Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Karre zei:
Valt te zien hoe sterk uw standaardkoeling is. Als die de extra warmte nog kan opvangen en hem nog steeds koel kan houden wel ja.

Goh, de standaard die bij een packard bell(Ik was jong en naïef en arm :tongue: ) Ixtreme series pc zit van 3 jaar oud komt...:unsure:

Lorim

Legacy Member
Achja, alles in Mechelen is toch te doen te voet, zal me dan maar op het douaneplein zetten

_ns_

Legacy Member
't Stond hier een tijd geleden een site waar ge grote posters kon kopen (o.a. van muziekgroepen), iemand een idee :p?

Bosvos

Legacy Member
Lorim zei:
Achja, alles in Mechelen is toch te doen te voet, zal me dan maar op het douaneplein zetten

Parking van de voormalige Carrfour (over de delhaize), maar als KV thuis speelt staat het daar natuurlijk wel vol.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Alteration zei:
Mensen van Leuven hier die ietwat bekend zijn met het OV ?

Het OV? euh? Kunt ge dat 's voluit zeggen, dan gaat 'r misschien een belleke rinkelen.
edit: 't openbaar vervoer? Schiet maar

Alteration

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Het OV? euh? Kunt ge dat 's voluit zeggen, dan gaat 'r misschien een belleke rinkelen.
edit: 't openbaar vervoer? Schiet maar

'k Moet van de week in de Kapelstraat te Pellenberg (= Lubbeek/Leuven) zijn.
Geraak ik daar ietwat deftig vanaf het station van Leuven (5,5 km volgens Google Maps) met de Lijn ?

Volgens hun routeplanner iig wel, maar ik vertrouw dat ding voor geen haar meer =/

JohnnyricoMC

Legacy Member
Pellenberg? Pakt dan den 3. Vraagt desnoods in de lijnwinkel aan het station een brochureke van den 3 en begint elke halte die ge passeert af te vinken tot ge die van de kapelstraat bereikt. De routeplanner van De Lijn is beter dan die van de NMBS, maar af en toe ietwat vaag. Best te gebruiken icm een smartphone met gps-functie.

Alteration

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Pellenberg? Pakt dan den 3. Vraagt desnoods in de lijnwinkel aan het station een brochureke van den 3 en begint elke halte die ge passeert af te vinken tot ge die van de kapelstraat bereikt. De routeplanner van De Lijn is beter dan die van de NMBS, maar af en toe ietwat vaag. Best te gebruiken icm een smartphone met gps-functie.

Haha, ja, da's mijn gebruikelijke methode :p

GPS aanzetten op de bus en zo dicht mogelijk trachten af te stappen.

Thanks !

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
Haha, ja, da's mijn gebruikelijke methode :p

GPS aanzetten op de bus en zo dicht mogelijk trachten af te stappen.

Thanks !

Haha, dat heb ik nog nooit gehoord. Ik vraag het meestal gewoon aan de chauffeur :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
glashelder zei:
Haha, dat heb ik nog nooit gehoord. Ik vraag het meestal gewoon aan de chauffeur :p

Doe ik ook op echt onbekend terrein (bvb de bus door Brussel), maar wat extra hulpmiddeltjes zijn altijd welkom.

pinoken

Legacy Member
Is zout water snuiven een goed middeltje tegen een verstopte neus ten gevolge van Sinusitis? Gewoon keukenzout in water doen en snuiven, 'k geloof er niks van. Mijn ouders houden vol dat het helpt.

Doggiedog

Legacy Member
pinoken zei:
Is zout water snuiven een goed middeltje tegen een verstopte neus ten gevolge van Sinusitis? Gewoon keukenzout in water doen en snuiven, 'k geloof er niks van. Mijn ouders houden vol dat het helpt.
Misschien zeezout als dat iets extra's heeft, maar gewoon zout zie ik het nut niet van in. Enkel het water verdampt hé, niet het zout ...

Maar voor zover ik lees op Sinusitis - PubMed Health is gewoon het regelmatig inhaleren van de stoom van heet water voldoende. Eventueel kunt ge ook aromatherapie doen, aka paar druppeltjes citronella-olie in uw water waarover ge dampt, omdat het o.a. een anti-bacteriële functie heeft. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan