Cykron
Legacy Member
Hallo,
Ik ben van plan om nen nieuwe gsm te kope, ma ik ben enorm aan het twijfele wanneer datek da zou doen, ik had de Sony Ericsson K750i in gedachte omdat daar toch wel de functies in zitte dak graag zou hebbe en de prijs is ook juist goe. Maar nu zittek wel me de gedachte van dat diene gsm toch al een tijdje uit is, dus alsek die nu koop is diene ni echt meer "nieuw" e, en ik zou ni hetzelfde wille voorhebbe als menne vorige dak hem koop en 2 maand nadien der spijt van heb doorda de nieuwe echt gigantisch verschil zijn en da dem helft van de prijs is geworde (was nen Nokia 3100). Dus nu haddek al wa gesurft en kwamek de K800i en K790i tege, maar nu stond der nerges ne prijs en/of datum wanneer hem uitkomt, weet iemand der iets meer over?
Of hebbe jullie een ander alternatief? Mag een ander merk zijn, wa dak zeker zou wille da der inzit:
- Mooi scherm!!
- MP3 functie
- Camera
- Genoeg geheuge, liefst uitbreidbaar
- Bluetooth
- USB
- Goeie kalender
Thnx
Glenn
Ik ben van plan om nen nieuwe gsm te kope, ma ik ben enorm aan het twijfele wanneer datek da zou doen, ik had de Sony Ericsson K750i in gedachte omdat daar toch wel de functies in zitte dak graag zou hebbe en de prijs is ook juist goe. Maar nu zittek wel me de gedachte van dat diene gsm toch al een tijdje uit is, dus alsek die nu koop is diene ni echt meer "nieuw" e, en ik zou ni hetzelfde wille voorhebbe als menne vorige dak hem koop en 2 maand nadien der spijt van heb doorda de nieuwe echt gigantisch verschil zijn en da dem helft van de prijs is geworde (was nen Nokia 3100). Dus nu haddek al wa gesurft en kwamek de K800i en K790i tege, maar nu stond der nerges ne prijs en/of datum wanneer hem uitkomt, weet iemand der iets meer over?
Of hebbe jullie een ander alternatief? Mag een ander merk zijn, wa dak zeker zou wille da der inzit:
- Mooi scherm!!
- MP3 functie
- Camera
- Genoeg geheuge, liefst uitbreidbaar
- Bluetooth
- USB
- Goeie kalender
Thnx
Glenn

ma hebt ge hem al lang? En hebte ook geen last van stof onder't scherm? 

