Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
Een veel voorkomend probleem, denk ik. Heb er ieg ook last van. Daarmee dat ik met verschillende email accounts werk. Een officiele en eentje voor junk. En om de zoveel tijd verwijder ik die junk account en open een nieuwe.

glashelder

Legacy Member
Bart Religion zei:
'k Heb die ook gehad. Is nog iets anders dan die nieuwsbrief allicht.

Mja, dat van Proximus is nu maar een voorbeeld omdat ik deze net kreeg. Maar met andere websites (waar ik nu natuurlijk niet op kan komen :p) heb ik dat ook al gehad.

megalomania

Legacy Member
Als ge een abonnement neemt op telenet internet + tv, is er dan een minimum duurtijd aan verbonden? Ik zie nergens staan voor hoe lang dat contract is...

GaMe®

Legacy Member
Sdc zei:
Een veel voorkomend probleem, denk ik. Heb er ieg ook last van. Daarmee dat ik met verschillende email accounts werk. Een officiele en eentje voor junk. En om de zoveel tijd verwijder ik die junk account en open een nieuwe.

Same here.

Nas

Legacy Member
Dastardly zei:
in mijn voorbeeld is het geen possesive.
grandmother's having a party

de volgende wel:
grandmother's mullet (enkelvoud)

grandmothers' mullet (meervoud)
grandmothers's mullet (meervoud)

bij de laatste twee word doorgaans de eerste vorm genomen of gebruikt men de of vorm "the mullet of ..."
Hmm, kan wel dat dat spreektaal is, maar ik heb het nog nooit geschreven ergens gelezen.
En btw, die laatste vorm is volledig fout. Die bestaat niet.

josilirios

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Weet iemand hoe het liedje op seconde 3 heet ? ( ik weet dat er track request is, maar vind het niet de moeite voor een sample van amper paar seconden)
Pravda room prestige saturdays all in edition spot by Davy Van den Bossche on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji - Pressure (Alesso Remix) - YouTube

edit; kan wel niet zeggen f het de Alesso remix is aan de hand van die paar seconden maar het liedje klopt wel ;)

Général Zantas

Legacy Member
Ik zoek een website/winkel (in het Antwerpse) waar je voor een schappelijk prijsje foto's van landschappen/steden in posterformaat kan kopen.

Socks

Legacy Member
Ik werk met dagcontracten,maar omdat het dagcontracten zijn heb ik bijna nooit werkzekerheid en werk ik maar héél af en toe.Dit ben ik nu ook moe en ik wil iets anders zoeken,dusja ik moet ontslag nemen.Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat met die dagcontracten via een interim? Gewoon bellen of moet dit ook via brief ofzo? Want dit is de eerste keer dat ik met die dagcontracten werk.

Tonerider

Legacy Member
je werkt met dagcontracten dus moet je geen ontslag nemen. Gewoon tegen je interim zeggen dat je niet meer wil werken bij dat bedrijf. Ze gaan waarschijnlijk zagen, maar ze kunnen je niet veel doen (buiten niet meer achter nieuw werk voor je zoeken)

Tonerider

Legacy Member
misschien dit nog toevoegen. als je dat van bijv. maandag, dinsdag en woensdag al hebt ondertekend dan ben je natuurlijk wel nog verplicht die dagen te gaan, maar ik vermoed dat dit niet het geval zal zijn.

josilirios

Legacy Member
Socks zei:
De contracten stuurden ze pas op nadat ik gewerkt had dus nee :)

Wel zien dat als het interim kantoor je al dagen heeft gegeven om te gaan dat je die afbelt, tkomt nogal slecht over als je gewoon niet gaat...

Muscleduck

Legacy Member
Idd, en omdat je einde contract bent elke dag kan je dus gewoon nu gaan stempelen als je wilt (allez, eerst is het 9 maanden of zo op de wachtlijst).

Hayrus

Legacy Member
Hoe zie je op facebook die kleine foto's linksonder van online vrienden? Op het werk is dit zo, maar hier thuis niet en ik kan dit niet direct ergens instellen...
Edit: gevonden; uw browser verkleinen. Zou het wel handig vinden moesten die daar ook staan bij gemaximaliseerd scherm.

Alteration

Legacy Member
Kan een ingebouwde webcam werken zonder dat het lichtje er van werkt?

Alteration

Legacy Member
gamerboy007 zei:
ja, uw webcam altijd uit de usb halen als ge die niet nodig hebt.

't Is een ingebouwde (Sony laptop). Dus een hacker kan op u zitten zien, zonder dat je het beseft (vermits dat lichtje niet brandt)?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan