Bubba
Legacy Member
Noscoped420 zei:Zo een website hangt ook extreem ervan af hoe '' slecht '' je ziet, als dat bv -2 ofzo is allemaal geen probleem en zal je wel een montuur + glazen opleveren voor 50 euro, maar van het moment dat je op -6 of erger zit en die glazen moeten dubbel verdund worden of je zit met visbokalen en heel die zever heb je daar toch geen bril voor 40 euro want al die behandelingen op glazen is ook extra werk dus extra kost. idem met bv multifocale glazen, dan zie ik op die website meteen al prijzen vanaf 139 euro.
Maar als je zicht niet heel slecht is en je moet gewoon standaard glazen zonder een hoop behandelingen dan zal je daar wel een bril hebben voor 40-50 euro.
Als je inderdaad naar multifocaal gaat enzo dan zal de prijs ook verhogen, maar dat is bij opticien/pearle/hand anders/... toch ook zo?



