Klinkt belachelijk, MAAR ik moet u gelijk geve
Zie deze discusie is eindeloos, zie da in.
Wij leven, mss niet, mss hebben wij geleefd, en zijn wij nu al op een plaats waar doden rondlopen (waaronder wij)....
Wie weet alsge sterft, WETE et mss zelfs ni (sixth sense), en loopte nog in ne wereld rond, me mense enz
alle ja... u get my point? Da gaan we pas weten wnr we sterven, en hopelijk duurt da nog lang voor da dat gebeurt.
Ik kan 1001 verschillende dinges zeggen wat er gaat gebeuren, wie weet is der idd nix meer, maar da gelovek ni (+ daar hebbek schrik van ... de eeuwige darkness, zonder einde, da blijft en blijft dure en wetend da ge nooit trug komt gelak ge nu leeft. vindek angstaanjagend die gedachte).
Maarja
Tis mss belachelijke post, maar over da vlak kan niemand iets zinnigers zeggen, end of story