Archief - adres achterhalen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smile and die

Legacy Member
is het mogelijk om via email op een of andere manier het adres van een persoon te achterhalen?
het klinkt misschien een heel domme vraag, en als het aan mij ligt is het antwoord duidelijk nee, maar je weet nooit...
het is in ieder geval heel belangrijk, het zou voor mij een stap in de goede richting zijn moest dit kunnen
alvast bedankt voor een serieus antwoord aub

greetz

Huey

Legacy Member
als je eens zou beginnen met te vertellen waarvoor je dat nodig hebt ipv dat we je zomaar op het juiste spoor zetten om iemand te gaan koud maken.

Kurobu

Legacy Member
je kan altijd de provider bellen / mailen en u vraag stellen, maar kdenk wel dat ge serius zou moeten kunne bewijzen dat het niet voor criminele of slechte doel einden is.

als het via hotmail of zo is het zelfde.
denk niet dat je veel meer opties gaat hebben.
maar de grote vraag blijft, gaat ze u het adres geven ..

ik denk het niet..
maar wie niet waagt, niet wint he ;)

l4mp

Legacy Member
is altijd te traceren!
elke mail is gelogd aan een ipadres, en dat ipadres is gelogd aan een abonnement, en dat abonnement is ingeschreven op een adres :-)

(ik werk bij een provider)

enige nadeel is dat de provider deze info niet zomaar gaat geven, tenzij bij fraude of als de wet het verlangt (politie,...)

Fighting Hobbit

Legacy Member
Als je het adres van een persoon zoekt kan ik je een raad geven "manual datamining". Internet kan wonderen doen als je iemand zoekt, verder weet ik niets dat u kan helpen...

FroFro

Legacy Member
als ge de naam weet vindet adres wss ook :)

*edit*
is getest op google, ik kwam uit op een fragland thread waarin stond da ik in willebroek woon, dan ist maar een kwestie van de witte gids te gebruike en ge hebt me ;)

Mr.Anderson

Legacy Member
Uwe nick zegt genoeg... gij zijt nen moordenaar.




Serieus: Ik denk als ge eens zoekt enzo da ge da misschien vind met de simpelste dingen. Als hij/zij msn heeft zal hij/zij misschien wel een profiel hebben en misschien heeft hij daar zijn adres opgezet.

It's worth the tryin'

NapalmBenny.

Legacy Member
Idd, soms zelf eens het internet afschuimen kan wonderen doen :p.

Dat emailadres in google ingeven helpt soms :p, of indien er naam- of nickgegevens in het adres voorkomen, daar op verder zoeken :p.

Genious

Legacy Member
smile and die zei:
is het mogelijk om via email op een of andere manier het adres van een persoon te achterhalen?
het klinkt misschien een heel domme vraag, en als het aan mij ligt is het antwoord duidelijk nee, maar je weet nooit...
het is in ieder geval heel belangrijk, het zou voor mij een stap in de goede richting zijn moest dit kunnen
alvast bedankt voor een serieus antwoord aub

greetz

Als je ooit eens ergens je echte naam op het net hebt nagelaten en je hebt een vaste lijn, of je hebt gewoon ergens je adres nagelaten,
dan kan google + msn search + andere zoekrobots (voor de volledigheid) + 1207 (best via de site ;)) + veel geduld leiden tot accurate resultaten.

(in het geval dat ge het via 1207 verder uitzoekt hangt het er een beetje van af hoe frequent de naam is etc)

ja ik heb hier al wat mee geëxperimenteerd ;) :unsure:
(ik verveelde me nogal :$)

Mr.Anderson

Legacy Member
En als ge de vaste telefoonlijn van die persoon kunt achterhalen dan kan je die invoeren op de site van belgacom ergens, en dan zie je direct het adres.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
En als ge de vaste telefoonlijn van die persoon kunt achterhalen dan kan je die invoeren op de site van belgacom ergens, en dan zie je direct het adres.
1207 dus... http://www.1207.be/nl/jsp/1x07be_normal_search.jsp

Ik heb zelf ook al veel gegevens kunnen achterhalen door gewoon goed te zoeken via google enzo. Namen, telefoonnummers, adressen, e-mailadressen, namen van familieleden, beroepen,... Als je goed zoekt kan je bijna alles vinden tegenwoordig.

Duckzor

Legacy Member
omg u eigen e-mailadres zo is googlen kom ik weer op telenet games terecht ... :) als al die mensen in mijn msn lijst da is doen weten die wak hier allemaal post

dan mijn naam googlen levert mijn looknmeet op da al jaren nimeer is aangepast :wtf:

een of andere website van esea ( dat ook ondertussen al een jaar of 4 geleden is dak mij daar ingeschreven heb )

dan vroeger vond ge ook nog een website van mijn oude voetbalploeg en daar stonden dan foto's op van pakweg 10 jaar terug

wordt dit nu de google yourself topic? ! :)

smile and die

Legacy Member
allemaal bedankt voor de informatie
@Huey serieuze antwoorden had ik gevraagd,er is toch altijd iemand die speciaal moet doen he...
@Mr. Anderson nickname van Call Of Duty ;) i'm a killermachine thats true

smile and die

Legacy Member
@Fighting Hobbit met manuel datamining bedoel je dus gewoon zoeken op internet veronderstel ik? :)

Warlock

Legacy Member
euh was het soms te moeilijk om een mail te sturen en het adres gewoon te vragen?

smile and die

Legacy Member
@Warlock ooit al gehoord van mensen die zelden of nooit hun mail nakijken? of zelfs niet weten hoe ze dat moeten doen? of gewoon geen tijd ervoor maken of... ;)

smile and die

Legacy Member
@Mr. Anderson dat had te gemakkelijk geweest via het profiel :)

smile and die

Legacy Member
nog altijd geen succes, via google is er totaal niets te vinden...

Terrorist_Hell

Legacy Member
smile and die zei:
nog altijd geen succes, via google is er totaal niets te vinden...
Je weet dus zijn/haar naam totaal niet, of de gemeente waar hij/zij woont? 1207.be werkt toch voor zo'n dingen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan