Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rider

Legacy Member
Onnozel vraagje: rond welke periode is hier op het forum mogelijkheid tot naamsverandering?

Dacht dat die 1x per jaar mogelijk was? Zou mij graag voorbereiden & mijn toekomstige nickname al "reserveren"

svp46

Legacy Member
Anoebis zei:
Ik heb het daarnet gedaan, adhv Art. 12 Richtlijn 95/46/EG

Auto-response:
"We hebben je verzoek over persoonlijke gegevens die door Facebook worden opgeslagen, ontvangen. We zijn de verstrekte informatie aan het bekijken en hebben je verzoek in behandeling genomen. Je zult binnen 40 dagen antwoord van ons krijgen op je verzoek."


Blijkbaar in Ierland: zie 18.1 Facebook


Richtlijn 95/46/EG Art. 12 ;)

Laat weten of je er nog iets van hoort of niet:niceone:

Alteration zei:
^ -_-

- Hoe bewaar ik het best een hoofd, zodat alleen nog het karkas overblijft?

?:unsure:

xDama

Legacy Member
stoomboot zei:
Oh God,
meent ge het nu dat ge mijn antwoord nog serieus opneemt?



Maar goed, als ge het al beseft dat volume niks met bitrate te maken heeft, waarom dan toch nog die belachelijke vraag stellen? (en het niet gewoon uitproberen -en zo minder belachelijk overkomen- om er achter te komen dat het geen zak uitmaakt aangezien VOLUME =/= BITRATE...)

:ironic:

Soit, volumeknop veranderd dus niets aan de kwaliteit van je nummer. De enige factoren die daarvoor van invloed zijn, zijn:

- Deftige speakers of monitors;
- Bitrate of medium;
- Bekabeling;
- Geluidskaart;

Selderijstok

Legacy Member
Als je de elektriciteit door u adapter van bv. u laptop 'hoort' lopen, piepend geluid, wat is dit dan?

Nas

Legacy Member
Alteration zei:
^ -_-

- Hoe bewaar ik het best een hoofd, zodat alleen nog het karkas overblijft?
Op sterk water zetten?
Of in uwen hof begraven en na een paar dagen/weken opnieuw opgraven? :unsure:

JohnnyricoMC

Legacy Member
spliffrider zei:
Onnozel vraagje: rond welke periode is hier op het forum mogelijkheid tot naamsverandering?

Dacht dat die 1x per jaar mogelijk was? Zou mij graag voorbereiden & mijn toekomstige nickname al "reserveren"

Idd een keer per jaar. Staat normaal ergens in de faq's of de regels.

[MJ]

Legacy Member
Selderijstok zei:
Als je de elektriciteit door u adapter van bv. u laptop 'hoort' lopen, piepend geluid, wat is dit dan?

Kosten-in-spe. Had t onlangs met de adapter van de satellietontvanger. Een fluitend piepgeluid - moet wel zeggen dat vanaf het geluid te horen was, de adapter ook direct stuk was.

dRIES1

Legacy Member
Anoebis zei:
Ik heb het daarnet gedaan, adhv Art. 12 Richtlijn 95/46/EG

Auto-response:
"We hebben je verzoek over persoonlijke gegevens die door Facebook worden opgeslagen, ontvangen. We zijn de verstrekte informatie aan het bekijken en hebben je verzoek in behandeling genomen. Je zult binnen 40 dagen antwoord van ons krijgen op je verzoek."


Blijkbaar in Ierland: zie 18.1 Facebook


Richtlijn 95/46/EG Art. 12 ;)
FYI

In België is deze mogelijkheid van de richtlijn omgezet in artikel 10 van de wet van 08/12/1992: Wet tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van de verwerking van persoonsgegevens.

Art. 10. § 1. De betrokkene die zijn identiteit bewijst, heeft het recht om vanwege de verantwoordelijke voor de verwerking te verkrijgen :
a) kennis van het al dan niet bestaan van verwerkingen van hem betreffende gegevens alsmede ten minste informatie over de doeleinden van deze verwerkingen, van de categorieën gegevens waarop deze verwerkingen betrekking hebben en van de categorieën ontvangers aan wie de gegevens worden verstrekt;
b) verstrekking in begrijpelijke vorm van de gegevens zelf die worden verwerkt, alsmede alle beschikbare informatie over de oorsprong van die gegevens;
c) mededeling van de logica die aan een geautomatiseerde verwerking van hem betreffende gegevens ten grondslag ligt in geval van geautomatiseerde besluitvorming in de zin van artikel 12bis;
d) kennis van de mogelijkheid om de in de artikelen 12 en 14 bedoelde beroepen in te stellen en eventueel inzage te nemen van het in artikel 18 bedoelde openbaar register.

Daartoe richt de betrokkene een gedagtekend en ondertekend verzoek aan de
verantwoordelijke voor de verwerking of aan iedere andere persoon die de Koning aanwijst.
De inlichtingen worden onverwijld en ten laatste binnen vijfenveertig dagen na ontvangst van het verzoek meegedeeld.
De Koning kan nadere regelen voor de uitoefening van het in het eerste lid bedoelde recht bepalen.

TheProject

Legacy Member
Alteration zei:
^ -_-

- Hoe bewaar ik het best een hoofd, zodat alleen nog het karkas overblijft?

Op een mierennest leggen. Na x-aantal tijd zal je een karkas krijgen waar niets van weefsel nog aanhangt.

Orc

Legacy Member
hoeveel intrest geeft paypal eigenlijk aan hun cliënten?
een bank zonder intrest/getrouwheidspremie lijkt mij onbestaand.

svp46

Legacy Member
Orc zei:
hoeveel intrest geeft paypal eigenlijk aan hun cliënten?
een bank zonder intrest/getrouwheidspremie lijkt mij onbestaand.

0% denk ik, enkel betalen op sommige transacties.
Dus we rapen daar al serieus wat geld binnen enkel met de intrest + extra's...

Dreetn

Legacy Member
De laatste paar dagen is iedereen op msn offline (terwijl ze effectief online zijn).
Als ik iets probeer te versturen staat er bovenaan het chatvenster: "**Naam-van-de-contactpersoon appears to be offline. Messages you send will be delivered when they sign in.".

Restarten helpt niet, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Muscleduck

Legacy Member
stoomboot zei:
Oh God,
meent ge het nu dat ge mijn antwoord nog serieus opneemt?



Maar goed, als ge het al beseft dat volume niks met bitrate te maken heeft, waarom dan toch nog die belachelijke vraag stellen? (en het niet gewoon uitproberen -en zo minder belachelijk overkomen- om er achter te komen dat het geen zak uitmaakt aangezien VOLUME =/= BITRATE...)

Dat is geen belachelijke vraag, want sommige programma's laten ook toe om uw geluid softwarematig te versterken, met een volumeslider, waarbij dat de geluidkwaliteit enorm daalt (bij het luider maken dus). Als ik me niet vergis is dat het geval met Foobar2000 en/of Songbird.

Selderijstok zei:
Als je de elektriciteit door u adapter van bv. u laptop 'hoort' lopen, piepend geluid, wat is dit dan?

zingende condensatoren. Hoe dat precies veroorzaakt wordt weet ik niet, en het wil ook niet direct zeggen dat iets kapot gaat gaan hoor. Ik had 2 grafische kaarten vroeger die dat van dag 1 al deden. Niks aan te doen.

Nooby4Ever

Legacy Member
Weet iemand hou het deel voor de "=" en de expressie noemt ?

vb: cijfer=10;
(maw wat is een andere naam voor de "variable waar de expressie aan toegekend is")

josilirios

Legacy Member
stoomboot zei:
Oh God,
meent ge het nu dat ge mijn antwoord nog serieus opneemt?



Maar goed, als ge het al beseft dat volume niks met bitrate te maken heeft, waarom dan toch nog die belachelijke vraag stellen? (en het niet gewoon uitproberen -en zo minder belachelijk overkomen- om er achter te komen dat het geen zak uitmaakt aangezien VOLUME =/= BITRATE...)

oh, twas een mop, wat ben ik toch dom dat ik iets niet grappig vind en jou voor een debiel aanneem die bitrates vergelijkt met volume, mijn fout ;)

stoomboot

Legacy Member
Muscleduck zei:
Dat is geen belachelijke vraag, want sommige programma's laten ook toe om uw geluid softwarematig te versterken, met een volumeslider, waarbij dat de geluidkwaliteit enorm daalt (bij het luider maken dus). Als ik me niet vergis is dat het geval met Foobar2000 en/of Songbird.

Dus... Iemand vraagt of softwarematig het versterken van het geluid de kwaliteit verbetert en nu komt gij af met een voorbeeld dat het tegendeel bewijst.

O K dan.
Weet ge wat? Laat het anders gewoon zijn ;)


josilirios zei:
oh, twas een mop, wat ben ik toch dom dat ik iets niet grappig vind en jou voor een debiel aanneem die bitrates vergelijkt met volume, mijn fout ;)

Uhu, want het was ik die hier bitrate met volume verwarde :crazy: :ironic:




Maar na 1 pagina van deze zever heb ik het echt wel gehad. Zoveel moeite wou ik er nooit in steken om aan te halen dat uw vraag belachelijk was... :sad: U WIN.

Het korte antwoord is: Ja, aangezien ge te lui zijt om het effectief te testen: de iTunes-volumeknop verbetert de geluidskwaliteit i.t.t. alle andere volumeknoppen (incluis die van uw pc).
(oi22 voor de zekerheid even toevoegen of we zitten nog een extra pagina opgescheept met deze nonsens.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan