rscaboy
Legacy Member
Karre zei:Wat ik mij afvraag is waarom men vaak snelheidscontroles aankondigt. Men doet dat wellicht zodat chauffeurs rustiger zouden rijden maar dat is dan toch van korte termijn maar? Zou het niet beter zijn om gewoon niets aan te kondigen en men het snelheidsduivels gewoon laten voelen in de portemonnee zodat men dan al eens meer geneigd zullen zijn om te stoppen met te snel te rijden.
Daarvoor zijn er te weinig controles, als men iedere dag controles aankondigt creëert men de illusie dat er een realistische pakkans is.

)
?
