Bosvos
Legacy Member
't was vooral als reactie op Pinoken zijn gezeverMuscleduck zei:Ik hoop da je weer zakt pinoken. Wat een ingesteldheid is da nu. En precies of de verkeersregels zo moeilijk zijn? 't Is allemaal logisch.
@Bosvos: was dat maar waar. Je kan zowel theorie als praktijk oneindig keer opnieuw doen als ik me niet vergis. Zelfs een complete mongool kan een rijbewijs halen.

En uw praktijk kunt ge maar 2 keer doen en daarna moet je lessen bijpakken geloof ik als je nog eens wil proberen.
Eerst lijken die regels niet zo logisch, maar eens ge daadwerkelijk in de auto zit ziet ge in dat er een logica inzit (ik zeg niet dat er geen regels zijn die op niet trekken hoor
)
Ik zou het eens moeten opzoeken hoe het precies zat.



