Archief - Goedkoop lege dvd's bestellen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Hoi,

Ik ben op zoek naar een winkel die cd's en dvd's verkoopt aan een goede prijs.

Normaal gezien was dat www.cdrwinkel.com maar aangezien die niet meer mogen uitvoeren naar belgie valt die weg.

Iemand die nog goede shops kent?

Groeten,

BuBbA.

Bubba

Legacy Member
morfer zei:
www.cdrwinkel.nl

btw ik denk dat dat probleem naar belgie al opgelost is ;) staat trouwens op de site als ik mij niet vergis

heb het op hun eigen site gelezen

btw u link gaat naar http://www.dvd-giant.com/shop/home.php

reclame aan het maken ? :)

Oops sorry. :x

Link aangepast, kwas blijkbaar de "r" vergeten. :p

Anyway, kheb net nog is gekeken en je krijgt nog steeds deze melding als je wilt afrekenen:

"Beste klant,


In een rechtszaak zaak van auvibel (www.auvibel.be) tegen verschillende webshops heeft de rechtbank van eerste aanleg te Brussel in kortgeding beslist dat er geen CD en DVD zonder heffing meer naar België mag worden verkocht.

Wij mogen dus geen leveringen van CD en DVD naar Belgische particulieren uitvoeren.
Andere artikelen kunnen uiteraard wel nog besteld worden.

Bedrijven die geen eindgebruiker zijn kunnen wel nog CD en DVD bestellen.
Indien U als bedrijf wil bestellen en de produkten niet voor eigen gebruik bestemd zijn gelieve ons dan even te mailen ([email protected])
Wij zullen dan uw account aanpassen zodat U wel nog media kan bestellen.

Wij zijn het helemaal niet eens met de beslissing van de rechtbank maar kunnen momenteel niets anders doen dan de verkoop van media tijdelijk te staken.
Natuurlijk gaan wij tegen deze beslissing in beroep.

Wij hopen dan ook snel een passende oplossing klaar te hebben.

Dank u voor het vertrouwen."



Die werkt dus al niet.

www.cdrwinkel.nl werkt niet in belgie lijkt me. Je moet je registreren als klant maar bij het registreren moet je ook je land aanduiden. Belgie staat daar echter niet tussen dus...

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Als je dat op een adres in NL kan laten toekomen, gaat dat toch nog steeds eh?

Pippoken

Legacy Member
Waarschijnlijk wel he, aangezien ze enkel in ons landje mega taxen heffen :D

Bubba

Legacy Member
Ja natuurlijk kan het in NL nog. :)

Maar dan moet je toevallig ook nog connecties hebben in nederland.

Anyway, ik heb een andere site gevonden om goedkope dvd's te bestellen. Zelfs nog goedkoper dan op cdrwinkel dusja.

Bedankt aan iedereen. :p

jan1978

Legacy Member
ja veel zult ge niet zijn met uwe goedkoper alternatief aangezien elke winkel in Belgie uw gegevens doorgeeft en ze u daarna wel contacteren voor de afrekening.

ellenwiu

Legacy Member
Zijn er geen gelijkaardige winkels dichtbij de grens?
Ik heb hier al gelezen dat je ook goedkope schijven kan kopen op computerbeursen of is dit ook gedaan?

nTFs

Legacy Member
ellenwiu zei:
Zijn er geen gelijkaardige winkels dichtbij de grens?
Ik heb hier al gelezen dat je ook goedkope schijven kan kopen op computerbeursen of is dit ook gedaan?

Op beurzen kan je altijd koopjes doen, dus ook lege beschrijfbare media.

Harkon

Legacy Member
FYI, onlangs was ik op een computerbeurs in Brugge. Je kon daar 25 DVD's van het merk Verbatim kopen voor 11 €. Dat is dus 17,6 oude Belgische franken per DVD.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
RaZoR be zei:
ik heb laatst 100DVD's besteld voor 38 € :)
:)
Waar?
Welke mediacode?
Uitgebreid aanbod?

Ipv hier te zeggen "ik heb besteld..." kan je beter es links posten, zo hebben sommige mensen nog iets aan deze thread.... (n/o, tis niet persoonlijk bedoeld maar algemeen ;))

Pippoken

Legacy Member
BuBbA zei:
Ja natuurlijk kan het in NL nog. :)

Maar dan moet je toevallig ook nog connecties hebben in nederland.

Anyway, ik heb een andere site gevonden om goedkope dvd's te bestellen. Zelfs nog goedkoper dan op cdrwinkel dusja.

Bedankt aan iedereen. :p


En die is.... :D

RaZoR be

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
:)
Waar?
Welke mediacode?
Uitgebreid aanbod?

Ipv hier te zeggen "ik heb besteld..." kan je beter es links posten, zo hebben sommige mensen nog iets aan deze thread.... (n/o, tis niet persoonlijk bedoeld maar algemeen ;))

ja, tprobleem is da ik niet weet van welke shop, ene die ik ken besteld die altijd en heeft mij der ook besteld... zal eens vragen ;)

Merk: imation 16x DVD-R

EDIT: was blijkbaar nog net voor taksen & heel die zooi geweest :), nu gaat da blijkbaar niemeer

Vrallie

Legacy Member
BuBbA zei:
Ja natuurlijk kan het in NL nog. :)

Maar dan moet je toevallig ook nog connecties hebben in nederland.

Anyway, ik heb een andere site gevonden om goedkope dvd's te bestellen. Zelfs nog goedkoper dan op cdrwinkel dusja.

Bedankt aan iedereen. :p

Het zou toch vriendelijk zijn als je erbij zou vermelden welke winkel, kwestie dat de rest er ook wat aan heeft.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ken je dan echt niemand in Nederland? :p
Voor mij is het godzijdank dus nie echt zo'n probleem. :D

ellenwiu

Legacy Member
nTFs zei:
Op beurzen kan je altijd koopjes doen, dus ook lege beschrijfbare media.

Misschien een domme vraag, maar bestaat er een lijst van de computerbeurzen of iets gelijkaardig?
Ik ben eigenlijk nog nooit geweest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan