Archief - High-end config

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Menthal Kip'tje

Legacy Member
AeroCool AeroEngine II, Zwart
OCZ GameXStream OCZ700GXSSLI, 700 Watt, Retail
AMD Athlon 64 X2, FX-62, Socket AM2, Boxed
Asus M2N32-SLI Deluxe
Sapphire Radeon X1900 XTX, 512 MB, DDR3, PCI Express x16
Western Digital Caviar SE16, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300
OCZ OCZ2P10002GK, 2048 MB, DDR2, PC8000, 1000 MHz, 2 x
Creative SoundBlaster X-Fi XtremeMusic, Retail
Samsung 940BF, 19 inch, Zilver, zwart
BenQ DW1650, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM

Hoe ziet dees eruit, vergeet ik nog iets, iets niet compatibel, iets wat betere kwaliteit is voor hetzelfde geld, aanwijzingen? shoot:)

't is voor een maat van mij die nog verder wilt gaan dan mij, en hij wilt begin volgende week bestellen (dus wachten op Conroe is eigelijk uitgesloten, voor die er is en effectief op voorraad zou te lang duren, dat heb ik toch hier en daar gehoord:))

boostah

Legacy Member
voor davion afkomt met 7900GTX (:p) tzal voor source te spelen zijn, dus denk wel da ati aangeraden is

n0sTRa

Legacy Member
mss beter ASUS A8R32-MVP Deluxe nemen als moederbord als je toch Ati neemt en in zo'n systeem past toch een raptor voor uw OS ;)

Yank

Legacy Member
n0sTRa zei:
mss beter ASUS A8R32-MVP Deluxe nemen als moederbord als je toch Ati neemt en in zo'n systeem past toch een raptor voor uw OS ;)
Da's S939-bord, past niet he ;)

OT: serieuse waste of money imo, vooral de FX-62. Dan zou je nog beter gaan voor een Intel 920 (of iets gelijkaardigs) met een moederbord dat Conroe ondersteunt en wanneer Conroe goed verkrijgbaar is en prijzen niet extreem zijn een 6600/6700 erin smijten. Je gaat minder geld kwijtzijn en een snellere CPU hebben.
Een SLI moederbord met een ATI-kaart is ook niet echt slim, je zult die toch niet gebruiken.

n0sTRa

Legacy Member
ow idd mis zien ;) Zat te zoeken achter cf moederbord voor am2, ze bestaan toch al?

dendaak

Legacy Member
AMD Athlon 64 X2, FX-62, Socket AM2, Boxed
=> AM2 cpu

Dus ook AM2 moederbord, (ja n0sTRa deze bestaan al)
Dit bijvoorbeeld:
MSI: K9N Neo-F Motherboard, SAM2, Ht1000, nF550, Ht1000, 4DDRII800, Pe16, 3P, 2Pe, 4S?R, 8CA, GLan, passive 81 €

solix

Legacy Member
wardkennes zei:
AMD Athlon 64 X2, FX-62, Socket AM2, Boxed
=> AM2 cpu

Dus ook AM2 moederbord, (ja n0sTRa deze bestaan al)
Dit bijvoorbeeld:
MSI: K9N Neo-F Motherboard, SAM2, Ht1000, nF550, Ht1000, 4DDRII800, Pe16, 3P, 2Pe, 4S?R, 8CA, GLan, passive 81 €
Hij bedoelt een am2 mobo met cf ondersteuning ;) . Natuurlijk wist hij dat am2 bestaan (of niet :p)

-Timo-

Legacy Member
Komaan toch geen 4 gig RAM. Of toch geen FX-62. Moneywaste alom

oXy

Legacy Member
omdat dat wel beetje overkill is... je kan daar tot op de dag van vandaag nog niets meedoen met 4 gig Ram + die processor ( 1000 €) voor enkel games te spelen...

SMa

Legacy Member
€80 | Aerocool Aeroengine 2 zwart
€172 | Enermax Liberty 620W
€144 | MSI K9N SLI Platinum socket AM2
€649 | AMD A64 X2 4800+ sAM2
€296 | Gskill F2-6400HU2-2GBHZ (800MHz 4-4-4-12)
€536 | Sapphire X1900XTX 512MB
€92 | Seagate 250GB 16mb
€35 | NEC ND3570 16x DVD-RW Dual Layer zwart met Labelflash
€22 | NEC DV-5800D DVD 16x zwart
+ geluidskaart & scherm

@Jaha.be


KoeKaTsJoE zei:
Als diee kerel geld genoeg heeft! Waarom niet..
Denk je nu echt dat een FX-62 zen geld waard is?
En (n/o) het is dan nog voor CS Source te spelen ook :rofl:

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Kweet het. Er rijden er zoveel rond met ne porche en dergelijke sportcars.
Ook al moogde overal maar 50 of 70 :p

SMa

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Kweet het. Er rijden er zoveel rond met ne porche en dergelijke sportcars.
Ook al moogde overal maar 50 of 70 :p
Het gaat niet over mogen, het gaat over kunnen.
In een stad ga je toch niet aan 200km/h gaan rijden?

oXy

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Kweet het. Er rijden er zoveel rond met ne porche en dergelijke sportcars.
Ook al moogde overal maar 50 of 70 :p
daar houden de meesten hun toch niet aan:doc: ....

Davion

Legacy Member
Wat een geldverspilling.

Kast naar keuze: 100€
Enermax Liberty 500W
MSI K9N Platinum
AMD A64 4400+ AM2
2x1024Mb DDR2 800Mhz
GeForce 7900GTX OF X1900XTX
WD HDD 250GB SATA WD2500JD
Samsung 940BF, 19 inch, Zilver, zwart
Creative Audigy 2 of 4
BenQ DW-1650

Pakken goedkoper, bijna even rap.

Vitabis

Legacy Member
dan kan em beter iets trager kopen en de rest sparen voor ne latere upgrade
ge moet echt lomp zijn om zoveel geld nu in ene keer uit te geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan