend.

Dus ja, nen briquee mag bij de restafval.

Edit: aanstekers (vol of leeg) horen bij het KGA!

nivekii

Legacy Member
Ik werk bij een familiebedrijf dat natuurstenen levert en plaatst. Nu is een ploeg van ons hier al van maandag bezig in een nieuw gebouw de vloer aant leggen, EN DAS AL VIJF DAGEN CARNAVALMUZIEK :S

edit: VERKEERDE DRAAD DAN OOK NOG

JohnnyricoMC

Legacy Member
Rhandd zei:
Say wut?
Etensresten is GFT he vriend.

Dus ja, nen briquee mag bij de restafval.

Edit: aanstekers (vol of leeg) horen bij het KGA!

I stand corrected. Ik nam de afkorting GFT iets te strict.

Tibokio

Legacy Member
Dennoman zei:
Is niet zo een goeie frituur ook niet. Eigenlijk is het in heel het centrum van Leuven qua frituren triestig gesteld :p Weinig frieten gegeten toen ik daar zat, des te meer goeie pizza's en dürüms van den Onur though :p

Idd, ik ben daar 1 keer geweest omdat dat op 20 meter van mijn kot ligt. Maar die zijn niet zó fameus. Ik vind ze te dun en te hard.

_ns_ zei:
In't centrum is 't zeelke nog het beste imo :).

edit: ik corrigeer mezelf: die frituur op de ouder markt is nog beter, ben de naam ff vergeten. (... Frit)

Bedoelt ge die Villa de Frit? Die nieuwe? Die is echt super :D één van de betere imo!

edit: Aah, nee wacht. Oude markt zei ge. Ik heb het op die nieuwe daar op het hooverplein :p

Silence

Legacy Member
MrKend54l zei:
Entrecote is wel zalig. Fillet pur ook.
beide mals en zalig.

Thnx :)

Kingfisher zei:
Mwa, het duurste stuk is niet meteen het lekkerste stuk. Ik heb liever een stuk met wat vetaders in en wat vezels, daar zit meer smaak in, bv de zesrib. Je hebt wel wat meer werk op je bord om te versnijden.

De filet pur, daar zit geen gram vet aan, en geen vezel en is zeer mals, maar daar zit in mijn ogen ook geen smaak in.

Duurste is idd niet het lekkerste, daarom dat ik hier eens kom horen.
Heb liever een stuk met n goeie smaak in dan gewoon mals, nu eens n en entrecote nemen en als het er goe is volgende keer een fillet pur en vergelijken :D

Dennoman zei:
Een filet pur is van vezel het fijnste stuk vlees. Is daardoor ook het duurste inderdaad. Volgens mij krijgen ze uit een hele koe maar ongeveer 2 kilo daarvan. Ik verkies zelf echter een entrecote of cote à l'os. Vooral de laatste heeft meer smaak dankzij het bot. 't Is dus een coin flip tussen meer smaak of malsheid :p In Amerika is praktisch al het rundvlees nog zo hard bewerkt met hormonen dat je altijd botermals vlees hebt, maar in Europa moet je dus een beetje kiezen wat voor u het belangrijkst is :p Voor mij mag er aan een goed stuk vlees wat knauwwerk aan zijn :p

Thnx, daarmee dat die filet ook het duurste is, is al 'zeldzamer'
Een bot heb ik liever niet aan mijn biefstuk, entrecote & cote à los is hetzelfde stuk vlees maar dan gwn met het bot aan toch hé ? :)

Liever smaak dan malsheid dan, heb mijn vlees toch het liefst saignant dus dan is het zowiezo nog mals :drool:
Zal es een entrocote worden deze keer

Volgens de site is het vlees van een Iers of een Belgisch blauw/wit rund dus geen Amerikaanse koeien

sluysen

Legacy Member
Ik heb gisteren een nieuwe draadloze muis gekocht (12€, kan niet sukkelen :p)
Nu is de ontwerper het "OFF" knopje vergeten :doh:

Kan het kwaad als ik na gebruik 1 batterij omdraai? Dus alle 2 in dezelfde richting steken.

Nogal irritant om telkens 1 batterij er uit te halen, volgende keer vergeet ik dan 1 van de 2 batterijen terug mee te nemen, ik ken mezelf al

Alteration

Legacy Member
@Silence. Als het Iers is, zit ge hoogstwaarschijnlijk goed, welk stuk ge ook neemt.
Maar ik zou in uw geval voor de entrecote gaan. Daar hoort geen bot aan te zitten, maar zeker wel een vetrandje. En dat praktisch al de runderen in Amerika hard bewerkt worden met hormonen klopt niet. De kwaliteit van het rundvlees daar kan eerder beschreven worden in uitersten, terwijl het bij ons vooral middelmatig is. En Iers rundvlees is over het algemeen superieur.

RealFlub

Legacy Member
sluysen zei:
Ik heb gisteren een nieuwe draadloze muis gekocht (12€, kan niet sukkelen :p)
Nu is de ontwerper het "OFF" knopje vergeten :doh:

Kan het kwaad als ik na gebruik 1 batterij omdraai? Dus alle 2 in dezelfde richting steken.

Nogal irritant om telkens 1 batterij er uit te halen, volgende keer vergeet ik dan 1 van de 2 batterijen terug mee te nemen, ik ken mezelf al
die muis zal zichzelf wel uitschakelen wanneer er geen beweging is.

thelordofpee

Legacy Member
Waarom valt mijn internet verbinding te laatste tijd uit? Meestal 's avonds, ik heb dan nog wel verbinding maar ik kan niets doen in verband met internet of online gaming. Ik zit bij telenet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan