Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fr1sb33

Legacy Member
-Is het mogelijk om kabeltelevisie af te zeggen zonder dat het invloed heeft op internetverbinding en de prijs. (Telenet)
-Welke zenders kan je dan nog bekijken ?
Ik kijk voornamelijk naar TV1/Canvas/BBC, de rest kan me gestolen worden.

Ik ga binnenkort verhuizen, en ik begin sterk te twijfelen om elke maand 14€ af te dokken terwijl de prijs geregeld stijgt en het aantal zenders alleen maar daalt.
Digitale TV moet ik zowieso niet hebben, en ik vroeg me af of het nog de moeite is om analoog te pakken.
Tegenover vroeger zijn we eurosport, bbc world, cnn, cnbc, ngc (als ik me niet vergis) al kwijt, en ze gaan er weer een paar schrappen.

Of is er een alternatieve provider om tv te kijken ?

Nas

Legacy Member
Helpt een raam opzetten tegen droge lucht? Want ik wordt 's morgens altijd wakker met een ontzettend droge keel en neus

JohnnyricoMC

Legacy Member
Nas zei:
Helpt een raam opzetten tegen droge lucht? Want ik wordt 's morgens altijd wakker met een ontzettend droge keel en neus

Ik doe 's morgens gewoon het kantelraam van m'n kamer open juist daartegen.
Wat ge ook kunt doen, is een bakje met water aan uw radiator hangen, dat helpt om de luchtvochtigheid in uw kamer op peil te houden.

Nas

Legacy Member
Ja, dat weet ik, maar aangezien mijn verwarming 's nachts toch niet aanstaat, zal het geen effect hebben. :)

janlaureys9

Legacy Member
Twee vraagjes:

Mijn rechterooglid knippert de laatste dagen zo soms wat ongecontroleerd en onregelmatig. Iemand enig idee wat dat kan zijn ?

En wat is ongeveer een goeie lichtsterkte in lumen voor een spaarlamp voor in mijn toilet ?

Sqarzz

Legacy Member
janlaureys9 zei:
Twee vraagjes:

Mijn rechterooglid knippert de laatste dagen zo soms wat ongecontroleerd en onregelmatig. Iemand enig idee wat dat kan zijn ?

En wat is ongeveer een goeie lichtsterkte in lumen voor een spaarlamp voor in mijn toilet ?

bij mij vermoeidheid en 8Watt

Kingfisher

Legacy Member
janlaureys9 zei:
Twee vraagjes:

Mijn rechterooglid knippert de laatste dagen zo soms wat ongecontroleerd en onregelmatig. Iemand enig idee wat dat kan zijn ?

En wat is ongeveer een goeie lichtsterkte in lumen voor een spaarlamp voor in mijn toilet ?

Bij mij: te weinig slaap of stress.

Tonerider

Legacy Member
janlaureys9 zei:
Twee vraagjes:

Mijn rechterooglid knippert de laatste dagen zo soms wat ongecontroleerd en onregelmatig. Iemand enig idee wat dat kan zijn ?

En wat is ongeveer een goeie lichtsterkte in lumen voor een spaarlamp voor in mijn toilet ?

en een spaarlamp in een toilet is niet meteen het beste. Of je moest er elke keer een half uur zitten.

RickHarrison

Legacy Member
Heeft iemand een goeie suggestie over hoe ik het reilen en zeilen wat betreft de Belgische politiek van de afgelopen maanden/jaar eens opnieuw kan overlopen? Zit wat te surfen momenteel op de sites van kranten en heb bv. ook al een wikipedia-pg gevonden die de federale formatie behandelt. Nog iemand tips?

pietje666

Legacy Member
zou iemand in pm een link kunnen sturen naar die cartoon van frank deboosere?

In de cartoon zie je een kind vragen mama wat weer wordt het morgen waarna je een vrouw zit met het hoofd van frank deboosere dat zegt zie ik er soms uit als frank deboosere

Tibokio

Legacy Member
RickHarrison zei:
Heeft iemand een goeie suggestie over hoe ik het reilen en zeilen wat betreft de Belgische politiek van de afgelopen maanden/jaar eens opnieuw kan overlopen? Zit wat te surfen momenteel op de sites van kranten en heb bv. ook al een wikipedia-pg gevonden die de federale formatie behandelt. Nog iemand tips?

Ik kan u wel wat persoverzichten geven waar veel goeie artikels instaan. 't Is wel een beetje juridisch gericht, dus sommige artikels gaan over rechtszaken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan