Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
RickHarrison zei:
Heeft iemand een goeie suggestie over hoe ik het reilen en zeilen wat betreft de Belgische politiek van de afgelopen maanden/jaar eens opnieuw kan overlopen? Zit wat te surfen momenteel op de sites van kranten en heb bv. ook al een wikipedia-pg gevonden die de federale formatie behandelt. Nog iemand tips?
ik dacht aan knack-magazine. Misschien dat je er enkele oude te pakken kan krijgen? Misschien kan je eens zien op hun site (geraak er zelf momenteel niet op, dus kan het niet voor je checken.)

forloRn_

Legacy Member
Ik heb een aantal jaar geleden een mp3'tje gekregen van een kameraad met daarop iemand die iemand anders uitnodigt via de telefoon, en dat ging ongeveer als volgt (met Kempisch accent):

"Waale hemme wa vollek bijiejen gevraag veu van den avond, en waale zuuke nog iejene om uit te lache. Kunde gij nie kome jom?"

Ik zou graag weten waar dat vandaan kwam. Het klinkt als reklame op de radio. Iemand een idee? :unsure:

a143290

Legacy Member
sluysen zei:
Een Large tshirt op Dealextreme, is da ook een Large hier? :p

Mijn online T-shirt aankoop ervaring zegt mij dat die maten redelijk hetzelfde zijn (voor een small alleszins wel). Maar ik neem aan dat dat van webshop tot webshop afhangt... Normaal hebben die dan ergens een size chart op hun site staan?

Sqarzz

Legacy Member
RickHarrison zei:
Heeft iemand een goeie suggestie over hoe ik het reilen en zeilen wat betreft de Belgische politiek van de afgelopen maanden/jaar eens opnieuw kan overlopen? Zit wat te surfen momenteel op de sites van kranten en heb bv. ook al een wikipedia-pg gevonden die de federale formatie behandelt. Nog iemand tips?
Videozone?

sluysen

Legacy Member
a143290 zei:
Mijn online T-shirt aankoop ervaring zegt mij dat die maten redelijk hetzelfde zijn (voor een small alleszins wel). Maar ik neem aan dat dat van webshop tot webshop afhangt... Normaal hebben die dan ergens een size chart op hun site staan?

Ja heb net gezien dat bij sommige een afmeting staat. Ik gok wel dat het klopt.

Nu 2-3 weken wachten op het pakketje (need new phone screen :()

godf@ther

Legacy Member
Seks zonder condoom de dag na de menstruatie => veilig?

Ben 99% zeker dat het veilig is :p

glashelder

Legacy Member
Wat is "de dag na de menstruatie"? De dag nadat de menstruatie gedaan is, of de dag nadat de menstruatie begonnen is?

Gebruik sowieso maar een condoom.

[LRRP]

Legacy Member
glashelder zei:
Wat is "de dag na de menstruatie"? De dag nadat de menstruatie gedaan is, of de dag nadat de menstruatie begonnen is?

Gebruik sowieso maar een condoom.

+1

Voor er vodden van komen :p

Bart Religion

Legacy Member
a143290 zei:
Mijn online T-shirt aankoop ervaring zegt mij dat die maten redelijk hetzelfde zijn (voor een small alleszins wel). Maar ik neem aan dat dat van webshop tot webshop afhangt... Normaal hebben die dan ergens een size chart op hun site staan?

'k heb toch al gehad dat Amerikaanse XL shirts dikwijls XXL shirts zijn in wezen.

Maar dus ook niet altijd.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Bart Religion zei:
'k heb toch al gehad dat Amerikaanse XL shirts dikwijls XXL shirts zijn in wezen.

Maar dus ook niet altijd.

Gewoon op een hogere temperatuur wassen als dat het geval is :)

Tristan

Legacy Member
cram zei:
Als je heel hard loopt nie,want door de wrijving kan da warm worden.

Als ge heel rapt loopt zal er geen verbranding meer zijn :) Beweeg es snel met een lucifer ;)

n9ne

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Gewoon op een hogere temperatuur wassen als dat het geval is :)

kunt ge daar met gemak een maat mee zakken? Ik twijfel tss large en xlarge.

Als large te klein is benk natuurlijk gejost en zou direct 3 shirts bestellen voor de kosten te dekken. Staat geen size chart bij en die antwoorden ni op uldere mail.

Sick`

Legacy Member
godf@ther zei:
Seks zonder condoom de dag na de menstruatie => veilig?

Ben 99% zeker dat het veilig is :p

Waarom niet tijdens de menstruatie? :unsure:

Natuurlijk is dat niet veilig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan