Tailball zei:
In ALLE gevallen (who the fuck cares wie eerst is) is het dier schade toebrengen gewoon ronduit achterlijk.
Ten eerste kan dat beestje er niks aan doen dat het zijn natuurlijk instinct volgt en ten tweede hebben zij er al helemaal niet voor gekozen om rond mensen te leven.
Ook: mensen die op katten schieten of vergiftigen omdat ze in hunne hof zitten...
Ik zie dat ge het oorspronkelijke bericht verwijderd hebt. Not sure if troll, maar in dit geval hoop ik het van harte.
Ik weet niet hoe oud je juist bent, waarschijnlijk ga je nog naar school?
Maar ik heb al redelijk wat gezien in mijn leven... mensen die hun hele leven hard gewerkt en geinvesteerd hebben in hun huis en dan opeens "nieuwe buren" krijgen met een hele dierentuin en 0 respect voor de andere buren. (en dan heb ik het niet over iets banaals als een kat die in de tuin rondloopt, maar ernstige lawaaihinder (ook snachts))
resultaat: zware gezondsheidsklachten, 1lid van het gezin is er zelf volledig onderdoor gegaan, advocaat, gerechtskosten....
maar uiteindelijk blijven de buren foert zeggen, politie, gemeente willen niet mee en het gerecht al niet veel beter.
er komt geen oplossing uit de bus.. en uiteindelijk zijn ze moeten verhuizen wat uiteindelijk nog vele 10.000'den euros erbovenop heeft gekost. (en ze hadden het al niet breed)
dus JA, als je met de rug tegen de muur wordt gezet is dat een oplossing die te overwegen is, uitermate jammer voor de dieren maar het is een oplossing en een veel goedkopere dan verplicht moeten verhuizen of er zelf aan onderdoor gaan.