Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Kunde maar alleen een iTrader geven op B&S-forum? Dus niet ook op andere forum-onderdelen? Zou graag iemand een iTrade-punt geven vanwege een ruil, maar de links dak geef zijn precies invalid :(

Kandul

Legacy Member
kil911ler zei:
Kunde maar alleen een iTrader geven op B&S-forum? Dus niet ook op andere forum-onderdelen? Zou graag iemand een iTrade-punt geven vanwege een ruil, maar de links dak geef zijn precies invalid :(

Alleen op B&S.

Vandalize_

Legacy Member
Staat de schaatspiste nog steeds in Gent ?
Indien niet, zijn er nog plaatsen waar er wel staan ?

TheProject

Legacy Member
Hier op de markt van Poperinge is er een prachtige schaatspiste
van 4m² :niceone:

Gentille

Legacy Member
peutie zei:
hallo,


toen men vader klein was vond hij in een beekje een heel speciale zwarte steen en houde die bij zich
vorig jaar belden we naar een centrum in gent die dingen uit de ruimte bestudeerden.die man zei dat het wrs een stuk van de maan zou kunnen geweest zijn.niet van een meteoriet want hij is niet magnetisch...nu hebben wij nooit naar dat centrum geweest maar willen we dat nu wel doen,maarh et probleem is dat ik niet meer weet hoe dat noem noch de telefoon nummer weet en noch het adres kan iemand me helpen?
ik weet dat dit een raar bericht is!!!!

Veronderstel dat het via de sterrenwacht gaat van de Ugent

UGent Volkssterrenwacht Armand Pien

pinoken

Legacy Member
Weet iemand hoe ik kan controleren of er op myn gsm geen dingen zyn die op de achtergrond energie/ ingernet vreten? Heb al een app-killer ma ben er nie100% gerust op en wil geen torenhoge rekenig.

Het gaat om een samsung galaxy ace met android 2.2 btw.

Lorrekvk

Legacy Member
Hmm... Vandaag 3 goudviskes gaan halen. Staan hier nu in een aquarium van 40 cm lang, mooi gevuld, filterke erin, 2 vormpkes en een (vals) plantje in de midden. Nu zitten die vissen dus heel de tijd in een hoekje bij elkaar, dicht bij de bodem...

Hoe komt dit juist? Heb ook het gedacht wanneer ik mijn licht uitdoe ze rapper terug gaan zwemmen en als ik het aansteek 'verschieten' ze precies en gaan dan terug in hun hoekje zitten. Echt vreemd.

Iets dat niet juist is? Verstoppen ze hun achter het ''gebouwtje'' of wachten ze gewoon hun nieuwe omgeving wat af?

Lorrekvk

Legacy Member
glashelder zei:
Iets dat niet juist is? Euh. Heb je je ingelezen?

Wat bedoel je met ingelezen? Of ik op voorhand heb opgezocht wat het beste is voor die beestje?

Tja. Wat kan je meer doen dan zo iets niet naast een raam te zetten, zorgen dat ze iets hebben om achter te schuilen, proper water op kamertemperatuur, filter etc?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan