bantril
Legacy Member
Hey,
Ik zou mij een nieuwe 5.1 set willen kopen voor mijn computer. Normaal zou ik voor de setjes van Phillips zijn gegaan, maar ik wil nu eens voor een set gaan die prachtig geluid kan produceren, en toch niet té duur.
Ik had dus die set van Logitech in gedachten, maar zijn er hier van jullie die ervaring met deze set hebben. Ik heb al gelezen dat er problemen zouden zijn met plofjes (als dat al zou storen), en ik weet niet hoe het zit met de aansluiting (of het probleemloos op de computer is aan te sluiten, en over de versterker, of die goed genoeg is, of ik een nieuwe zou moeten kopen, en of dat niet te duur zijn).
Ook nog, ik zou die set eens via het internet willen bestellen. In Nederland is het wel 50 euro goedkoper dan hier, maar ik heb hier geen ervaring mee... betrouwbaar dus?
Alleszind bedankt
Ik zou mij een nieuwe 5.1 set willen kopen voor mijn computer. Normaal zou ik voor de setjes van Phillips zijn gegaan, maar ik wil nu eens voor een set gaan die prachtig geluid kan produceren, en toch niet té duur.
Ik had dus die set van Logitech in gedachten, maar zijn er hier van jullie die ervaring met deze set hebben. Ik heb al gelezen dat er problemen zouden zijn met plofjes (als dat al zou storen), en ik weet niet hoe het zit met de aansluiting (of het probleemloos op de computer is aan te sluiten, en over de versterker, of die goed genoeg is, of ik een nieuwe zou moeten kopen, en of dat niet te duur zijn).
Ook nog, ik zou die set eens via het internet willen bestellen. In Nederland is het wel 50 euro goedkoper dan hier, maar ik heb hier geen ervaring mee... betrouwbaar dus?
Alleszind bedankt
.