stoomboot
Legacy Member
o0O0o zei:nu ng altijd ni gaan slapen gij ?
Joenge joenge joenge...
Ocharmpjes.
U zo opjagen aan mij, (eerst in het mms-draadje en over joa111 en nu hier als ik u terechtwijs op uw fout) denkende dat ik mij zo zit op te jagen op dit forum.
Vicieuze cirkel, ware het niet dat ik hier gewoon zit te genieten

Slaapzacht!
Ohja: Is seizoen 4 van Heroes eigenlijk ooit op de Vlaamse zenders uitgezonden? Neen toch hé?
De laatste aflevering die ik me herinner blijkt de laatste van seizoen 3 te zijn.
Daar waar Nathan (ahum!) naar de klok zit te kijken en we het alom bekende getik horen.





