Archief - Muismat voor MX518

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jannick werckx

Legacy Member
Ik ben van plan een MX518 te kopen maar welke muismatten zijn hier het meest geschikt voor?
Ik ben niet van plan om daar 25€ voor te geven dus ik moet gewoon een goedwerkend goedkoop muismatje hebben.

Greetz

JackF

Legacy Member
Steelpad Qck, Everglide Titan, fUnc mousepads, Speedpad Vario, Qpad ....
allemaal goede mousepads onder of gelijk aan 25 euro

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Kheb ook een mx518 gecombineerd met gliders odner de muis en een qpad lowsense (de grootste zeker). Zeer goede precisie. ben er zeer tevreden van

tetty

Legacy Member
kheb ook Qpad zonder gliders... kleinste qpad (weinig plaats, en kspeel op hoge sens) zalige mat echt!

Dit wel met MX1000

enZiiime

Legacy Member
tetty zei:
kheb ook Qpad zonder gliders... kleinste qpad (weinig plaats, en kspeel op hoge sens) zalige mat echt!

Dit wel met MX1000

Game je ook met je muis?

Ben van plan de mx1000 te kopen, maarja, is hij soepel in games?

kun je ff snel voordelen nadelen opsommen :D?

Thx op voorand :P (tis voor grotedeels cs source, battlefield 2 enz :))

tetty

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Game je ook met je muis?

Ben van plan de mx1000 te kopen, maarja, is hij soepel in games?

kun je ff snel voordelen nadelen opsommen :D?

Thx op voorand :P (tis voor grotedeels cs source, battlefield 2 enz :))

tuurlijk :p

pros: Ligt zalig in de hand, beter dan mx5** vind ik persoonlijk.
Alle oppervlakken bruikbaar als ondergrond, hab het getest op gewone plexie en nog registreren.
reageert goe ingame, vantijd wel da ze wegspring precies maar da ligt volges mij aan BF2, rare lag precies.

Cons: inwendige baterij en den 3de duimknop die iets te ver naar achteren ligt (kan ook zijn dannek gewoon te kleine pollen heb :unsure: )

Anyway kvind het een zalige muis en kzou geen ander willen!

MetalG

Legacy Member
alse voor lazer muis gaat, doe dan G5 lazer hé seg, die heeft mx5xx design

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Ik speel ook css en BF2, kben er echt heel tevreden van.

Persoonlijk heb ik graag een lichte muis in de hand. Niet zoals de mx1000 maar dit is ieder zen eigen keuze

enZiiime

Legacy Member
wil de mx1000 omdat het wireless is en oplaad met interne batterij :p

maarja moet deftig werken, en goed in hand liggen, tzieter wel dikke muis en zware uit, morja da zal wss wel wennen, :)

ik heb altijd problemen met draad, dan blijft da daar hange, dan ligt er cdke op :p

MetalG

Legacy Member
doe dan G7

mx1000 is SLECHT voor de gamen..

believe me, ik heb ze allemaal getest =p

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Zolang dat ik het met draad kan doen koop ik niks draadloos.

enZiiime

Legacy Member
Lian-Li zei:
doe dan G7

mx1000 is SLECHT voor de gamen..

believe me, ik heb ze allemaal getest =p



kvind 60€ al veel voor muis, en voor die paar urekes per week da ik game ga ik niet 90€ uitgeve ofz :p

tetty

Legacy Member
Lian-Li zei:
doe dan G7

mx1000 is SLECHT voor de gamen..

believe me, ik heb ze allemaal getest =p

Ma waar aalde da nu... slecht.. ik ondervind daar geen last van, ze is wel zwaar ma mijn vorige was da ook en da is gewoon wennen, da ze dik is vindk beter ligt zoveel beter in de hand.

Jonathan

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
g5 heeft draad ook :P

g7 is pak duurder

En draad > draadloos als het om gamen gaat !
Niet zozeer meer omdat ze haperen ofzo , das bijna nix meer , maar eerder om het feit dat je opgescheept zit met die vervelende baterijen !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan