BlondieMan
Legacy Member
Ippzz,
Ik ben da zeikend geluid van mijn pc kotsbeu, dus dachtikeraan mijn pc eens een pak stiller te maken, zoniet geluidloos (hdd niet DEUH).
Fanless voeding goed? Of ward da rap warm/onstabiel?
Bestaat er een oplossing om mijn amd64 2800 s754 fanless te laten draaien? Ik game eigelijk nietmeer, en denk ook daarom mijn xfx 6600gt de deur uit te kegelen.
Nu qua kast had ik gedacht aan die barebone achtige Lian-Li pc-v600..
Iemand die nog ideen heeft om een zo stil mogelijk systeem op te stellen dat ook effecient koelt ?
Ik ben da zeikend geluid van mijn pc kotsbeu, dus dachtikeraan mijn pc eens een pak stiller te maken, zoniet geluidloos (hdd niet DEUH).
Fanless voeding goed? Of ward da rap warm/onstabiel?
Bestaat er een oplossing om mijn amd64 2800 s754 fanless te laten draaien? Ik game eigelijk nietmeer, en denk ook daarom mijn xfx 6600gt de deur uit te kegelen.
Nu qua kast had ik gedacht aan die barebone achtige Lian-Li pc-v600..
Iemand die nog ideen heeft om een zo stil mogelijk systeem op te stellen dat ook effecient koelt ?
en stel je moederbord in zodat Cool & Quiet en QFan werkt. Dan zal de cpu-snelheid bij idle gebruik trager gaan werken en op een lager voltage werken, zodat deze minder warm wordt. De Freezer is een muisstille koeling en door de QFan zal deze de meeste tijd gewoon stil staan (dus passief koelen)