Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheProject

Legacy Member
ik weet niet hoe ik dit moet opzoeken op google dus ik vraag het hier;
ik heb een gebruikersaccount op mijn computer wals ik op minimaliseren druk bijvoorbeeld van een vester, je het vester ziet in de taakbalk "gezogen" worden, en telkens je klikt met je cursor hoor je je geluidje 'klik'.
Dit vind ik wel aangenaam, en op mijn Main user account is dit niet zo,
weet iemand hoe ik dit kan instellen? Heb al gezocht maar niet gevonden. :(

Tonerider

Legacy Member
configuratiescherm=> systeem => prestaties =>visuele effecten aanpassen=> vensteranimaties bij minimaliseren en maximaliseren aanvinken
configuratiescherm=> geluid => onder kopje windows 'selecteren' aanklikken en betreffende geluid koppelen.

Arvin

Legacy Member
glashelder zei:
Ik maar denken dat ze dat sowieso deed :ironic: Niet dus. Ik heb net de 2 gemiste oproepen beluisterd, dus ze zal nu wel geen meldingen meer krijgen. Ik vond helaas niet hoe je die meldingen moet afzetten (ik krijg dat niet, ook al beluister ik mijn voicemail niet).

Da's een dienst van proximus. Even naar bellen en vragen of ze dat afzetten.

XA4

Legacy Member
Er is een artikel van Test Aankoop waarvan ik graag de resultaten zou kennen. Iemand hier die me dit kan bezorgen? Ben namelijk geen lid en voor 1 artikel lijkt het me wat gek...

Desbetreffende artikel: Wasmiddel voor zwarte was (2010)
Een vergelijkbaar onderzoek werd gedaan in NL, maar is van 2006, dus die resultaten zijn misschien wat achterhaald.

Ben tevreden van mijn huidige product, vooral omdat ik er ook kledingstukken met wit (wit/donkerblauw geruite/gelijnde hemden bijvoorbeeld) mee was, maar ik zou toch graag weten hoe dit scoort en of ik eigenlijk wel kritisch genoeg ben.

Redhunter

Legacy Member
TheProject zei:
Ik ga een filmpje maken op youtube hoe je een verwaarloosde fiets makkelijk terug kan opknappen, en zoek een passende titel voor het filmpje.
Had al gedacht aan; How to bring an old bike back to life of iets in die aard.

How to repair an old bike.

Simpel houden.
Ik zou nooit 'How to bring an old bike back to life' googlen als mijn fiets kapot is.

?therapy?

Legacy Member
Zouden ze in de mediamarkt naalden voor platendraaiers verkopen? Of anders in een winkel nabij Antwerpen-centraal ? :p

GemaneDude

Legacy Member
GSM specialisten in de buurt?
Ik heb een probleem. Om de een of andere reden kan ik van een bepaald iemand geen berichten ontvangen, zij ontvangt wel mijn berichten en van anderen en ik kan van anderen ook berichten ontvangen. Bellen lukt wel. Hulp?

Vinny

Legacy Member
Kost de ferry echt maar €65 voor met 3 personen + een auto van Calais naar Dover?

aikrez

Legacy Member
Maakt het een verschil in prijs als ik telenet internet neem zonder digitv of met (shake) rekening houdende met het kabelabonnement?

Ik denk dat het een paar euro's goedkoper is als je er digitv bij neemt. Correct me if I'm wrong.

Piroh

Legacy Member
GemaneDude zei:
GSM specialisten in de buurt?
Ik heb een probleem. Om de een of andere reden kan ik van een bepaald iemand geen berichten ontvangen, zij ontvangt wel mijn berichten en van anderen en ik kan van anderen ook berichten ontvangen. Bellen lukt wel. Hulp?

Nog ni zolang geleden stond hier ergens hetzelfde probleem, kweet alleen het antwoord nimeer :(

GemaneDude

Legacy Member
Piroh zei:
Nog ni zolang geleden stond hier ergens hetzelfde probleem, kweet alleen het antwoord nimeer :(

Ik heb even het topic doorbladerd, maar niet meteen iets gevonden. :s

u4ea

Legacy Member
Kan iemand vlug uitleggen in simpele woorden wat er nu precies gaat gebeuren nu er gesplitst is. In de BHV gesplitst topic wordt ge ni veel wijzer.

SVW

Legacy Member
wim_gunner zei:
Kan iemand vlug uitleggen in simpele woorden wat er nu precies gaat gebeuren nu er gesplitst is. In de BHV gesplitst topic wordt ge ni veel wijzer.

Het komt erop neer dat enkel de 6 faciliteiten gemeenten nog op zowel de Vlaamse als de Brusselse lijsten kunnen stemmen. Terwijl dit vroeger het hele arrondissement was.

In principe zijn die 6 gemeenten er nog over en is er dus niet echt een volledige splitsing maarja. Die rechten van die 6 gemeenten zijn vastgelegd in de grondwet dus daar gaat niet veel meer wijzigen.

Maar trek het u niet aan. Ze zijn er nog niet. Als de regering valt/niet gevormd wordt door een ander thema waarover ze het niet eens geraken is er nog niets. :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Brussel-Halle-Vilvoorde is ook interessant leesvoer

GemaneDude

Legacy Member
GemaneDude zei:
Ik heb even het topic doorbladerd, maar niet meteen iets gevonden. :s

Ik heb het gevonden, blijkbaar had ik haar nummer per ongeluk op de blokkeerlijst gezet. Stommerik dat ik ben. :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan