Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SiRdeK

Legacy Member
Ligt da aan mij of zie ik het aantal reps van iemand niet meer? Alleen maar de groene rechthoeken.

Gentille

Legacy Member
Het is mij ook opgevallen. Misschien één of andere bug na het platvallen van de server. Je kan nog altijd reps uitdelen.

Tristan

Legacy Member
glashelder zei:
Dank u :)

Wel erg, eigenlijk. Die foto, en bijvoorbeeld ook deze: 1957, Douglas Martin, World Press Photo of the Year, World Press Photo of the Ye

Dat er zo niemand die achterlijke tieners daarop aansprak. Het waren andere tijden, dat weet ik, maar nu is dat zo moeilijk voor te stellen.

Welja, ik moest door hetgene je zei denken aan es gesprek met een paar Duitse meisjes denken. We waren bezig over Nazi Duitsland & hoe het kwam dat eigenlijk weinig mensen echt opstonden tegen het regime, het kwaad ervan zagen, terwijl de huidige generaties er zo van walgen. Maar het is gewoon indoctrinatie die ervoor zorgt dat je het niet ziet. Als je gewoon opgroeit in een cultuur, met de mentaliteit van ik, als blanke persoon, sta boven zwarten, zul je je gewoon nooit afvragen waarom, ik zie zelfs niet in hoe die vraag ooit bij een persoon kan opkomen, de vraag of het wel correct is, de manier waarop iedereen rond je, je vrienden & je familie zich gedragen t.o.v. hen.

glashelder

Legacy Member
Tristan zei:
Welja, ik moest door hetgene je zei denken aan es gesprek met een paar Duitse meisjes denken. We waren bezig over Nazi Duitsland & hoe het kwam dat eigenlijk weinig mensen echt opstonden tegen het regime, het kwaad ervan zagen, terwijl de huidige generaties er zo van walgen. Maar het is gewoon indoctrinatie die ervoor zorgt dat je het niet ziet. Als je gewoon opgroeit in een cultuur, met de mentaliteit van ik, als blanke persoon, sta boven zwarten, zul je je gewoon nooit afvragen waarom, ik zie zelfs niet in hoe die vraag ooit bij een persoon kan opkomen, de vraag of het wel correct is, de manier waarop iedereen rond je, je vrienden & je familie zich gedragen t.o.v. hen.

Ja, ik weet het, zoiets had ik ook al bedacht. Maar het is echt bijna niet voor te stellen. Dat je een ander mens zo laat bespotten en beschimpen terwijl je er naast loopt. Dat je dan de ander geen klets tegen zijn achterhoofd geeft en zegt "quit it." Maar I guess dat ze die persoon dan ook niet zagen als mens.

Tristan

Legacy Member
glashelder zei:
Ja, ik weet het, zoiets had ik ook al bedacht. Maar het is echt bijna niet voor te stellen. Dat je een ander mens zo laat bespotten en beschimpen terwijl je er naast loopt. Dat je dan de ander geen klets tegen zijn achterhoofd geeft en zegt "quit it." Maar I guess dat ze die persoon dan ook niet zagen als mens.

Misschien doen we het nu ook, we kunnen het niet beseffen :)

Teknohol1c

Legacy Member
Sick` zei:
Ik stel me eigenlijk nog dagelijks de vraag, als je in de Nespresse bar een koffie gaat drinken, krijg je daar een klein glasje plat water bij. Wat is de bedoeling daar nu eigenlijk van??

Ik heb mij altijd laten wijsmaken dat dit dient om uw koffie wat aan te lengen als ie te sterk is?

Sqarzz

Legacy Member
een combinatie van voetbal en een vernuft repsysteem hebben het forum de das omgedaan

Général Zantas

Legacy Member
Het kwam er op neer dat meisjes enkel reps kregen omdat het hier vol zit met geile jongetjes.

Sick`

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik heb mij altijd laten wijsmaken dat dit dient om uw koffie wat aan te lengen als ie te sterk is?

Dat dacht ik ook ergens, maar was bij nader inzien een beeke te gek, omdat je in dat geval gewoon geen espresso moet bestellen :D Allez, kheb dan maar wa gegoogled, blijkbaar is het om de smaak in je mond neutraal te maken, eventueel te hydrateren, alvorens je aan je koffie begint, zodat je optimaal van de smaak van je koffie kan genieten :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan