Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boterkoek

Legacy Member
Waarom is er in volleybal bijna altijd ene van de ploeg int wit/andere kleur dan zijn teamgenoten?

pinoken

Legacy Member
Niet echt wat ik bedoel, soms zie ik zo een link die echt naar 1 post link, dan kan je niemeer scrollen of zo, die post is dan uit de discussie getrokken zo lijkt het.

stormtrooper

Legacy Member
pinoken zei:
Niet echt wat ik bedoel, soms zie ik zo een link die echt naar 1 post link, dan kan je niemeer scrollen of zo, die post is dan uit de discussie getrokken zo lijkt het.

Naast permalink zie je de nummer van de post staan, daarop klikken en die link kopiëren.

Alteration

Legacy Member
pinoken zei:
Niet echt wat ik bedoel, soms zie ik zo een link die echt naar 1 post link, dan kan je niemeer scrollen of zo, die post is dan uit de discussie getrokken zo lijkt het.

Klikt op dat nummer naast permalink.


ns boy zei:
De bureaustoelen van de Ikea, zitten die ook in zo'n dozen?

Die zitten in dozen, ja.

ZackWhite

Legacy Member
Boterkoek zei:
En is daar een ander speciaal rede voor, vind ma raar da het alleen daar voor is.:/

Is de libero dacht ik, gelden andere regels voor hem/haar. edit: zie boven dus :p

Vraagje: Waar in leuven vind ik een juwelenzaak die ook kan graveren?

TheProject

Legacy Member
Ik kan Google Chrome sinds kort niet meer openen.
Ik klik op het icoontje en niets gebeurt, Internet Explorer werkt wel nog.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Bosvos

Legacy Member
TheProject zei:
Ik kan Google Chrome sinds kort niet meer openen.
Ik klik op het icoontje en niets gebeurt, Internet Explorer werkt wel nog.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

opnieuw installeren?

eXtreme

Legacy Member
Werkt een frigoke adhv één of andere gevaarlijke stof/gas?



Zit hier op kot me zo 'n klein frigoke (echt klein), heeft meer dan 24u stil gestaan (niet ingestoken) en nu dat 'k 't heb ingestoken komt er ne vreemde geur vrij. Het ruikt zowa verbrand, maar toch nog iets anders.. :(






(/me wants not to die in slaap) :)

josilirios

Legacy Member
eXtreme zei:
Werkt een frigoke adhv één of andere gevaarlijke stof/gas?



Zit hier op kot me zo 'n klein frigoke (echt klein), heeft meer dan 24u stil gestaan (niet ingestoken) en nu dat 'k 't heb ingestoken komt er ne vreemde geur vrij. Het ruikt zowa verbrand, maar toch nog iets anders.. :(

Aanvankelijk werd als koudemiddel ammoniak, zwaveldioxide of methylchloride gebruikt, later veelal chloorfluorkoolstofverbindingen (CFK's) zoals Freon R-12, R22, R502. Toen men zich bewust werd van de schadelijke werking hiervan op de ozonlaag is er gezocht naar alternatieven, en werden CFK's onder invloed van het Montreal-protocol uitgefaseerd. Tegenwoordig wordt daarom gebruik gemaakt van andere koudemiddelen: HFK's (waterstoffluorkoolstofverbindingen) zoals Suva R-134a en alkanen zoals propaan. De nu nog alom gebruikte term "freon" voor koudemiddelen is sinds de invoering van de HFK's niet meer correct.

tl;dr, aangezien het nen oude frigo is zit daar inderdaad een CFK in, over de werking van een frigo zelf kan ik u niet veel helpen...

Dastardly

Legacy Member
bij 't proces om te koelen komt er hitte vrij achteraan. wat ge riekt is dus waarschijnlijk wat stof of iets dergelijks dat aan 't verbanden is.

beetje 't zelfde als een elektrisch vuurtje dat ge een tijdje niet aanzet. dat riekt dan ook altijd wat 'aangebrand'.

eXtreme

Legacy Member
Dastardly zei:
bij 't proces om te koelen komt er hitte vrij achteraan. wat ge riekt is dus waarschijnlijk wat stof of iets dergelijks dat aan 't verbanden is.

beetje 't zelfde als een elektrisch vuurtje dat ge een tijdje niet aanzet. dat riekt dan ook altijd wat 'aangebrand'.



Da kan 'k geloven.. :p Ik ruik het niet meer. Kan ook dat 'k 't gewend ben geworden, en nu stillekes aan licht in het hoofd aan het worden ben... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan