Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whacker zei:Of dat hij het weet of niet doet toch weinig ter zake?
Als hij haar vader is moet hij haar erkennen, point final.
Is er nog steeds geen DNA test gebeurd in feite?
"ik word, jij wordt, hij wordt"...Soeplepel zei:is het "dat ik gemist wordt" of "dat ik gemist word" ?
Ben normaal goed in grammatica, maar dit deed mij twijfelen omdat ik dacht "ik word gemist", maar op Google zie ik -dt
rsc zei:"ik word, jij wordt, hij wordt"...
''Word ik? Word jij? Wordt hij''?
Zeg aub nooit meer dat je goed bent in grammatica.
Mja madam is rijk omdat ze bekend is door dit hele gedoe.xTwL- zei:De koning heeft nog niet eens DNA afgegeven. Dan nog duurt het een hele tijd eer dat bekend is. Ik zie hem echt nog wel zeggen het niet te doen, en daarmee dan impliciet zeggen dat het wel zo is maar zonder bewijs.
En heel dat gedoe "nee het gaat me enkel om erkenning", madame is rijk, maar wie zegt er nee tegen een paar miljoen? Een dotatie is in elk geval uitgesloten.
Ohm zei:Waar komen ineens al die rode spruiten, purperen bloemkolen, zwarte wortels, etc... ineens vandaan?
strijkkeiZer? zei:Ik ben opgestaan en het is/was fris in huis.
Nu blijkt er foutcode 29 op de vaillant ketel te staan...
reset helpt voor+- 2 min...
Iemand enig idee?(brecht ofzo?)
(Ps. Ik heb al een bericht gestuurd naar de neef van men vriendin, deze werkt voor een install/repair bedrijf van cv/sanitair.)
strijkkeiZer? zei:Ik ben opgestaan en het is/was fris in huis.
Nu blijkt er foutcode 29 op de vaillant ketel te staan...
reset helpt voor+- 2 min...
Iemand enig idee?(brecht ofzo?)
(Ps. Ik heb al een bericht gestuurd naar de neef van men vriendin, deze werkt voor een install/repair bedrijf van cv/sanitair.)
Tonerider zei:
Musk zei:Ik dacht dat dit iets te maken heeft met het uitgaan van de vlam tijdens bedrijf. Iets met uw gastoevoer denk ik?
en men ochtend douche zal nu ook ni gaan
strijkkeiZer? zei:Enig idee hoe ik zelf de gastoevoer kan testen?(veilig)


KBE zei:Mensen die technisch tekenaar zijn of mensen kennen die dit doen van beroep ?
Ik zou graag weten dat die personen ook mee werken in de atelier van hout / metaal bv.
Aangezien ik wil veranderen van job en mij omscholen naar dit mocht ik eens intake gesprek doen bij een interim.
Op de vacature stond, omscholing tot technisch tekenaar en klein beetje kennis van autocad (ik veronderstel dat je aan der hand wel ging leren )
Blijkt dat je gewoon moet kunnen lassen en mee werken in de atelier ipv te tekenen. Ale hun uitleg was, je moet ervaring hebben als lasser voor te kunnen tekenen.
Ik ben wel verbaasd dat ze dit vragen eigenlijk voor een tekenaar.