Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boterkoek

Legacy Member
Frisdrank drink ik ook in een random glas, maar bieren zeker niet. Heb ooit eens een Rochefort 10° gedronken in een plastieke bekerke en ik moet zeggen dat het echt niet te pruimen was.

Klopgeest

Legacy Member
Ik heb (tijdelijk) de beschikking over 2 Pioneer CDJ 800's met mengpaneel. Nu wil ik met 2 USB's mijn tracks er op zetten. Nu als ik USB selecteer dan blijft het memory-lampje flikkeren (ik veronderstel dat hij dan aan het laden is) maar dit blijft maar duren. Zelfs na 10 minuten nog geen verandering.

Op de USB's staan elk een 150-tal tracks, grootte is in totaal ongeveer 2 GB. Ligt het aan de hoeveelheid of moet ik het probleem elders zoeken? De USB's kunnen zonder enige problemen ingelezen worden op mijn laptop hier, dus die zijn alvast ok.

stoomboot

Legacy Member
Sinds ik Firefox 5 heb en een website invoer zonder de www ervoor, krijg ik constant het bericht dat die website niet bestaat.


In mijn vroegere Firefox voegde die automatisch www er aan toe.
Waar kan ik zoiets instellen of vinden?

u4ea

Legacy Member
Haalt het veel uit als ik om de 2 dagen 5km loop (30-35min) qua vetverbranding en dergelijke?
Aangezien je blijkbaar pas na een halfuur inspanning ongeveer, je lichaam je vet begint te verbranden.

MvP

Legacy Member
wim_gunner zei:
Haalt het veel uit als ik om de 2 dagen 5km loop (30-35min) qua vetverbranding en dergelijke?
Aangezien je blijkbaar pas na een halfuur inspanning ongeveer, je lichaam je vet begint te verbranden.
Ja, dat in combinatie met een goede etensstijl en de kilo's vliegen er af.

Redhunter

Legacy Member
Ik heb geen ervaring met thehut.com.
Aan degenen die al wat besteld hebben: hoelang moeten jullie gemiddeld wachten?

Er staat bij dat ik het binnen de maand heb, maarja, daarmee heb je geen precies idee.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Redhunter zei:
Ik heb geen ervaring met thehut.com.
Aan degenen die al wat besteld hebben: hoelang moeten jullie gemiddeld wachten?

Er staat bij dat ik het binnen de maand heb, maarja, daarmee heb je geen precies idee.

Binnen de maand is als ze het in stock hebben, 'k heb eens wreed lang (maanden) mogen wachten op een game die ik daar besteld had.

rscaboy

Legacy Member
Redhunter zei:
Ik heb geen ervaring met thehut.com.
Aan degenen die al wat besteld hebben: hoelang moeten jullie gemiddeld wachten?

Er staat bij dat ik het binnen de maand heb, maarja, daarmee heb je geen precies idee.

Tussen een week en een maand. Maar the hut moet je absoluut vermijden als het om preorders gaat.

Lilspanyol

Legacy Member
rscaboy zei:

Ja hey 't moest maar eens zijn he :(
Ook al trekken die koptelefoons op niks ma gratis maakt da nie zoveel uit :unsure:

Ik voel mij nu al lomp da ik heb getwijfeld :doh:

Karre

Legacy Member
Wat ik mij afvraag is waarom men vaak snelheidscontroles aankondigt. Men doet dat wellicht zodat chauffeurs rustiger zouden rijden maar dat is dan toch van korte termijn maar? Zou het niet beter zijn om gewoon niets aan te kondigen en men het snelheidsduivels gewoon laten voelen in de portemonnee zodat men dan al eens meer geneigd zullen zijn om te stoppen met te snel te rijden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan