Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:Dank u
Wel erg, eigenlijk. Die foto, en bijvoorbeeld ook deze: 1957, Douglas Martin, World Press Photo of the Year, World Press Photo of the Ye
Dat er zo niemand die achterlijke tieners daarop aansprak. Het waren andere tijden, dat weet ik, maar nu is dat zo moeilijk voor te stellen.
SiRdeK zei:Ligt da aan mij of zie ik het aantal reps van iemand niet meer? Alleen maar de groene rechthoeken.
Subtiele hintGentille zei:Het is mij ook opgevallen. Misschien één of andere bug na het platvallen van de server. Je kan nog altijd reps uitdelen.

Tristan zei:Welja, ik moest door hetgene je zei denken aan es gesprek met een paar Duitse meisjes denken. We waren bezig over Nazi Duitsland & hoe het kwam dat eigenlijk weinig mensen echt opstonden tegen het regime, het kwaad ervan zagen, terwijl de huidige generaties er zo van walgen. Maar het is gewoon indoctrinatie die ervoor zorgt dat je het niet ziet. Als je gewoon opgroeit in een cultuur, met de mentaliteit van ik, als blanke persoon, sta boven zwarten, zul je je gewoon nooit afvragen waarom, ik zie zelfs niet in hoe die vraag ooit bij een persoon kan opkomen, de vraag of het wel correct is, de manier waarop iedereen rond je, je vrienden & je familie zich gedragen t.o.v. hen.
glashelder zei:Ja, ik weet het, zoiets had ik ook al bedacht. Maar het is echt bijna niet voor te stellen. Dat je een ander mens zo laat bespotten en beschimpen terwijl je er naast loopt. Dat je dan de ander geen klets tegen zijn achterhoofd geeft en zegt "quit it." Maar I guess dat ze die persoon dan ook niet zagen als mens.

Sick` zei:Ik stel me eigenlijk nog dagelijks de vraag, als je in de Nespresse bar een koffie gaat drinken, krijg je daar een klein glasje plat water bij. Wat is de bedoeling daar nu eigenlijk van??
Hoe moet ik mijn ego nu laten groeien?Sqarzz zei:yessir! Vanaf nu geen rep gedoe meer!

SiRdeK zei:Hoe moet ik mijn ego nu laten groeien?![]()
Sqarzz zei:yessir! Vanaf nu geen rep gedoe meer!
a143290 zei:Hebben ze nu serieus dat rep gedoe weggehaald vanwege die shitstorm van de 2 meiskes hier? >_>

Tristan zei:Wat is er gebeurd?![]()
a143290 zei:Hebben ze nu serieus dat rep gedoe weggehaald vanwege die shitstorm van de 2 meiskes hier? >_>
Teknohol1c zei:Ik heb mij altijd laten wijsmaken dat dit dient om uw koffie wat aan te lengen als ie te sterk is?
Allez, kheb dan maar wa gegoogled, blijkbaar is het om de smaak in je mond neutraal te maken, eventueel te hydrateren, alvorens je aan je koffie begint, zodat je optimaal van de smaak van je koffie kan genieten 