Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tristan

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
kun je nog iets gebruiken uit een kapotte wii ?

bedoel zoals de harde schijf fzo

Harde schijf zal wel te recuperen zijn, als ie nog werkt natuurlijk :)
Ik denk zelfs dat je de drive kunt recuperen.

Mugiwara

Legacy Member
Ik zoek een gezellige planetarium waar niet veel volk te bespeuren valt en waar je mooi naar de sterren kan kijken. Liefst dicht bij Leuven. Iemand enige ervaring?

sainsaw

Legacy Member
Weet iemand waar je in Kortrijk Businesskaartjes kunt laten maken? Of gaat dit in gewone copy shops?

Sqarzz

Legacy Member
Reminds me of biology.
Vissen 'slapen' niet maar hebben wel een verminderde fysieke activiteit. (minder zwembewegingen) en een trage ademhalingscyclus (minder kieuwbewegingen).
Ook is er 's nachts een grouping fenomeen.
Dan komen viskes bij elkaar 'chillen'= lijken groter voor eventuele predator

Sqarzz

Legacy Member
eigenlijk wel :unsure:, maar er zijn evengoed vissen die overdag schuilen en 's nacht een crawlke placeren..

Holocene

Legacy Member
Als ik met de trein richting Brussel - Nat. Luchthaven ga, kom ik dan effectief aan bij de luchthaven of moet ik nog een pendelbus nemen?

Sqarzz

Legacy Member
Het treinstation bevindt zich in de kelderverdieping (niveau -1) van de luchthaven. Kunt ge een verdiepje hoger meteen incheckeeeeuh!

gumball4000

Legacy Member
Sick` zei:
Vissen vangen met een net doe je dus best snachts? :unsure:

Jaweeel die slapen wel, maar hun lichaam heeft de reflex om altijd te bewegen. :p

STEL ik heb een auto (waarvan de lichten aan staan) die sneller dan het licht gaat, branden mijn lichten dan nog?

Dastardly

Legacy Member
gumball4000 zei:
STEL ik heb een auto (waarvan de lichten aan staan) die sneller dan het licht gaat, branden mijn lichten dan nog?

als ge er van uit gaat dat een auto zich aan de snelheid van het licht kan voortbewegen ga je in tegen de relativiteit (auto heeft massa). dus indien dat zou kunnen, kan het dus ook dat het licht uit uw koplampen sneller gaat.

de kans dat het licht uit uw koplampen een regenboog vormt en er ponies ronddansen is natuurlijk even groot.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Sqarzz zei:
Het treinstation bevindt zich in de kelderverdieping (niveau -1) van de luchthaven. Kunt ge een verdiepje hoger meteen incheckeeeeuh!

Kleine correctie, de vertrekhal bevindt zich op niveau 3. Hier is 'n plannetje:
TinyGrab - Simple. Screenshot. Sharing.

Treinticketten naar luchthaven Zaventem zijn fakking duur, een mens komt er goedkoper van af door de trein naar het gewone station Zaventem te nemen en vervolgens met de bus tot daar te gaan.:(

Lorim

Legacy Member
Als de leeftijd op zijn 9l profiel klopt, is een go-pass wel mogelijk en dus goedkoper naar de luchthaven, mocht je dat nog gebruiken ;)

u4ea

Legacy Member
Jhonny, is subnetten een belangrijk onderdeel van het netwerken 2 examen?
Weet dat het algemeen belangrijk is om te kennen, maar als het ni belangrijk is voor het examen zelf gaanek da ni terug overlopen.:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan