Archief - muismat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gigi

Legacy Member
ik heb een logitech mx 518 muis.

welke muismat neem ik best:

steelpad of q pad?
ben ook van plan de glidz te nemen van qpad

Iemand ervaring met deze muis/muismat combinatie.

Wat is het verschil tussen hi/med/low sense? Gaat mijn muis afhankelijk van type muismat anders reageren of slaagt dit enkel op de grootte van de muismat?

Xoliul

Legacy Member
Maakt een mat nu echt nog zoveel uit bij een optische muis ?

ComputerVISTA

Legacy Member
murrey zei:
voor logitech = QPAD
voor microsoft of razer = Steelpad


:rofl: heb just het omgekeerde sinds vandaag :p QPAD met ne razer. Voorige was een houten bureau en eerlijk gezegd is het er serieus op vooruit gegaan (vrij letterlijk :p)

Ow: Ga niet voor everglide want das eerder neverglide, das gewoon een el cheapo stuk plexi met hun logo op, zo is mijn ervaring toch.

florisje

Legacy Member
Xoliul zei:
Maakt een mat nu echt nog zoveel uit bij een optische muis ?

Te zien wat je doet met die muis uiteraard. Als je games speelt heeft een soms een aanzienlijke invloed hoewel dat voor iedere speler anders is.

murrey

Legacy Member
computer xp zei:
:rofl: heb just het omgekeerde sinds vandaag :p QPAD met ne razer. Voorige was een houten bureau en eerlijk gezegd is het er serieus op vooruit gegaan (vrij letterlijk :p)

:D :D da kan ook ... razer is zo een tussenstukje.
die werken op bijna alles , QPAD, ICEMAT, steelpad, fUnc :p :p

computer xp zei:
Ow: Ga niet voor everglide want das eerder neverglide, das gewoon een el cheapo stuk plexi met hun logo op, zo is mijn ervaring toch.

Dikke True :D :D :p :p

gigi

Legacy Member
Xoliul zei:
Maakt een mat nu echt nog zoveel uit bij een optische muis ?

ik hoop dat zo'n muismat helpt want op men bureau verspring mijn muis op't scherm(een effect van de nerftekeningen op't hout denk ik)
en mijn huidige muismat glijd niet goed.(ge moet te hard duwen voor de muis beweegt en dan zit ge al voorbij uw doel.)

Voor de q-pad gebruikers: hebben jullie geen last op rode stukken van de muismat? mijn vorige muis versprong bij een roodachtige kleur.

citrofenwick

Legacy Member
Hier een steelpad + Logitech lx 500 optische muis
zeer content van :)

sash1m1

Legacy Member
nee ik heb geen enkel probleem met het rode stuk
het werkt perfect hier ook qpad+glidz+mx518

BraveHeart

Legacy Member
computer xp zei:
:rofl: heb just het omgekeerde sinds vandaag :p QPAD met ne razer. Voorige was een houten bureau en eerlijk gezegd is het er serieus op vooruit gegaan (vrij letterlijk :p)

Ow: Ga niet voor everglide want das eerder neverglide, das gewoon een el cheapo stuk plexi met hun logo op, zo is mijn ervaring toch.

(N)everglide :rofl:

:D

gigi

Legacy Member
enig idee waar ik deze kan vinden? omgeving st-niklaas.
Ik ken wel een paar winkels maar die zijn niet in de buurt plus ze verkopen ze ook niet.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Nevergilde haha :D

Ik heb ook een everglide gehad. Voor een half jaar is dat goed en dan is het goeie eraf.

Heb hier een mx518 met een qpad. zeer tevreden van

Cliff

Legacy Member
Heb ook everglide gehad met mijne mx500, imo idd (n)verglide de crap van de muismatten!

Nu al meer dan jaar neh fUnc surface 1030, nog niet gesleten en gaat oh zo zalig !

Grtz,

Cliff

xeLr

Legacy Member
Cliff zei:
Heb ook everglide gehad met mijne mx500, imo idd (n)verglide de crap van de muismatten!

Nu al meer dan jaar neh fUnc surface 1030, nog niet gesleten en gaat oh zo zalig !

Grtz,

Cliff

²nd that.. heb ook fUnc surface 1030 sinds 2 - 3 jaar ofzo.. is nog niet versleten gebruik mx500 (met teflon dan wel) .. aanrader :)

gigi

Legacy Member
en in welke winkel kan ik die kopen want de meeste winkels die ik ken leveren ze niet en enkele anderen kunnen ze enkel bestellen.
Ik heb geen zin om weer eens enkele maanden te moeten wachten,zeker niet op een muismat :naughty:

deven

Legacy Member
Ik heb muismat van het merk ALLSOP en die is groot en ik ben er ook vree content van. ( heb deze gekocht in Xtra zone )

jannick werckx

Legacy Member
Ik heb zelf een MX518 maar ik twijfel of ik de Funx1030 zou nemen of de Qpad lowsense.. (midsense is niet meer verkrijgbaar waar ik hem graag zou bestellen:s)
Welke lijkt jullie tbeste ?

Jannick

Virz

Legacy Member
allemaal overbodig zegk u:D ik heb hier al voor men optische muis een muismat van Ikea, hebk is jaartje trg gratis gekregen en is 'stof' en eig heb ik niet meer nodig :s glijdt echt perfect. Dus advies: hou je geld voor iets anders:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan