w00tw00t
Legacy Member
sinds wanneer mag ik niet geloven in dingen ?tgc_9012 zei:Waarom gelooft u erin zonder zelf enig bewijs ervan te hebben meegemaakt?
Er moet niet altijd een bewijs zijn voor alles in u leven om daarin te geloven ...
Het bewijs dat mensen het hebben meegemaakt is goed genoeg voor mij. Is het waar of is het verzonnen daar heb ik niet over te beslissen, en jij dan ook niet. Niemand eig. buiten de personen die het hebben meegemaakt.


toch maar niet, gaat veel te ver gaan dan 

