Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n9ne

Legacy Member
Is er geen snelle manier om covers te zoeken bij albums? Met google images gaat da lang duren vrees ik :(

sparks

Legacy Member
n9ne zei:
Is er geen snelle manier om covers te zoeken bij albums? Met google images gaat da lang duren vrees ik :(

Gewoon op amazon? Staat normaal altijd wel een cover bij het album.

n9ne

Legacy Member
Nja, das ongeveer hetzelfde e, of altijd op wikipedia kijken. Maar tis ongeveer 90 gig aan muziek :( En nu ik daar aan begonnen ben wil ik alle covers :p

Drew

Legacy Member
Wil je gewoon zien welke cover een album heeft of wil je album art in je tags schrijven?

sparks

Legacy Member
n9ne zei:
Nja, das ongeveer hetzelfde e, of altijd op wikipedia kijken. Maar tis ongeveer 90 gig aan muziek :( En nu ik daar aan begonnen ben wil ik alle covers :p

Zet het in itunes, dat kan automatisch albumcovers ophalen.
(tenzij ze illegaal gedownload zijn, dan kan het zijn dat itunes geen cover vindt)

n9ne

Legacy Member
Drew zei:
Wil je gewoon zien welke cover een album heeft of wil je album art in je tags schrijven?

Zodat ze op mijn ipod zichtbaar zijn, dus ik neem aan dat dat in de tags schrijven is?

sparks zei:
Zet het in itunes, dat kan automatisch albumcovers ophalen.
(tenzij ze illegaal gedownload zijn, dan kan het zijn dat itunes geen cover vindt)

Itunes vindt geen cover..

Michster

Legacy Member
n9ne zei:
Zodat ze op mijn ipod zichtbaar zijn, dus ik neem aan dat dat in de tags schrijven is?



Itunes vindt geen cover..

Zorgen dat albumnaam/artiestennaam/titel mooi overeenkomen met het album waarin ze echt zijn uitgebracht, opnieuw zoeken en allicht heb je meer succes.

Noot: doe dit in windows explorer -> details

n9ne

Legacy Member
Tzou moeten kloppen, ofwel moet ik ze is opnieuw rippen.


En de illegale doe ik dan wel met google images :unsure:

ryoudragon

Legacy Member
Enkel voor zij die Spaans kunnen:

in mijn boek Spaans "tengo billete de avión para el día quince"

bedoelen ze hier nu mee "ik heb vliegtuigtickets voor de 15de (van de maand)" ?

ryoudragon

Legacy Member
n9ne zei:
Een ticket voor de 15de = Un billete de avión para el diá quince

ah, ik had het dus toch juist begrepen :) Vond het beetje raar om te zeggen, zo zonder een maand bij ofzo. Bedankt! :3

Muismat

Legacy Member
sparks zei:
Zet het in itunes, dat kan automatisch albumcovers ophalen.
(tenzij ze illegaal gedownload zijn, dan kan het zijn dat itunes geen cover vindt)

Onnozel vraagje: ik heb dat nooit via iTunes gedaan omdat ik dacht als ge illegale muziek hebt ze het dan zo kunnen traceren als ge albumcovers zoekt voor die liedjes. Of ben ik fout?

n9ne

Legacy Member
ryoudragon zei:
ah, ik had het dus toch juist begrepen :) Vond het beetje raar om te zeggen, zo zonder een maand bij ofzo. Bedankt! :3

Ben totaal ni zeker of het juist is ze, was gewoon nen hit op google :')

Alteration

Legacy Member
Kunt ge uw eigen hoofdhaar deftig afdoen met een tondeuse ?

Als'k die film met die vrouwelijke soldaat moet geloven, wel...

Dastardly

Legacy Member
Alteration zei:
Kunt ge uw eigen hoofdhaar deftig afdoen met een tondeuse ?

Als'k die film met die vrouwelijke soldaat moet geloven, wel...

tuurlijk dat, 't gaat enkel lang duren en wat gesukkel zijn met spiegels als 't er wat deftig uit moet zien (dus zonder van die veel te lange sprieten hier en daar).

beter gewoon iemand vragen het voor u te doen, gaat u een hoop miserie besparen.

ryoudragon

Legacy Member
gezocht: waardige tegenstander om patience tegen te spelen op msn :3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan