Archief - OC Systeem+gamen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Hoi,

Ik ga mij dus een nieuw systeempje aankopen en ik wou eens weten wat jullie er van vinden...
Wordt vooral gebruikt om te gamen en om toch een groot deel te OC'en... Andere systeempjes mogen altijd gepost worden. Rond de 2000E

Thermaltake Kandalf met window Zwart
Asus P5WD2 Premium
Intel 660 + ZALMAN CNPS 9500 LED
CORSAIR TWINX DDR2 1024MB PC5400 XMS (2X512)
MSI RX1800XT 512MB DDR3 PCI EXPRESS
4 x WESTERN DIGITAL 200GB-JS 8MB SATA300 7200RPM
ZALMAN 400W PSU SILENT

LOGITECH G5 GAMING MOUSE

Greetz!

amdr

Legacy Member
Welke x2? En ik ben ook aan het twijfelen
Besparen op CPU en 2 grafische kaarten
Of duurdere CPU en 1 grafische kaart...

Yank

Legacy Member
'k zou voor volgende gaan: AMD X2 4200+, DFI nF4 Ultra-D, x1800XT/7800GT(X)/X1900XT(X)/7900GT(X), 2x 1GB ram, case en hd's naar keuze, BenQ 1640 (of 1650), OCZ 520W/600W Powerstream

amdr

Legacy Member
en in welke (goedekope) internet shop verkopen ze dat dat DFI mobo? Of epox mobo zie ik ook al wel zitten

stormsman

Legacy Member
Die intel is een goede CPU, MAAR voor het zelfde geld heb je een betere AMD. Dus ga maar voor AMD.
Ik zou Yankee raad volgen.

Davion

Legacy Member
Ik zou voor dit gaan:

- Kandalf
- OCZ powerStream 520W
- DFI LanParty UT nF4-Ultra
- AMD A64 X2 4200+
- 2x512Mb Gskill PC4400LC
- GeForce 7800GT
- WD HDD 200Gb SATA WD2000JD

amdr

Legacy Member
Of die systeempje

AMD 4400+ X2
ASUS A8N SLI Premium
MSI RX1800XT 512MB DDR3
Corsair TwinX 2048MB PC3200
Thermaltake Armor Black met Window
Tagan 480W Voeding
4 x WD 200GB Sata300
Logitech G5 Gamingmouse

Wat vind ge van dit :) En zoals al gezegd, liefst van Tones, moet afgehaald worden :)

Yank

Legacy Member
De corsairs twinx zijn veel te duur voor wat ge krijgt, 't zijn geen echte oc-latjes. 'k Zou dan ofwel voor 2x512mb oc-ram gaan, ofwel 2x 1gb kingston value-ram.

Persoonlijk zou ek ook geen X1800XT 512mb kopen, een 7800GT kost 260€ minder en is veel beter prijs/performance.

Davion

Legacy Member
- Een ASUS A8N SLI is niet echt een overklok bord, kzou de DFI LanParty UT nF4-Ultra terug pakken.
- En idd, zeker de 7800GT pakken zen.
- Als ge 2Gb wilt, BytesatWork hefet Gskill PC3200 2x1Gb 2-2-2-5 TCCD RAM.

Yank

Legacy Member
Davion, 2GB kitjes bestaan niet met TCCD.
Op de Gskill HZ zit Samsung UCCC, op de Gskill ZX zit Infineon CE-6

amdr

Legacy Member
En waar kunt ge dat DFI bordje kopen, een moedebord willek nu nog wel erges apart kopen. Waar? Derest moet van Tones komen.
En ik ben nogal een ATI Voorstander uc :)

En het OCZ Ram vanbij Tones, mag ook 1024 zijn desnoods zolang het maar OC'ed, dan heb ik ook een beetje plezier :p

amdr

Legacy Member
Wa is het verschil tussen Ultra, Expert en gewone DFI?

//edit Er moeten geen 2 gfx kaarten in, 1ntje is genoeg voor mij :p

Davion

Legacy Member
Ultra is iets ouder, Expert is iets nieuwer en zou beter moeten zijn.

amdr

Legacy Member
En het normale moederbord van 139 bij hofline, wat is daar anders aan?

amdr

Legacy Member
Het gaat worden, definitief
Mobo:Lanparty UT nF4 Ultra-D (bytes at work, thx for link ;p)
CPU: AMD 4400+ X2 Dual Core (Tones)
RAM: OCZ Gold 1024mb Kit XTC (tones)
GFX Kaart: MSI 1800XT 512MB (Tones)
Kast: Thermaltake Armor Black with window (Tones)
Voeding: Tagan 480W (Tones)
HDD: 4 x WD 200GB Sata300 (Tones)
Muis: Logitech G5 (Tones)
CPU Koeler: Artic Freezer 64 Pro (bytes at work)
Koelpaste: Artic 5 (bytes at work)

Top of Flop??

Greetz!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan