Archief - Wanted: better graphics :p

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
ik ook, alles op high
config in sig

bf2 op high spelen is geen probleem met 2gb ram en een 6600GT, loopt al heel vlot
maar met zo'n graka zal quake 4 niet te doen zijn op high

Yank

Legacy Member
sheep zei:
bf2 op high spelen is geen probleem met 2gb ram en een 6600GT, loopt al heel vlot
maar met zo'n graka zal quake 4 niet te doen zijn op high
Op 1024x768 en zonder aa/af mss nog, maar op hogere resoluties en aa/af ook helemaal aan, gaat ge dat mogen vergeten.

Pegas

Legacy Member
Ik kon Quake 4 op high spelen met wat AF aan op 1280*1024 met mijn 6600 GT(was wel wat ge'oced)... het waren dan wel geen al te hoge fps, maar het was speelbaar.

dawN_-

Legacy Member
ik speel BF2,

AMD64 3500+ @ 2.50Ghz (ZM 9500CU)
1024MB OCZ Platinum rev.2
2 * XFX 6800GT (400/1100)
A8N-SLI Deluxe

1280*1024 4xAA alles high en ubervlot.

Bluekes

Legacy Member
sheep zei:
bf2 op high spelen is geen probleem met 2gb ram en een 6600GT, loopt al heel vlot
maar met zo'n graka zal quake 4 niet te doen zijn op high


Gij vangt ze zeker :ironic:

Dat kan je wel dik vergeten met een 6600gt.

Zelf met nen 6800 gaat dat niet met 2gig ram.

Je hebt echt wel een 6800gt of een 7800GT en 2gig nodig om die game met alles open te spelen (1280x1024 4xAA en alles high)

en ja ik spreek uit ondervinding...

rofl met een 6600gt :rofl:

neomitochondria

Legacy Member
heb mijn pc bij itware besteld, met ongeveer zelfde budget, heb er 870 euro ofzo voor betaald. pc is:

AMD64 3500
1024 RAM corsair valueselect
WD 200 gig sata II
ASUS a8n-e
LC power 550W silent giant
en de goedkoopste case daar van 26 euro ofzo:)

en graka heb ik in nederland besteld, omdat daar goedkoper was, dit was dus de
XFX 6800 GS XXX edition.

ik speel er quake 4 op 1024 met alles high op gemak mee, zonder happeringen.

dawN_-

Legacy Member
neomitochondria zei:
heb mijn pc bij itware besteld, met ongeveer zelfde budget, heb er 870 euro ofzo voor betaald. pc is:

AMD64 3500
1024 RAM corsair valueselect
WD 200 gig sata II
ASUS a8n-e
LC power 550W silent giant
en de goedkoopste case daar van 26 euro ofzo:)

en graka heb ik in nederland besteld, omdat daar goedkoper was, dit was dus de
XFX 6800 GS XXX edition.

ik speel er quake 4 op 1024 met alles high op gemak mee, zonder happeringen.
mag wel eh met een kaart dsie sneller is als een 6800Ultra :D

007neok007

Legacy Member
Corsair 512MB DDR400 64MX64 Value Select, PC400, Cas 2.5 43.50 € 2 87.00 €

ASUS A8N-E,nForce4 Ultra,sk939 ATX,SATA,8ch,Glan,PCI-E 96.00 € 1 96.00 €

Cooler Master Centurion 532 No PSU 62.00 € 1 62.00 €

NEC 4550 DVD-Rewriter ZWART 45.00 € 1 45.00 €

Sapphire ATI X850XT, 256MB TV-out,2xDVI-I,PCI-E,retail 220.00 € 1 220.00 €

AMD Athlon 64 3500+ 64bit Skt 939, Boxed Venice 215.00 € 1 215.00 €

LCPower 550w Silent Giant 140mm fan (zeer stil) 52.00 € 1 52.00 €

Western Digital 80 Gb 7200rpm SATA WD800JD, SATA 59.00 € 1 59.00 €

totaal 836.00 €
www.itware.be

EDIT

dawN_-

Legacy Member
nee geen x850xt.
meer en meer games gaan SM3.0 ondersteunen.
pak ne 6800GS XXX PCi-E me ne 3700+ sanny en 1GB ram.

dawN_-

Legacy Member
de x800/x850 reeks gaat dezelfde weg op als de Geforce FX reeks toen.
zonder SM3.0 zedde binnekort bena nix meer.
er komen meer en meer "SM2.0 required" games uit.
ge ziet nu al bij 3DM06 en de X800/X850, hoe het is.
bij de FX reeks was het in 3DM05 juist hetzelfde.
ik zeg ni dat x800/x850 kaarten slecht zijn, integendeel, die gaan nog altyd hard maar eens er games zijn met SM3.0 (die er normaal al zijn) gaan die reeksen hun kloppen krijgen.
het is dermee dat ik "persoonlijk" niet meer zou investeren in een x800/x850 kaart maar wel in een SM3.0 kaartje. ;)

Sileced`

Legacy Member
dawN_- zei:
de x800/x850 reeks gaat dezelfde weg op als de Geforce FX reeks toen.
zonder SM3.0 zedde binnekort bena nix meer.
er komen meer en meer "SM2.0 required" games uit.
ge ziet nu al bij 3DM06 en de X800/X850, hoe het is.
bij de FX reeks was het in 3DM05 juist hetzelfde.
ik zeg ni dat x800/x850 kaarten slecht zijn, integendeel, die gaan nog altyd hard maar eens er games zijn met SM3.0 (die er normaal al zijn) gaan die reeksen hun kloppen krijgen.
het is dermee dat ik "persoonlijk" niet meer zou investeren in een x800/x850 kaart maar wel in een SM3.0 kaartje. ;)

dat shadermodel3.0 hoe/waar kun je dat zien aan je specificaties?

Brolpaq

Legacy Member
Bluekes zei:
Gij vangt ze zeker :ironic:

Dat kan je wel dik vergeten met een 6600gt.

Zelf met nen 6800 gaat dat niet met 2gig ram.

Je hebt echt wel een 6800gt of een 7800GT en 2gig nodig om die game met alles open te spelen (1280x1024 4xAA en alles high)

en ja ik spreek uit ondervinding...

rofl met een 6600gt :rofl:

Ni zeveren he, den deze speelde BF2 op 1280x1024 high tege 40+FPS op ne A64 3500+ en 1024MB ram en ne 9800pro@xt. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan