Archief - GSM advies nodig!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cykron

Legacy Member
Hallo,

Ik ben van plan om nen nieuwe gsm te kope, ma ik ben enorm aan het twijfele wanneer datek da zou doen, ik had de Sony Ericsson K750i in gedachte omdat daar toch wel de functies in zitte dak graag zou hebbe en de prijs is ook juist goe. Maar nu zittek wel me de gedachte van dat diene gsm toch al een tijdje uit is, dus alsek die nu koop is diene ni echt meer "nieuw" e, en ik zou ni hetzelfde wille voorhebbe als menne vorige dak hem koop en 2 maand nadien der spijt van heb doorda de nieuwe echt gigantisch verschil zijn en da dem helft van de prijs is geworde (was nen Nokia 3100). Dus nu haddek al wa gesurft en kwamek de K800i en K790i tege, maar nu stond der nerges ne prijs en/of datum wanneer hem uitkomt, weet iemand der iets meer over?

Of hebbe jullie een ander alternatief? Mag een ander merk zijn, wa dak zeker zou wille da der inzit:

- Mooi scherm!!
- MP3 functie
- Camera
- Genoeg geheuge, liefst uitbreidbaar
- Bluetooth
- USB
- Goeie kalender

Thnx

Glenn

Cykron

Legacy Member
Er staat bij de K790i nog geen prijs en datum beschikbaar en bij de K800i sta nog genen datum ma wel ne prijs (€435), gaat de K790i ook zoveel koste of pak minder? Anders zal't toch de K750i worde vrezek of een alternatief

Cykron

Legacy Member
hmm is wel mooi enzo, ma de K750i is goedkoper en heeft betere camera (1,3 MP tegenover 2MP) ? :unsure:

wa zijn dan de voordele van deze?

EDIT: Goed alternatief zou wel de W810i zijn, maar gaat die binnekort zakke in prijs ofzo door de komst van de nieuwe modelle? :unsure:

Cykron

Legacy Member
Hm had keuze gemaakt, de Sony Ericsson K750i, ma nu hebbek geleze da der veel probleme zijn met diene joystick? Daar heeft de W810i geene last van, ma wat dak daar dan weer ni aan begrijp is da de K750i een beschermplaatje heeft voor de lens van de camera en de W810i ni? Of maakt da ni uit, want ik zou zegge bij het steke in uw broekzak ofzo da daar kraskes op die lens kunne kome? :unsure:

$aeke'

Legacy Member
ik heb veel problemen met die joystick van k750i, vooral door het stof die erin geraakt en zo minder goed contact geeft + stof die onder het scherm geraakt.

de W810i zal waarschijnlijk geen last hebben daarvan omdat er geen grote opening is rondom de joystick
die joystick is nieuwer "model" dacht ik ... 8 richtingen ipv 4

en normaal komen er weinig of geen krasjes op de lens

Cykron

Legacy Member
$aeke' zei:
ik heb veel problemen met die joystick van k750i, vooral door het stof die erin geraakt en zo minder goed contact geeft + stof die onder het scherm geraakt.

de W810i zal waarschijnlijk geen last hebben daarvan omdat er geen grote opening is rondom de joystick
die joystick is nieuwer "model" dacht ik ... 8 richtingen ipv 4

en normaal komen er weinig of geen krasjes op de lens

hm dan mss toch ma de W810i, tis dan misschien wel duurder, ma beter da, dan datek me nen kapotte K710i zit, dan is men geld ook weg e :)

-Timo-

Legacy Member
Ik heb geen last van mijn joystick. En zo'n beschermplaatje is toch echt wel handig hoor !

Cykron

Legacy Member
Thammels zei:
Ik heb geen last van mijn joystick. En zo'n beschermplaatje is toch echt wel handig hoor !

lap terug twijfele :p ma hebt ge hem al lang? En hebte ook geen last van stof onder't scherm? :unsure:

NeoGeo

Legacy Member
Ik heb met mijn K700i ook problemen met die joystick + stof onder het scherm, de onbeschermde lens daarentegen is nog in orde. Ik zou resoluut voor de W810i gaan...

Die problemen treden soms pas na een half jaar ofzo op he...

Cykron

Legacy Member
ben overtuigd, kga voor de W810i :) Bedankt voor alle replies!!

Nog een vraagske, weet iemand ne goeie winkel om die te gaan hale? Liefst in mechele of leuven :)

RaPmAn

Legacy Member
Cykron zei:
ben overtuigd, kga voor de W810i :) Bedankt voor alle replies!!

Nog een vraagske, weet iemand ne goeie winkel om die te gaan hale? Liefst in mechele of leuven :)

In Leuven was hij dacht ik voorradig in de BC en Phonehouse winkels, alsook in de Mobistar centers.

De W810i is trouwens een zeer goede keuze, ik heb er al zeer veel goede reacties van gehoord !

R-evolution™'

Legacy Member
qtek 8020 , windows mobile dus zeer uitgebreid met een zeer goede kalender die je kan synchroniseren met outlook op je pc .

Er staat windows media player mobile op , zeer goede mp3 functie alsook clips .
Geheuge uitbreidbaar met mini sd
Camera is vrij goed van kwaliteit
bluethoot etc zit er allemaal op
Beter scherm dan K750i etc

Frado2005

Legacy Member
nu hier toch ne thread stat over gsm's: Ben van plan om ook es ne nieuwe te kopen. Wat zeker moet inzitten:
-bluetooth
-mp3
-FM radio
-Genoeg geheugen+ liefst uitbreidbaar
-Camera ( 1,3 MP of meer)
-Goed scherm
Nu heb ik interesse in een k750i. Maar op het vlak van GSM's, komen er soon nieuwe modellen uit? Zodat de ietwat 'oudere' versie's wat goedkoper worden? Budget is zo'n 150 à 200 euro. Ik zou die GSM wel tweedehands kopen...
Vraagje ivm die oortjes enz: heb onlangs nog maar oortjes van Creative gekocht. Bestaat er een soort omvormer die ge aansluit op je gsm die omvormt naar zo'n 3.5 mm jack ?

-Timo-

Legacy Member
Cykron zei:
lap terug twijfele :p ma hebt ge hem al lang? En hebte ook geen last van stof onder't scherm? :unsure:
Stof onder het scherm heb ik wel jah ;)
(Heb em ongeveer van eind van vorig jaar)

Cykron

Legacy Member
heb sinds gistere dus de W810i en amai hij is echt super!!! Gewoon den droomgsm! Hij is dan misschien wel wa duurder, ma tis zeker en vast de moeite waard :love:

pina

Legacy Member
w810 is niet met joystick als ik afga van de foto's. De w800 heb ik sinds augustus en joystick geeft soms problemen in het menu. Er ligt ook veel stof onder het scherm. Voor de rest is het een heel goede gsm. SE is een echte aanrader, buiten dan de covers die je niet kan afhalen om het stof ervan tussen te halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan