TheProject
Legacy Member
ik weet niet hoe ik dit moet opzoeken op google dus ik vraag het hier;
ik heb een gebruikersaccount op mijn computer wals ik op minimaliseren druk bijvoorbeeld van een vester, je het vester ziet in de taakbalk "gezogen" worden, en telkens je klikt met je cursor hoor je je geluidje 'klik'.
Dit vind ik wel aangenaam, en op mijn Main user account is dit niet zo,
weet iemand hoe ik dit kan instellen? Heb al gezocht maar niet gevonden.
ik heb een gebruikersaccount op mijn computer wals ik op minimaliseren druk bijvoorbeeld van een vester, je het vester ziet in de taakbalk "gezogen" worden, en telkens je klikt met je cursor hoor je je geluidje 'klik'.
Dit vind ik wel aangenaam, en op mijn Main user account is dit niet zo,
weet iemand hoe ik dit kan instellen? Heb al gezocht maar niet gevonden.



