Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sqarzz

Legacy Member
Lorim zei:
Als ik een klassiek werk opneem dat ik zelf speel en het op YouTube zet, hoe kan het dan dat ik een copyright infringement krijg? De bladmuziek is ook publiek eigendom.

De regel is dat de auteur/compositeur 70 jaar dood moet zijn. Is dit het geval?

Sqarzz

Legacy Member
dan moet ge de infrigment aanvechten. Wel geen idee waar je dat linkje kan vinden. Staat dat ni in de mail die de infringment meldt?

Lorim

Legacy Member
Wou gwn ff zeker zijn dat ik in mijn recht zou zijn en er niet onlangs een regel is veranderd ofzo, thnx voor de hulp. Heb idd die link al gevonden :)

glashelder

Legacy Member
Wacht, voor posten in spamthreads krijg je een infraction? :wtf: Dus iedereen die post in die topics waarin in halfslachtig Nederlands reclame gemaakt wordt voor spidermanpakjes of weet ik veel, die krijgt een infraction? :wtf: Zijn dat lijk niet minstens 10 infractions per dag? :wtf:

Kandul

Legacy Member
glashelder zei:
Wacht, voor posten in spamthreads krijg je een infraction? :wtf: Dus iedereen die post in die topics waarin in halfslachtig Nederlands reclame gemaakt wordt voor spidermanpakjes of weet ik veel, die krijgt een infraction? :wtf: Zijn dat lijk niet minstens 10 infractions per dag? :wtf:

Strikt genomen wel, maar dat wordt in de praktijk niet toegepast. Er zitten daar wel nog rare berispingen tussen.

Margeitje

Legacy Member
glashelder zei:
Ik heb helemaal geen last van bijwerkingen (gróót pluspunt, bij de pil had ik echt elke maand last van migraine) en ik voel hem eigenlijk ook nooit zitten. Ik ben er dus wel tevreden van.

Het is wel redelijk duur, zoals Guazala al zei. Ik ben dinsdag nog een doosje gaan halen: €38 voor 3 maanden. En yep, op voorschrift.

Ik gebruik ook al zeker 4 jaar nuvaring en ik heb die nog nooit voelen zitten. Ook geen doorbloedingen of andere bijwerkingen. Ja soms eens hoofdpijn en stemmingswisselingen, maar die had ik ook voor ik nuva begon te nemen dus ik denk niet dat het daar aan ligt ^^
Ik ben in ieder geval ook tevreden :woohoo:

Tristan

Legacy Member
Margeitje zei:
Ik gebruik ook al zeker 4 jaar nuvaring en ik heb die nog nooit voelen zitten. Ook geen doorbloedingen of andere bijwerkingen. Ja soms eens hoofdpijn en stemmingswisselingen, maar die had ik ook voor ik nuva begon te nemen dus ik denk niet dat het daar aan ligt ^^
Ik ben in ieder geval ook tevreden :woohoo:

Stomme vraag prolly, maar kun je dan 3 weken geen seks hebben ofzo? Aangezien het zolang moet blijven zitten?

Margeitje

Legacy Member
hihi, stel u voor zeg ^^
Nee, das perfect mogelijk mét hoor (hoewel ik die er wel zelf altijd uitneem omdat ik het anders wel voel, mag namelijk een uur uitblijven zonder dat de bescherming minder wordt ^^)

Waelvis

Legacy Member
Heeft iemand ervaring met "FYTOLEUM Actif-Energy Q10"-pilletjes?

Actif-EnergyQ10 geeft een verbeterde energieproductie en is bijzonder effectief bij sportprestaties.
Het vermindert vermoeidheid en bevordert het herstel van de spieren. Actif-EnergyQ10 heeft bovendien een gunstige invloed op de vetverbranding en biedt bescherming tegen vrije radicalen en andere afbraakproducten van het lichaam.


Werkt da verslavend?
Is da schadelijk?
Werkt het eigenlijk wel?

Vincort

Legacy Member
Ik heb al veel gelezen over gratis Visakaarten voor studenten hier.

Iemand met enige info hier? (Dexia)

Tristan

Legacy Member
rscaboy zei:
Aan de titel te zien is het onzin.

Verslavend zal het wel niet zijn

En waarom zou het dan onzin zijn?

Het bevat waarschijnlijk gewoon wat supplementen & vitamen, kwaad kan het in elk geval niet denk ik.

sluysen

Legacy Member
Best dat het zo'n slecht setje is van fresh.. Ipv deftige eigen platen te draaien, draait hij commerciële bucht :lol:

Toch een zware sellout geworden die Dj Fresh.

@ goldensky, zoek eens "The Redmix" van Fresh & Darrison (bv op Dogsonacid.com)
en vergelijk eens met datgeen vanop stubru, redmix is stukken beter :)

glashelder

Legacy Member
Margeitje zei:
hihi, stel u voor zeg ^^
Nee, das perfect mogelijk mét hoor (hoewel ik die er wel zelf altijd uitneem omdat ik het anders wel voel, mag namelijk een uur uitblijven zonder dat de bescherming minder wordt ^^)

Haha, idd, het is anticonceptie dus het lijkt mij logisch dat je gewoon seks mag hebben :p Ik laat 'm erin, ik voel 'm niet. Mark wel soms maar het stoort niet zegt hij.

Dennoman

Legacy Member
Op het nieuws zei er iemand gisteren of eergisteren heel casual dat een supermarkt ongeveer 75 cent netto verdient aan een gevulde kar van 50 euro. Dit lijkt me wel een heel straf bedrag, iemand die hier iets van kent die kan bevestigen of dit ongeveer klopt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan