Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eXe./special zei:waarom staat mijn Word in Qwerty plots? Hoe kan ik dat weer normaal zetten? Ik heb het enkel in Word.
pinoken zei:bla bla bla
Het is volledig afgestemd op een nog completere beleving van het bier: De bolle vorm laat de smaak en het aroma van Duvel beter tot zijn recht komen bij een degustatie. Doordat het glas zich naar boven toe sluit, draagt het ook bij tot het behoud van koolzuur en dus van de schuimkraag. Ook laat het toe drank en schuim meer evenwichtig te verdelen in hetzelfde glas, waar u in een klassiek glas alleen maar schuim zou verkrijgen bij het uitschenken.
Onderaan het Duvel-glas zit een gravering bovenop de kelk, die bijdraagt tot de typische pareling van het Duvel-bier en zo onder meer de schuimkraag helpt ondersteunen. Interessant detail: Bij de oude glazen van Duvel bestond de gravering uit een klein krasje, bij de huidige glazen is het een D, de eerste letter van het Duvel-logo!
pinoken zei:Mijn probleem is dat ik nog altijd geen antwoord heb op de waarom-vraag. Ik wil aanvaarden dat bier zelfs Cola kan worden indien je het in een bepaald glas giet maar dan wil ik ook wel weten waarom. Ik aanvaard niets zonder enige vorm van reden behalve dat er een paar zeggen dat het zo is zonder enige vorm van bewijs.
Nogmaals, waarom? Is het een feit dat Duvel op X °C het beste smaakt, of is dat persoonlijke mening?
eXtreme zei:Mijn zus zoekt die dwaze films waarin zo nen indiana jones type in egypte zit? Iemand? : = /
Epic slechten acteur me nen dwaze kjeupes..
)pinoken zei:@Dinsdagland:
Bedankt voor de uitleg. Ik ben blij dat er toch iemand een zinnige uitleg kan geven op mijn vraag. Maar ik zit nog met 1 vraag. (sorry als het nog betweterig overkomt maar dat is absoluut niet de bedoeling)
Als je nu Duvel drinkt uit een ander glas met dezelfde schuimkraag bij het uitschenken, is het dan ook anders?
Bosvos zei:Wij drinken onze frisdrank uit die glazen van Nutella (ge weet wel, die kleine potten)