Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zorba

Legacy Member
GaMe® zei:
Is het ongezond om elke dag 1 cornetto te eten? Mijne pa brengt dat maar mee van de winkel en blijkbaar ben ik de enige die dat eet. Maar het is dan ook zo lekker.. :drool:

Hangt ervan af wat je voor de rest nog eet. IJs is nu niet echt gezond, en dan nog chocolade erbij.

Maar het is lekker dus who cares :D

Feignasse

Legacy Member
Nog mensen bij wie analoge TV van Telenet platligt?
Regio Vilvoorde hier.

Stierkoe

Legacy Member
Kan je een campus kaart van den NMBS blijven verlengen zelfs als je niet meer op school zit? Of is daar op 1 of andere manier controle op? Mijn hoofdkaart is "geldig" tot ergens in 2013 ofzo dus kan ik tot dan blijven verlengen ofwa? :p

Juve9le

Legacy Member
Stierkoe zei:
Kan je een campus kaart van den NMBS blijven verlengen zelfs als je niet meer op school zit? Of is daar op 1 of andere manier controle op? Mijn hoofdkaart is "geldig" tot ergens in 2013 ofzo dus kan ik tot dan blijven verlengen ofwa? :p

Yup, geen mens die daar achter kijkt.

Stierkoe

Legacy Member
glashelder zei:
Moet je dat niet verlengen met een attest van school?
Ja, om de hoofdkaart te verlengen waarschijnlijk wel. Ik bedoelde eigenlijk nieuwe (invul)kaarten kopen.

@Juve9le: thx! goed om weten :)

Bartvb

Legacy Member
n9ne zei:
Hoe komt het dat webshops en fysieke winkels zo weinig meer verschillen?
Vroeger kon je een gsm voor 40/50 euro goedkoper vinden in een webshop, nu is het soms zelf goedkoper om gewoon naar de winkel te rijden en hem daar te kopen.

Europese Amazon's gebruiken. Gaat echter niet voor alles dat nederlandstalig is.

Belgische webwinkels zijn idd niet meer voordelig.

Draego

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Normaal kunt ge aan het loket alles bestellen wat ge online kunt, voor dezelfde prijs. Onlogisch dat het online niet goedkoper is, maar anders beginnen de vakbonden van de Nationale Maatschappij van Belgische Stakers meteen weer ambras te maken.

Haha, goeike! En vooral zo origineel! :unsure:

glashelder

Legacy Member
Stierkoe zei:
Ja, om de hoofdkaart te verlengen waarschijnlijk wel. Ik bedoelde eigenlijk nieuwe (invul)kaarten kopen.

Ugh ja, ik had erover gelezen dat je zei "tot dan verlengen".

Crashtestdummy

Legacy Member
kheb nog een week vakantie en kwil nog iets geschift doen, kzoek een brug met een hoogte van 30m met in het middelpunt dus ook een radius van 30m. en liefst met water eronder.

kheb ier een klimkoord liggen van (u raad het al) 30m en kzou van den enen kant naar den andere kant willen zwieren gelijk tarzan maar dan veel extremer...

iemand die weet waar ik zon brug vind? :/

o0O0o

Legacy Member
Dude87 zei:
kheb nog een week vakantie en kwil nog iets geschift doen, kzoek een brug met een hoogte van 30m met in het middelpunt dus ook een radius van 30m. en liefst met water eronder.

kheb ier een klimkoord liggen van (u raad het al) 30m en kzou van den enen kant naar den andere kant willen zwieren gelijk tarzan maar dan veel extremer...

iemand die weet waar ik zon brug vind? :/

China

Boterkoek

Legacy Member
Ik zou de voorkeur geven om ij zat te drinke en dan gewoon van een brug int water te springen.



Note: Weet iemand hoe die site heet, waar je een e-mailadres invoerd en dat je dan kan zien op welke site je allemaal bent geregistreerd?

EternalSilence

Legacy Member
Rizla+ zei:
Dus, mijn buren hebben op hun grond naast mijn huis 2 huizen staan, en een van die huizen was al over de 100 jaar oud (kon goed in bokrijk hebben gestaan), en hebben ze dat afgebroken. Nu hebben wij thuis eigenlijk niks van privacy meer, omdat die mensen vanop hun terras heel de dag maar in onze living/slaapkamers etc. zitten te kijken. Nu willen ze daar terug een huis bouwen, maar dat wilt mijn moeder dan weer niet (teveel stof en andere vrouwenproblemen). Nu zij ze dat als ze daar een huis zetten, zij, de andere buurman en de overbuur moeten tekenen dat ze er niets op tegen hebben, en nu wilt ze tegen tekenen. Maar als er 2 voor en 1tje tegen tekent, hoe word dit dan opgelost? Of is het gewoon de meerderheid die wint?
grtz.

Vraag dat eens na aan een student rechten?

Maar dat je geen privacy hebt: je kan toch redelijk 'goedkoop' een afsluiting laten plaatsen aan de kant waar vroeger dat oud huis stond?:unsure:

Dat u moeder niet wil tekenen omwille van de hinder die ze zal ondervinden bij het bouwen, vind ik niet echt geldig :/. Natuurlijk jammer, maar niet echt doorslaggevend , moest dit voor de vrederechter komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan