JohnnyricoMC
Legacy Member
|steven| zei:Bij ons thuis drinken wij frisdrank uit glazen van mosterd
http://img.2dehands.be/f/preview/75295161-oud-drinkglas-de-smurfen-dijon-mosterd-jaren-70.jpg
zoiets, maar dan recenter.
Marginaal, maar ach ja.
Ken ik, daar is niks marginaal aan, die zijn soms erg leuk gevormd



?